quote:
Ja lekker onduidelijk verhaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Goedemiddag meneer/mevrouw,
ik had op zaterdag een afspraak waarbij een monteur langs zou kunnen komen maar vroeg tijdens het maken van die afspraak of het niet eerder kon, dat bleek te kunnen dus werd de afspraak verzet naar donderdag 11 augustus 2016 tussen 12.00 en 18.00, daarvoor ben ik dus de hele dag thuis gebleven.
Er werd echter maar niet aangebeld dus wilde ik zelf even kijken hoe of wat en trof tot mijn verbazing een brief aan dat de monteur langs geweest zou zijn om 16.14. Het zou kunnen dat de monteur langs is geweest, anders had ie die brief niet kunnen bezorgen uiteraard maar hij heeft in dat geval zeer zeker NIET AANGEBELD, we hebben namelijk een nogal lange en harde bel die je door alles heen hoort.Ik mail u nu om te kijken of de monteur alsnog even langs kan komen gezien het pas 17.04 is en de afspraak tussen 12.00 en 18.00 gepland stond.
Thanx G, had het tof gevonden om te beginnen als FP-redacteur maar ze zeiden dat ik met een clone FOK! had gebasht maar weet oprecht niet wanneer dan.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We gaan niet weer die richting op hoor.
Nee, airsoftwapens zijn weer een andere tak van sport.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, dacht dat het synoniemen van elkaar waren.
wij weten beter toch, geef me die boks killquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Thanx G, had het tof gevonden om te beginnen als FP-redacteur maar ze zeiden dat ik met een clone FOK! had gebasht maar weet oprecht niet wanneer dan.
JA PAX ALS JE ME DAARMEE HELPT BEN IK JE DANKBAAR EN GAAN WE DRANKJES DOEN IN GRUN.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:19 schreef Paxcon het volgende:
Ik kreeg te horen dat mijn hulp hier nodig is
In WGR loopt toch zo'n topic met een monteur die wegging omdat de bel stuk was ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik had op zaterdag een afspraak waarbij een monteur langs zou kunnen komen maar vroeg tijdens het maken van die afspraak of het niet eerder kon, dat bleek te kunnen dus werd de afspraak verzet naar donderdag 11 augustus 2016 tussen 12.00 en 18.00, daarvoor ben ik dus de hele dag thuis gebleven.
Er werd echter maar niet aangebeld dus wilde ik zelf even kijken hoe of wat en trof tot mijn verbazing een brief aan dat de monteur langs geweest zou zijn om 16.14. Het zou kunnen dat de monteur langs is geweest, anders had ie die brief niet kunnen bezorgen uiteraard maar hij heeft in dat geval zeer zeker NIET AANGEBELD, we hebben namelijk een nogal lange en harde bel die je door alles heen hoort.Ik mail u nu om te kijken of de monteur alsnog even langs kan komen gezien het pas 17.04 is en de afspraak tussen 12.00 en 18.00 gepland stond.
Ja heb een ordernummer dan weten ze dat wel de rest kan ik wel pm'en, maar doe je dat dus?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lekker onduidelijk verhaal.Niet eens adres waar die monteur had moeten zijn enz.
Eet smakelijk Frank.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Verstandig moment om er even tussenuit te knijpen en wat te gaan eten.
Jammer, ik wilde net wat vragen, maar eet u smakelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Verstandig moment om er even tussenuit te knijpen en wat te gaan eten.
Box.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wij weten beter toch, geef me die boks kill
Wat een warrig verhaalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat een idioten, bel doet het hier wel maar je moet het wel indrukken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:21 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
In WGR loopt toch zo'n topic met een monteur die wegging omdat de bel stuk was ofzo?
Geen flauw idee, dat verzin ik meestal pas na het openen van de ijskast.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Eet smakelijk Frank.
Wat schaft de pot?
Ik zal even zeggen dat ze z.s.m. naar het huis van Ashqelon van het FOK!forum moeten gaanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
JA PAX ALS JE ME DAARMEE HELPT BEN IK JE DANKBAAR EN GAAN WE DRANKJES DOEN IN GRUN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |