Kan me nog herinneren dt toaster boi anhero ging plegen en ik gwn die livestream aan het kijken was terwijl ik was aan t eten.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Volgt opleiding chemie in Utrecht vanwege BrBa.
jawel, want dat geeft me een beter beeld over jequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Had dat verhaal over die vriend niet moeten vertellen?
bedankt voor de waarschuwingquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef zeer het volgende:
[..]
beter ga je sws niet serieus op hem in want hij is een fantast
-weg-quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik kijk elke nacht voordat ik ga slapen nog ff een kwartiertje op 9gag
niet eens baten daarop?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dt toaster boi anhero ging plegen en ik gwn die livestream aan het kijken was terwijl ik was aan t eten.
good times
zonet wilde je nog bier met me drinkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Moet wel eens kokhalzen van bier, zo vies vind ik dat.
heb wel cocktail voor je :$quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wut hoezo, denk je echt dat ik net als hem ben wat dat betreft?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jawel, want dat geeft me een beter beeld over je
had ik eerst ook, nu vind ik het semi-lekkerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat is je beeld over mij?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jawel, want dat geeft me een beter beeld over je
Zei zuipen, heb niets over bier gepost.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zonet wilde je nog bier met me drinken
ik vind jou erg raar
als cachet jou als haar vriend wil kan jij niet anders dan geweldig zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat is je beeld over mij?
Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Is die kuthype nog steeds niet uitgestorven?
Uh?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:07 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Weet jij dat misschien? Ik heb telkens als ik een pokemon zie en ik klik er op dat het scherm uitvalt...De eerste twee kon ik wel normaal vangen
![]()
21quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
welk level ben je?
ik speel nooit meer
Zie het bijna nooit voor tokkie gebruikt worden. Ga er maar vanuit dat jij je aangesproken moet voelen als er tatta staat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Voornamelijk FOK! en dumpert, maar ook als je gaat googlen en je komt op websites als Partyflock () Dan is het tatta dit en tatta dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |