Praat niet over pedofielenquote:
Uh okquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:25 schreef goodtripbob het volgende:
[..]. 2pac
Nog steeds accuraat heden ten dagen deze lyrics. We got a war going on in the middle east. some things will never change... And the cops can't bother me, GTB, cause I am so so sowieso so free and my mind right now is buzing like a humble bumble bee. Ik lust wel wat ecstacy. Maar heb alleen maar speed. Maar ja, daar op, vermaakt de goodtripbob, zich ook top. Freestylo verder gegaan sowieso zo strak, na wat 2pac-quotes. Want ik ga hier hard met een dope flow... Of niet?
een hommo van cach is een hommo van mijquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben hommo maak je geen zorgen
smakelijk. Nog/al vegetarisch?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Verstandig moment om er even tussenuit te knijpen en wat te gaan eten.
Houdt mozy z'n hetero-act nog een beetje overeind dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Die was alleen homo voor aandacht.
Nou, woehoequote:
Nou, woehoe.quote:
nee hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:28 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Dan zijn de overigen wel heel slecht.
wijze woorden van die manquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:29 schreef Ashqelon het volgende:
Kennen jullie Toine Manders, die gast van de LP die vind dat alle belasting roof is.
Ken ik nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoofd schouders willoow2 willoow2
drink jij alcohol?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Telefoon kapot maar zullen we alsnog zuipen?
En tenminste eentje waar ik zonder moeite naar de teksten kan luisteren ipv onverstaanbare raps waar ik grotendeels de tekst niet eens kan verstaan...quote:
Soms zou ik willen dat er op FOK! een voicerecorder zit zodat je gesproken tekst kan toevoegen aan een post. Dan zou ik alle gedichten en raps die ik geschreven heb hier op FOK! en verder nooit hardop gespit gewoon opnemen nadat ik er weer 1 getypt hebt zodat er tenminste audio is bij een rap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |