ohquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zei zuipen, heb niets over bier gepost.
Iedereen die zegt dat ie bier echt lekker vind liegt, net zoals dat gedoe over dat het ene bier beter is ofzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
had ik eerst ook, nu vind ik het semi-lekker
hoe bevalt je FOK! abo?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als cachet jou als haar vriend wil kan jij niet anders dan geweldig zijn
hihi xD ^^quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als cachet jou als haar vriend wil kan jij niet anders dan geweldig zijn
Speel het niet elke dag maar ben wel 1x in de 2 a 3 dagen in de oude dierentuin te vinden.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef Chai het volgende:
Ga er maar vanuit dat jij je aangesproken moet voelen als er tatta staat.
het is echt een waar genotquote:
zoo echt hequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Iedereen die zegt dat ie bier echt lekker vind liegt, net zoals dat gedoe over dat het ene bier beter is ofzo.
Een kennis van mij heeft laatst z`n brommer gesloopt om dat spelquote:
Officieel BrBa, staat eveneens in de opening zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon BB afgekort?
Jij bent een FOK! vriendje van mij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het is echt een waar genot
geen reclamebanners, en je kan vrienden instellen zodat hun posts een apart kleurtje krijgen
Zal ik doen grquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie het bijna nooit voor tokkie gebruikt worden. Ga er maar vanuit dat jij je aangesproken moet voelen als er tatta staat.
zit ie ook in de wajong?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een kennis van mij heeft laatst z`n brommer gesloopt om dat spel
Hij rijd het hele land door om pokemon te vangen, en hij zag ergens een electrode, die moest 'ie hebben. En met z`n telefoon in z`n hand klapte hij vol op een andere auto toen hij nog even snel tussen wat auto's door wilde :")
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij bent een FOK! vriendje van mij.
Wat een sukkel. Ik speel dit niet eens op de fiets, veel te gevaarlijk allemaal. En ik ben sowieso al bang dat ik mijn telefoon laat vallen aangezien hij best groot is (5,5 inch).quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een kennis van mij heeft laatst z`n brommer gesloopt om dat spel
Hij rijd het hele land door om pokemon te vangen, en hij zag ergens een electrode, die moest 'ie hebben. En met z`n telefoon in z`n hand klapte hij vol op een andere auto toen hij nog even snel tussen wat auto's door wilde :")
Oh. Nou ik noem het gewoon BB.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Officieel BrBa, staat eveneens in de opening zo.
En Ash?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij bent een FOK! vriendje van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |