Zonder ook wel, als ik al die advertenties zie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan blijft dit prachtige forum wel draaiende
Zelfde met wat zwaardere drank, dat vind ik meestal ook lekker. Whiskey Bijvoorbeeld.quote:
Nice, van wie?quote:
ja prachtig he dat fokquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan blijft dit prachtige forum wel draaiende
wait whut was jij dat?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Lieutenant. alhoewel ze dachtn dat het een clone van php is.
Op zichquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef zeer het volgende:
vandaag zei een mannelijke collega dat 'ie het niet erg zou vinden als er bedrijfskleding was want dan had 'ie sochtends niet zo'n struggle met kleren uitzoeken
Waarom laat hij het zijn vriendin niet klaarleggen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef zeer het volgende:
vandaag zei een mannelijke collega dat 'ie het niet erg zou vinden als er bedrijfskleding was want dan had 'ie sochtends niet zo'n struggle met kleren uitzoeken
Nee hoor want niks is gratis!quote:
unlisted friendquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Amarantha het volgende:
Oh heb max. aantal mensen bereikt voor de vriendenlijst. Stom.
dan neem ik mijn woorden terugquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wil niet stoken ofzo, maar voor adblock krijg je ban
ja kweenie hoor, ken die sturggle zelf niet eigenlijkquote:
Ik heb geen idee of diegene dat bekend wil hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice, van wie?
Ik heb half jaar gekregen maar loopt binnenkort af (tijdelijk).
Of zijn moeder.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom laat hij het zijn vriendin niet klaarleggen?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef zeer het volgende:
Ja ik heb even mensen eruit gegooid die ik niet meer echt als FOK! vrienden zie of sowieso nog amper spreek.quote:
ah okequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onder instellingen kun je de kleuren trouwens aanpassen.
heb niet het idee dat betreffende collega de social skills heeft om een relatie kunnen houdenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom laat hij het zijn vriendin niet klaarleggen?
Vind alcohol uberhaupt niet lekker, het enige dat ik wel te zuipen vind is van die zoete drank zoals pina nogwat. Vroeger kon ik het echter wel gewoon achterover tikken, tegenwoordig is kokhalze bij een half glas bier niet uitgesloten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfde met wat zwaardere drank, dat vind ik meestal ook lekker. Whiskey Bijvoorbeeld.
Maar champagne en dropshot vind ik dan weer helemaal niks.
Het leven van een hardcore FOK!ker is niet niks lees ik wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb even mensen eruit gegooid die ik niet meer echt als FOK! vrienden zie of sowieso nog amper spreek.
Oh pina colada. Dat is ook wel lekker op zijn tijd ja. Maar ja, ik vind alcohol dan weer wel lekker, zoiets als alcoholvrij bier smaakt gewoon minder.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind alcohol uberhaupt niet lekker, het enige dat ik wel te zuipen vind is van die zoete drank zoals pina nogwat. Vroeger kon ik het echter wel gewoon achterover tikken, tegenwoordig is kokhalze bij een half glas bier niet uitgesloten.
Ik denk dat ik voor mijn verjaardag verlenging krijg van die persoonquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of diegene dat bekend wil hebben
Ga je verlengen straks?
ahw liefquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor mijn verjaardag verlenging krijg van die persoonGa ik niet vanuit hoor maar heb wel zo'n raar vermoeden
Hehe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het leven van een hardcore FOK!ker is niet niks lees ik wel.
Hij is er afgekomen met een paar schaafwondjes, maar z`n motor moest een nieuwe spiegel en z`n voorkant kan opnieuw gespoten worden en uitgedeukt.quote:
Niet meer, je mag het alleen niet propageren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wil niet stoken ofzo, maar voor adblock krijg je ban
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, niet echt. Natuurlijk vond ik het niet lekker toen ik acht was of zo maar echt wennen? Nee.
Ja, ik had het geprobeerd maar mijn ouders grepen in toen ze me op een familiefeest ineens een glas bier zagen leegdrinken.quote:
Da's normaal, landelijk gemiddelde ligt op drie keer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef TARDIS. het volgende:
Morgen keihard zakken voor m'n theorie
Zal voor je duimen manquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef TARDIS. het volgende:
diegene sprong vast een gat in de lucht toen je vrijgezel werdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor mijn verjaardag verlenging krijg van die persoonGa ik niet vanuit hoor maar heb wel zo'n raar vermoeden
dan ja je pa toch gewoon een nieuwe voor heem?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij is er afgekomen met een paar schaafwondjes, maar z`n motor moest een nieuwe spiegel en z`n voorkant kan opnieuw gespoten worden en uitgedeukt.
Verschrikkelijk zonde, 15 jaar oude Kawasaki ZXR-400, ding had bij elkaar amper 4000 kilometer gereden, was echt in nieuwstaat, hij krijgt hem in handen, en met 2 maanden rijd 'ie hem aan stront
En dat na allesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zal voor je duimen man
Succes!
wow, echt zo`n optimist jij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Da's normaal, landelijk gemiddelde ligt op drie keer.
Geen idee. Zal wel meevallen denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
diegene sprong vast een gat in de lucht toen je vrijgezel werd
aiquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef TARDIS. het volgende:
Je kunt het, maatquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef TARDIS. het volgende:
Moet er wel bijzeggen dat de enige drank die ik echt lekker vind water is, maar alcohol is wel van een andere categorie dan fanta.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh pina colada. Dat is ook wel lekker op zijn tijd ja. Maar ja, ik vind alcohol dan weer wel lekker, zoiets als alcoholvrij bier smaakt gewoon minder.
Wanneer stuur je weer een leuke DM met foto's enzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Da's normaal, landelijk gemiddelde ligt op drie keer.
Jeps, nu bij fysio weer beetje hardlopen op loopband. Zit langzaam vooruitgang inquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kun je alweer een beetje huppelen?
Vertel?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
totaal niet verwacht namelijk
bij saïd tochquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:28 schreef IDkaart het volgende:
Waar ga je je theorie-examen maken?
Nicequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeps, nu bij fysio weer beetje hardlopen op loopband. Zit langzaam vooruitgang in
Vooral als je helemaal kapot gaat aan de dorst en dan ijswater ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Moet er wel bijzeggen dat de enige drank die ik echt lekker vind water is, maar alcohol is wel van een andere categorie dan fanta.
Sorry. Ik vergeet steeds te enteren doordat ik maar door blijf typen. Begrijp dat het het geheel een stuk leesbaarder maakt...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga het echt niet meer lezen Bob totdat je de enter toets gebruikt.
Morgen om 12 uur.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:28 schreef IDkaart het volgende:
Waar ga je je theorie-examen maken?
sws met opgeheven hoofd zakken als je zakt, je bent beter dan iedereen, je staat boven dat examenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon de kop niet laten hangen ik bent toch geen amateur en een volwassen vent aiii
haha jong geleerdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik had het geprobeerd maar mijn ouders grepen in toen ze me op een familiefeest ineens een glas bier zagen leegdrinken.
zeg maar gerust überhaupt leesbaarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Sorry. Ik vergeet steeds te enteren doordat ik maar door blijf typen. Begrijp dat het het geheel een stuk leesbaarder maakt...
Ook echt blij dat ik m`n rijbewijs haalde voordat m`n theorie verliep.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:28 schreef Amarantha het volgende:
Poeh ik blijf wel blij dat ik mijn rijbewijs heb gehaald één dag voor mijn theorie zou verlopen.
Als je daadwerkelijk wilt dat we het lezen dan kan het wel handig zijn om af en toe een enter er tussendoor te gooien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Sorry. Ik vergeet steeds te enteren doordat ik maar door blijf typen. Begrijp dat het het geheel een stuk leesbaarder maakt...
Ja ik ook zoiets.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef Drug het volgende:
[..]
haha jong geleerd
ik was jaar of 5 toen ik m'n eerste peuk probeerde
"Helaas mijnheer TARDIS., u bent gezakt."quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef zeer het volgende:
[..]
sws met opgeheven hoofd zakken als je zakt, je bent beter dan iedereen, je staat boven dat examen
2 maanden maakt op 4 jaar ook weinig uit zou je denkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ook echt blij dat ik m`n rijbewijs haalde voordat m`n theorie verliep.
Als ik hem die dag niet zou halen (Vandaag 1 jaar geleden) Zou ik m`n theorie opnieuw moeten doen, want had nog 2 maanden voordat 'ie verliep, maar wachttijden van zo`n faalangstexamen zijn ook ruim 2 maanden
Faalangstexamen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ook echt blij dat ik m`n rijbewijs haalde voordat m`n theorie verliep.
Als ik hem die dag niet zou halen (Vandaag 1 jaar geleden) Zou ik m`n theorie opnieuw moeten doen, want had nog 2 maanden voordat 'ie verliep, maar wachttijden van zo`n faalangstexamen zijn ook ruim 2 maanden
Een rijbewijs halen hoort bij je opvoeding.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef Amarantha het volgende:
En ondertussen doe ik geen ene fuck met mijn rijbewijs.
Sommige mensen hebben faalangst ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Faalangstexamen?![]()
Hou maar op voor ik weer kramp krijg van de kromme tenen.
Heb een vriend die geen water lust, snapte dat eveneens niet echt, want zit geen flavor aan maar lest wel je dorst.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vooral als je helemaal kapot gaat aan de dorst en dan ijswater ja.
Maar ja, gelukkig dus niet zo'n faaljoekel die 'geen water lust'.
een rijbewijs hoor je te krijgen van je oudersquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Een rijbewijs halen hoort bij je opvoeding.
Ik ben 24 en twee maanden geleden pas begonnen met lessenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Een rijbewijs halen hoort bij je opvoeding.
Als je één keer je theorie weet te behalen, lukt het de volgende keer ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2 maanden maakt op 4 jaar ook weinig uit zou je denken
Vooral accommoderen aan die angst en het niet oplossen ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben faalangst ja.
Was bij mij ook het geval.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
een rijbewijs hoor je te krijgen van je ouders
Hij heeft nooit echt dorst gehad dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb een vriend die geen water lust, snapte dat eveneens niet echt, want zit geen flavor aan maar lest wel je dorst.
2 jaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2 maanden maakt op 4 jaar ook weinig uit zou je denken
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben 24 en twee maanden geleden pas begonnen met lessen
Nee, ze roepen het om welke nmrs gezakt zijn, als je gezakt bent gewoon opstaan, pffffft zeggen, keihard lachen en de vrouw bij de deur strak aankijken terwijl je langs haar loopt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Helaas mijnheer TARDIS., u bent gezakt."
"Pff, ik sta hier toch mijlenver boven, de groeten met je pathetische kutbaantje, later."
En terecht, nergens voor nodig met studenten ov.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Boeiend man, je bent in elk geval bezig! En daar gaat het om. Al ben je 50!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat snap ik nog wel jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef Amarantha het volgende:
Alleen 2de keer afrijden moest ik zelf betalen en 2de keer theorie examen.
een volwassen man zonder rijbewijs kan ik moeilijk serieus nemen, kweeniequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Boeiend man, je bent in elk geval bezig! En daar gaat het om. Al ben je 50!
Want het oplossen is echt heel makkelijk ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vooral accommoderen aan die angst en het niet oplossen ja.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, ze roepen het om welke nmrs gezakt zijn, als je gezakt bent gewoon opstaan, pffffft zeggen, keihard lachen en de vrouw bij de deur strak aankijken terwijl je langs haar loopt.
En eigenlijk het rijbewijs pasje ook. Maar ik zei heel droog: Dit hoort toch bij het krijgen van een rijbewijs? En toen vonden ze dat ik daarin wel gelijk hadquote:
Wat is dat nou voor methode.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, ze roepen het om welke nmrs gezakt zijn, als je gezakt bent gewoon opstaan, pffffft zeggen, keihard lachen en de vrouw bij de deur strak aankijken terwijl je langs haar loopt.
Tru, er is overigens wel een andere non-alcohol drank die ik echt lekker vind maar moet even eten halen vertel wat het is als je er over een uur nog bent.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij heeft nooit echt dorst gehad dan.
Na het invullen van een vraag krijg je telkens een bemoedigend klopje op de schouder, aangevuld met 'kom op, je kunt het'.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Faalangstexamen?![]()
Hou maar op voor ik weer kramp krijg van de kromme tenen.
Natuurlijk niet, maar om het dan maar niet te doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Want het oplossen is echt heel makkelijk ja.
Oh oke, excuses.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
een volwassen man zonder rijbewijs kan ik moeilijk serieus nemen, kweenie
Gelukkig kunnen we zien wie er wel of geen abo heeft.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |