Zonder ook wel, als ik al die advertenties zie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan blijft dit prachtige forum wel draaiende
Zelfde met wat zwaardere drank, dat vind ik meestal ook lekker. Whiskey Bijvoorbeeld.quote:
Nice, van wie?quote:
ja prachtig he dat fokquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan blijft dit prachtige forum wel draaiende
wait whut was jij dat?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Lieutenant. alhoewel ze dachtn dat het een clone van php is.
Op zichquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef zeer het volgende:
vandaag zei een mannelijke collega dat 'ie het niet erg zou vinden als er bedrijfskleding was want dan had 'ie sochtends niet zo'n struggle met kleren uitzoeken
Waarom laat hij het zijn vriendin niet klaarleggen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef zeer het volgende:
vandaag zei een mannelijke collega dat 'ie het niet erg zou vinden als er bedrijfskleding was want dan had 'ie sochtends niet zo'n struggle met kleren uitzoeken
Nee hoor want niks is gratis!quote:
unlisted friendquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Amarantha het volgende:
Oh heb max. aantal mensen bereikt voor de vriendenlijst. Stom.
dan neem ik mijn woorden terugquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wil niet stoken ofzo, maar voor adblock krijg je ban
ja kweenie hoor, ken die sturggle zelf niet eigenlijkquote:
Ik heb geen idee of diegene dat bekend wil hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice, van wie?
Ik heb half jaar gekregen maar loopt binnenkort af (tijdelijk).
Of zijn moeder.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom laat hij het zijn vriendin niet klaarleggen?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef zeer het volgende:
Ja ik heb even mensen eruit gegooid die ik niet meer echt als FOK! vrienden zie of sowieso nog amper spreek.quote:
ah okequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onder instellingen kun je de kleuren trouwens aanpassen.
heb niet het idee dat betreffende collega de social skills heeft om een relatie kunnen houdenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom laat hij het zijn vriendin niet klaarleggen?
Vind alcohol uberhaupt niet lekker, het enige dat ik wel te zuipen vind is van die zoete drank zoals pina nogwat. Vroeger kon ik het echter wel gewoon achterover tikken, tegenwoordig is kokhalze bij een half glas bier niet uitgesloten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfde met wat zwaardere drank, dat vind ik meestal ook lekker. Whiskey Bijvoorbeeld.
Maar champagne en dropshot vind ik dan weer helemaal niks.
Het leven van een hardcore FOK!ker is niet niks lees ik wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb even mensen eruit gegooid die ik niet meer echt als FOK! vrienden zie of sowieso nog amper spreek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |