haha die is best goedquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben de crotchtrainer van mijn vriendin ahaha
vind ik leukquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben de crotchtrainer van mijn vriendin ahaha
ik zou liever geen vrienden hebben dan dit soort rare figuren waar je alleen mee omgaat bij gebrek aan beterquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja maar hij is in de omgang gewoon tof zolang je niet daarover begint, hij is gaan protesteren in FR daartegen, maar verder tof en wat moet ik anders, ken nu amper personen in 020.
Ik kon vroeger best goed tegen sterke drank. Wat dat betreft merk ik wel dat ik een dagje ouder word. Bier of wijn kan ik nog hendelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee, vooral wodka, veel wodka
Steve Jobs is niet blank maar geef je wel gelijk, NL/EU heeft het over het algemeen beter, maar bepaalde dingen zijn in US echt wel rechtvaardiger zoals belasting en bepaalde regelgeving.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je alleen wel gezond en blank zijn zeker
als ik hem was zou ik een PT nemen, want zelf gaat het niet lukken zoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als ik hem was zou ik met een app calorieen gaan tellen
dan val je al af zonder te sporten denk ik
Ik wil er wel wat voor doen juistquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als ik hem was zou ik met een app calorieen gaan tellen
dan val je al af zonder te sporten denk ik
ze zijn best wel goed in slecht zijn jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ze zijn best wel goed, maar nu snap ik echt niet waarom ik de moeite daarvoor nam.
Waddixveen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:00 schreef Drug het volgende:
[..]
nee woon in de bakermat van de hardcore
Je zou nog dm'en om te chillen.quote:
Lol das wat je nu precies doetquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar zullen we het ergens anders over gaan hebben dan mijn afvalstruggles? Want straks word mij weer verweten dat ik alleen maar over mezelf kan lullen en dat ik weer zielig doe
Snap ikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik kon vroeger best goed tegen sterke drank. Wat dat betreft merk ik wel dat ik een dagje ouder word. Bier of wijn kan ik nog hendelen.
Is die kuthype nog steeds niet uitgestorven?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil dat het droog is. Pokémon GO spelen
ok schatquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar zullen we het ergens anders over gaan hebben dan mijn afvalstruggles? Want straks word mij weer verweten dat ik alleen maar over mezelf kan lullen en dat ik weer zielig doe
Nouja makkelijker gezegd dan gedaan uiteraard maar begrijp je punt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zou liever geen vrienden hebben dan dit soort rare figuren waar je alleen mee omgaat bij gebrek aan beter
maar moet je natuurlijk zelf weten
was echt niet grappig hoor maar fijn dt je je goed voeltquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef Catkiller het volgende:
Bedankt voor de waardering van mijn woordgrapje. Braddie, jou pak ik later nog wel aan met je sarcasme.
Viel negen kilogram af in een maand door dieet en veel sporten maar merkte vrij weinig, al mijn vet stapelt op op buik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ik hem was zou ik een PT nemen, want zelf gaat het niet lukken zo
Ik ga al in de foetushouding zitten Cat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef Catkiller het volgende:
Bedankt voor de waardering van mijn woordgrapje. Braddie, jou pak ik later nog wel aan met je sarcasme.
alsof jij weet wat wel of niet grappig isquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:06 schreef Crip het volgende:
[..]
was echt niet grappig hoor maar fijn dt je je goed voelt
Jij bent een vrouw, je mening telt maar voor 10% vergeleken met die van een man.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:06 schreef Crip het volgende:
[..]
was echt niet grappig hoor maar fijn dt je je goed voelt
heb geen interesse of baat bij de effecten, of in ieder geval zijn de nadelen ervan groter dan de voordelen.quote:
Jouw humor kunnen we sws niet srs nemen want jij browst op 9gagquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alsof jij weet wat wel of niet grappig is
Weet jij dat misschien? Ik heb telkens als ik een pokemon zie en ik klik er op dat het scherm uitvalt...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
Waar hoor jij het dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nja, leek mij een logische verklaring eigenlijk
Je hoort het woord Tatta zo vaak, dat het niet meer specifiek te maken heeft met Nederlanders of dus met het "scheldwoord" Kaaskop, maar dat het meer gelinkt staat aan het een tokkie in mijn ogen, en die zitten overal wel.
echte laffe site is dat nooit gore pics om mee te lachenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Jouw humor kunnen we sws niet srs nemen want jij browst op 9gag
kijk al ruim een jaar niet op 9fagquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Jouw humor kunnen we sws niet srs nemen want jij browst op 9gag
welk level ben je?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
haat katers.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:07 schreef Drug het volgende:
[..]
heb geen interesse of baat bij de effecten, of in ieder geval zijn de nadelen ervan groter dan de voordelen.
jij?
Echt he terinquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:08 schreef zeer het volgende:
[..]
echte laffe site is dat nooit gore pics om mee te lachen
nee durf ik nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nouja makkelijker gezegd dan gedaan uiteraard maar begrijp je punt.
Gaan we nog zuipen?
Voornamelijk FOK! en dumpert, maar ook als je gaat googlen en je komt op websites als Partyflock (quote:
Wauw een heel jaar, waar brows je nu?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kijk al ruim een jaar niet op 9fag
nergens tbhquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Wauw een heel jaar, waar brows je nu?
deze manquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:10 schreef Drug het volgende:
honger maar beter eerst ff die cannabinoids op level brengen -_-'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |