Nee, Randy.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Timmy is een van de meest geniale South Park Characters
Zo, jij vindt het wel heel grappig zeg.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:58 schreef Mister-Bradge het volgende: [..]
Hoink vijf acht een, dit is de Hoink Dis
![]()
Niemand vindt mij ook leuk, dus geen medelijden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
GODVERDOMME NIEMAND VINDT ME LEUK
#plshugme
inhoudtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Weet jij wel wat muziek inhoud?
Randy is zo`n heldquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Randy is zo baas.
He/she is an agenderous micro-aggression Sharon. you are a bigot
REAL CRAZY ASS BANANA LET ME SING THE HOINK DISSquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo, jij vindt het wel heel grappig zeg.
de wereld is echt raarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niemand vindt mij ook leuk, dus geen medelijden.
SHUT UP TURDquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Randy is zo`n held
De enige waarvan ik denk, nee, is Shelly.
Shelly is juist facking baasquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Randy is zo`n held
De enige waarvan ik denk, nee, is Shelly.
Ha ha haquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo, jij vindt het wel heel grappig zeg.
Zal wel aan jezelf liggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou, jij ook hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
de wereld is echt raar
maar jij bent wel heel leuk
#pls
Je hebt het zelf geschreven wat ga je danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:01 schreef IDkaart het volgende:
[..]
REAL CRAZY ASS BANANA LET ME SING THE HOINK DISS
(Zingen moet rappen zijn!)
Klopt.quote:
Nobody likes usquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedanktdoet me echt goed hoor
al die rare mensen altijd :s
Dat zal ongetwijfeld niet waar zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
ik vind haar al 2 jaar leuk maar she don't carequote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld niet waar zijn.
*inhoudtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Weet jij wel wat muziek inhoud?
Wel, hoe weet jij dat nou? :squote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld niet waar zijn.
Hehe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik vind haar al 2 jaar leuk maar she don't care
En naar Black Sabbath/Rainbow mag ik hopen getuigen jouw Username?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:04 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
*inhoudt
Verder luister ik alleen naar Queen
Gewoon blijven volhouden toto, het kostte Johnny Cash ook iets van vijftig keer vragen voordat June Carter eindelijk instemde.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik vind haar al 2 jaar leuk maar she don't care
O, vergeet mijn vorige postquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zelfde geldt voor toto overigens.
Gewoon Dio.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En naar Black Sabbath/Rainbow mag ik hopen getuigen jouw Username?
No, no, no.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon blijven volhouden toto, het kostte Johnny Cash ook iets van vijftig keer vragen voordat June Carter eindelijk instemde.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon blijven volhouden toto, het kostte Johnny Cash ook iets van vijftig keer vragen voordat June Carter eindelijk instemde.
Rainbow met Dio is wel mijn favoband jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En naar Black Sabbath/Rainbow mag ik hopen getuigen jouw Username?
Kreeg jij maar wings en vloog je weg uit dit topic.quote:
ja? Is wat commercieler ook geloof ik he.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:05 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Rainbow met Dio is wel mijn favoband ja
Verder vind ik Sabbath met Ozzy leuker eigenlijk
hihihih, meisjes plagen kusjes vragenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kreeg jij maar wings en vloog je weg uit dit topic.
Homoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
hihihih, meisjes plagen kusjes vragen
hihihi
I'm gonna bite this bat's head offquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ja? Is wat commercieler ook geloof ik he.
Vind Ozzy wel echt een fucking baas, alleen dat constante:
LET ME SEE YOUR FUCKING HANDS.
COME ON.
YOU'RE THE BEST I LOVE YOU.
Is zo irritant
Omdat ik heel veel weet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wel, hoe weet jij dat nou? :s
O, en bij toto is het wel waar?
Zag een interview ergens dat na dit incident mensen allemaal dieren op het podium gooide in de hoop dat Ozzy daar ook de kop vanaf beet, sneuquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I'm gonna bite this bat's head off
Even een keer naar België rijden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nu je het zegt, ja![]()
was me iets te link om mee te nemen
ik heb geen suv voor die crappy wegen daarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Even een keer naar België rijden.
Engels is als een tweede moedertaal voor mij. Zo makkelijk spreek en schrijf ik het. Alleen na 2 nachten wakker begint mijn Engels op steenkolenEngels (https://www.facebook.com/MakeThatTheCatWise) te lijken en na de 3e a 4e nacht zonder slaap begint mijn echte moerstaal Nederlands vaak ook erg moeilijk om zonder ontzettend veel fouten te spreken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:00 schreef IDkaart het volgende:
Echt geinig. Ik ging altijd op Nujij kijken om mensen die niet goed in het Nederlands kunnen schrijven uit te kunnen lachen. Maar in de KLB SC is het net zo erg.
Denk eens in hoe het is om met mijn persoonlijkheid samen te zijnquote:
Zijn die dingen daar zoveel goedkoper, want hier mag je ze ook gewoon hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Even een keer naar België rijden.
Geen suv hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb geen suv voor die crappy wegen daar
Hemel op aarde.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk eens in hoe het is om met mijn persoonlijkheid samen te zijn![]()
![]()
-.- Kom er een achter.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:12 schreef Catkiller het volgende:
Die heeft een ziekte stelletje josti's die normaal.
Valt onder de wapenwet, en je kan het zo duur maken als je wil.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zijn die dingen daar zoveel goedkoper, want hier mag je ze ook gewoon hebben.
Sws, dat is een sekslijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:12 schreef Ashqelon het volgende:
WIE WIL ER EEN HELD ZIJN EN 4 EURO VERDIENEN HET ENIGE DAT JE HOEFT TE DOEN IS EVEN NAAR BOSCH BELLEN 088 424 4010.
zou d'r wel doen, alles voor de maatschappij hequote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:12 schreef Catkiller het volgende:
Die heeft een ziekte stelletje josti's die normaal.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hemel op aarde.
En aangezien een klant vandaag zei dat ik toegelaten zou worden in de hemel omdat ik zo aardig ben, tja...![]()
ash vriend <33quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:12 schreef Ashqelon het volgende:
WIE WIL ER EEN HELD ZIJN EN 4 EURO VERDIENEN HET ENIGE DAT JE HOEFT TE DOEN IS EVEN NAAR BOSCH BELLEN 088 424 4010.
Cool, dan ben ik Satan en jijSaddam Hoessein.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:13 schreef Willoow het volgende:
[..]![]()
Maar ik ga naar de hell, dusja
Neequote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:12 schreef Ashqelon het volgende:
Dat valt allemaal wel mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk eens in hoe het is om met mijn persoonlijkheid samen te zijn![]()
![]()
Doeiquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Cool, dan ben ik Satan en jijSaddam Hoessein.
Dat wel, maar je mag ze wel in je bezit hebben zonder papierwerk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Valt onder de wapenwet, en je kan het zo duur maken als je wil.
oh en nu zijn de rollen omgedraaid?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
E G BETAAL TRIP ALS JE DAT EVEN WIL DOEN.
Maar iig, jij kan niet weten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee.
quote:
BEDOEL DAT ASH DE TRIP DAN BETAALD, ANDERS ALSNOG WEL,MAAR DIT ZOU IK ECHT TOF VINDEN.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh en nu zijn de rollen omgedraaid?
Jij bent in ieder geval nog niet zo erg dat ieder stuk fruit in je tuin verschrompelt na aanraking.quote:
N WAT MOET IKDAN DOEN/ZEGGEN ALS IK BELquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
BEDOEL DAT ASH DE TRIP DAN BETAALD, ANDERS ALSNOG WEL,MAAR DIT ZOU IK ECHT TOF VINDEN.
Goedemiddag meneer/mevrouw,quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
N WAT MOET IKDAN DOEN/ZEGGEN ALS IK BEL
Gebeurt dat bij jou? Mja, jij was vroeger een 10/10 in looks, dus toen heb je iemand in de val gezet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval nog niet zo erg dat ieder stuk fruit in je tuin verschrompelt na aanraking.
Jij denkt denk ik aan reguliere luchtdrukwapens, doordat airsoftwapens erg echt lijken zijn ze verboden, categorie IV als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat wel, maar je mag ze wel in je bezit hebben zonder papierwerk.
Piemolquote:
neequote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:18 schreef IDkaart het volgende:
Is Google Play Music een goed alternatief voor Deezer?
Viesquote:
wat wil je dat wij nu zeggen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:18 schreef IDkaart het volgende:
Is Google Play Music een goed alternatief voor Deezer?
Ja, inderdaad, dacht dat het synoniemen van elkaar warenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij denkt denk ik aan reguliere luchtdrukwapens, doordat airsoftwapens erg echt lijken zijn ze verboden, categorie IV als ik me niet vergis.
Als je bij bedrijven in Nederland airsoftwapens wil kopen moet je sowieso lid zijn van de NABV.
We gaan niet weer die richting op hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gebeurt dat bij jou? Mja, jij was vroeger een 10/10 in looks, dus toen heb je iemand in de val gezet.
quote:
Ja lekker onduidelijk verhaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Goedemiddag meneer/mevrouw,
ik had op zaterdag een afspraak waarbij een monteur langs zou kunnen komen maar vroeg tijdens het maken van die afspraak of het niet eerder kon, dat bleek te kunnen dus werd de afspraak verzet naar donderdag 11 augustus 2016 tussen 12.00 en 18.00, daarvoor ben ik dus de hele dag thuis gebleven.
Er werd echter maar niet aangebeld dus wilde ik zelf even kijken hoe of wat en trof tot mijn verbazing een brief aan dat de monteur langs geweest zou zijn om 16.14. Het zou kunnen dat de monteur langs is geweest, anders had ie die brief niet kunnen bezorgen uiteraard maar hij heeft in dat geval zeer zeker NIET AANGEBELD, we hebben namelijk een nogal lange en harde bel die je door alles heen hoort.Ik mail u nu om te kijken of de monteur alsnog even langs kan komen gezien het pas 17.04 is en de afspraak tussen 12.00 en 18.00 gepland stond.
Thanx G, had het tof gevonden om te beginnen als FP-redacteur maar ze zeiden dat ik met een clone FOK! had gebasht maar weet oprecht niet wanneer dan.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We gaan niet weer die richting op hoor.
Nee, airsoftwapens zijn weer een andere tak van sport.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, dacht dat het synoniemen van elkaar waren.
wij weten beter toch, geef me die boks killquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Thanx G, had het tof gevonden om te beginnen als FP-redacteur maar ze zeiden dat ik met een clone FOK! had gebasht maar weet oprecht niet wanneer dan.
JA PAX ALS JE ME DAARMEE HELPT BEN IK JE DANKBAAR EN GAAN WE DRANKJES DOEN IN GRUN.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:19 schreef Paxcon het volgende:
Ik kreeg te horen dat mijn hulp hier nodig is
In WGR loopt toch zo'n topic met een monteur die wegging omdat de bel stuk was ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik had op zaterdag een afspraak waarbij een monteur langs zou kunnen komen maar vroeg tijdens het maken van die afspraak of het niet eerder kon, dat bleek te kunnen dus werd de afspraak verzet naar donderdag 11 augustus 2016 tussen 12.00 en 18.00, daarvoor ben ik dus de hele dag thuis gebleven.
Er werd echter maar niet aangebeld dus wilde ik zelf even kijken hoe of wat en trof tot mijn verbazing een brief aan dat de monteur langs geweest zou zijn om 16.14. Het zou kunnen dat de monteur langs is geweest, anders had ie die brief niet kunnen bezorgen uiteraard maar hij heeft in dat geval zeer zeker NIET AANGEBELD, we hebben namelijk een nogal lange en harde bel die je door alles heen hoort.Ik mail u nu om te kijken of de monteur alsnog even langs kan komen gezien het pas 17.04 is en de afspraak tussen 12.00 en 18.00 gepland stond.
Ja heb een ordernummer dan weten ze dat wel de rest kan ik wel pm'en, maar doe je dat dus?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lekker onduidelijk verhaal.Niet eens adres waar die monteur had moeten zijn enz.
Eet smakelijk Frank.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Verstandig moment om er even tussenuit te knijpen en wat te gaan eten.
Jammer, ik wilde net wat vragen, maar eet u smakelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Box.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wij weten beter toch, geef me die boks kill
Wat een warrig verhaalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat een idioten, bel doet het hier wel maar je moet het wel indrukken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:21 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
In WGR loopt toch zo'n topic met een monteur die wegging omdat de bel stuk was ofzo?
Geen flauw idee, dat verzin ik meestal pas na het openen van de ijskast.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Eet smakelijk Frank.
Wat schaft de pot?
Ik zal even zeggen dat ze z.s.m. naar het huis van Ashqelon van het FOK!forum moeten gaanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
JA PAX ALS JE ME DAARMEE HELPT BEN IK JE DANKBAAR EN GAAN WE DRANKJES DOEN IN GRUN.
Hjbquote:
Haha nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja heb een ordernummer dan weten ze dat wel de rest kan ik wel pm'en, maar doe je dat dus?
Kan ordernummer en de rest pm'en, ben je dan bereid dat te doen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zal even zeggen dat ze z.s.m. naar het huis van Ashqelon van het FOK!forum moeten gaan
Goede ideeën beginnen bij de koelkastquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen flauw idee, dat verzin ik meestal pas na het openen van de ijskast.
nee ik snap hier niks vanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Kan ordernummer en de rest pm'en, ben je dan bereid dat te doen?
Telefoon kapot.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha nee.Ben je je stem verloren of zo?
hoe is het met jouw kont dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij gaat liever in z'n kont hoor
wie ben jij dan? gvd praat ze met andere jongens? wtf dit moet NU stoppenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik hoorde dat jij en m'n extreem goede vriendin cachet samen zijn
doe haar de groetjes
heb nog steeds twee bilnaden effectief gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoe is het met jouw kont dan?
Telefoon kapot maar zullen we alsnog zuipen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee ik snap hier niks van
maar waarom bel je zelf niet even
hij is zo gay als de tering, geen zorgen broederquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wie ben jij dan? gvd praat ze met andere jongens? wtf dit moet NU stoppen
quote:
dubbel vegen dusquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb nog steeds twee bilnaden effectief gezien
ik ben hommo maak je geen zorgenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wie ben jij dan? gvd praat ze met andere jongens? wtf dit moet NU stoppen
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Telefoon kapot maar zullen we alsnog zuipen?
2pac beste rapper everquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:25 schreef goodtripbob het volgende:
[..]. 2pac
Nog steeds accuraat heden ten dagen deze lyrics. We got a war going on in the middle east. some things will never change... And the cops can't bother me, GTB, cause I am so so sowieso so free and my mind right now is buzing like a humble bumble bee. Ik lust wel wat ecstacy. Maar heb alleen maar speed. Maar ja, daar op, vermaakt de goodtripbob, zich ook top. Freestylo verder gegaan sowieso zo strak, na wat 2pac-quotes. Want ik ga hier hard met een dope flow... Of niet?
Dat was GhpH ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben hommo maak je geen zorgen
Praat niet over pedofielenquote:
Uh okquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:25 schreef goodtripbob het volgende:
[..]. 2pac
Nog steeds accuraat heden ten dagen deze lyrics. We got a war going on in the middle east. some things will never change... And the cops can't bother me, GTB, cause I am so so sowieso so free and my mind right now is buzing like a humble bumble bee. Ik lust wel wat ecstacy. Maar heb alleen maar speed. Maar ja, daar op, vermaakt de goodtripbob, zich ook top. Freestylo verder gegaan sowieso zo strak, na wat 2pac-quotes. Want ik ga hier hard met een dope flow... Of niet?
een hommo van cach is een hommo van mijquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben hommo maak je geen zorgen
smakelijk. Nog/al vegetarisch?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Houdt mozy z'n hetero-act nog een beetje overeind dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Die was alleen homo voor aandacht.
Nou, woehoequote:
Nou, woehoe.quote:
nee hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:28 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Dan zijn de overigen wel heel slecht.
wijze woorden van die manquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:29 schreef Ashqelon het volgende:
Kennen jullie Toine Manders, die gast van de LP die vind dat alle belasting roof is.
Ken ik nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoofd schouders willoow2 willoow2
drink jij alcohol?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Telefoon kapot maar zullen we alsnog zuipen?
En tenminste eentje waar ik zonder moeite naar de teksten kan luisteren ipv onverstaanbare raps waar ik grotendeels de tekst niet eens kan verstaan...quote:
Soms zou ik willen dat er op FOK! een voicerecorder zit zodat je gesproken tekst kan toevoegen aan een post. Dan zou ik alle gedichten en raps die ik geschreven heb hier op FOK! en verder nooit hardop gespit gewoon opnemen nadat ik er weer 1 getypt hebt zodat er tenminste audio is bij een rap.quote:
er zijn een aantal belastingen die erg discutabel zijn. Belasting op vermogen bijvoorbeeld vind ik onder diefstal vallen. Het geld is namelijk al belast geweest.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:29 schreef Ashqelon het volgende:
Kennen jullie Toine Manders, die gast van de LP die vind dat alle belasting roof is.
Hehe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoofd schouders willoow2 willoow2
Die gast meende dat echt, je zag die presentator echt verbaasd kijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wijze woorden van die man
zo kijken we ook naar jouw postsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Die gast meende dat echt, je zag die presentator echt verbaasd kijken.
was er maar een soort site waarop je dingen kon opnemen en snel kon posten met de naam vocarooquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:32 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
En tenminste eentje waar ik zonder moeite naar de teksten kan luisteren ipv onverstaanbare raps waar ik grotendeels de tekst niet eens kan verstaan...
2pac is tenminste goed te volgen en heldere stem.
[..]
Soms zou ik willen dat er op FOK! een voicerecorder zit zodat je gesproken tekst kan toevoegen aan een post. Dan zou ik alle gedichten en raps die ik geschreven heb hier op FOK! en verder nooit hardop gespit gewoon opnemen nadat ik er weer 1 getypt hebt zodat er tenminste audio is bij een rap.
hehequote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
was er maar een soort site waarop je dingen kon opnemen en snel kon posten met de naam vocaroo
Erfbelasting, ook zoiets.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
er zijn een aantal belastingen die erg discutabel zijn. Belasting op vermogen bijvoorbeeld vind ik onder diefstal vallen. Het geld is namelijk al belast geweest.
Breng hem niet op ideeënquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
was er maar een soort site waarop je dingen kon opnemen en snel kon posten met de naam vocaroo
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
hij vind ALLE belasting roof.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
er zijn een aantal belastingen die erg discutabel zijn. Belasting op vermogen bijvoorbeeld vind ik onder diefstal vallen. Het geld is namelijk al belast geweest.
Biergas?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
boh ga zelf bijna over m'n nek van m'n ruften
Ja maar die gast is geen troll.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zo kijken we ook naar jouw posts
Een maatje van mij had een keer iets fucking geniaals. In een neussprayflesje had hij zijn pep vermengt met pure alcohol. Als je dan die spray onder je neus houdt en ff knijpt komt er meteen een goede lading amfetamine plus meteen ook alcohol direct naar je hersenpan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:31 schreef zeer het volgende:
[..]
hij snuift het meestal echt rare jonge ;s
dus btw en accijnzen zijn ook diefstal? wegenbelasting? rioolheffing?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd foetsie als ik iets voorstel?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeft hij toen stiekem iemands chick gebald?
ik zei "een aantal", dus niet allemaalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef zeer het volgende:
[..]
dus btw en accijnzen zijn ook diefstal? wegenbelasting? rioolheffing?
Belastingsbelasting ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
idd! En belasting op accijnzenthe fuck..
toen ik dit las wist ik al een klein beetje dat het iets was waarop de dood kon volgenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef goodtripbob het volgende:
Een maatje van mij had een keer iets fucking geniaals.
Ah, jij wel dus?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja maar die gast is geen troll.
ik heb gereageerd mafkeesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd foetsie als ik iets voorstel?
Brandt het in de keel?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee, much worse. op zich wel trots op, zou zo in stinkbommetje kunnen
Waarom........quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Een maatje van mij had een keer iets fucking geniaals. In een neussprayflesje had hij zijn pep vermengt met pure alcohol. Als je dan die spray onder je neus houdt en ff knijpt komt er meteen een goede lading amfetamine plus meteen ook alcohol direct naar je hersenpan.
Voel je je meteen waus en goed aangeschoten.
Heb dat maar 1 keer gedaan. Zou ik weereens moeten doen. Is echt een lekker gevoel alcohol door je neus samen met speed
het is gewoon zo'n non statement, er moet een x belastingsom worden opgehaald, of je dat nou wegenbelasting, inkomstenbelasting of vermogensbelasting noemt, het maakt geen reet uit, het is toch koehandelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zei "een aantal", dus niet allemaal
Niet zo bedoeld, ben hetero en bovendien zou mijn vriend met seizoenskaart dat niet goedkeuren. Weet eigenlijk niet waarom ik dat kamergedeelte vermeldequote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lijkt meer op een seksdate als je dat zegt dan op biertje drinken
Omzetbelasting, loonbelasting, vennootschapsbelastingquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
het is gewoon zo'n non statement, er moet een x belastingsom worden opgehaald, of je dat nou wegenbelasting, inkomstenbelasting of vermogensbelasting noemt, het maakt geen reet uit, het is toch koehandel
Lijkt me ook het beste.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zo erg heb ik het niet geïnhaleerd
je bent hetero maar je hebt wel een vriend?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Niet zo bedoeld, ben hetero en bovendien zou mijn vriend met seizoenskaart dat niet goedkeuren. Weet eigenlijk niet waarom ik dat kamergedeelte vermelde.
''Gewone'' vriend.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je bent hetero maar je hebt wel een vriend?
Hahaha deze prachtige quote heb je zeker van de magische wereld van 9gagquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hey kijk een idontgiveafuckomon
niels weelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:39 schreef Crip het volgende:
Khep honger wie wil voor me koken
Geen tatta voedsel aub
Heb lekkere quiche in de oven. Wel tatta quiche.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:39 schreef Crip het volgende:
Geen tatta voedsel aub
Hij is een nogal orthodoxe christen die vind dat homo naar van die campen moetenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en van die vriend mag je geen seks hebben met mannen?
En dan naaien ze eruit naar het buitenland, en terecht.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:40 schreef Ashqelon het volgende:
Belasting op vermogen is juist een heel nobele belasting, die omhoog zou moeten voor personen met meer dan een miljoen.
Aardappelen met groente en stukje vleesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:39 schreef Crip het volgende:
Geen tatta voedsel aub
Hoezo is je quiche tatta das fransquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb lekkere quiche in de oven. Wel tatta quiche.
waarom ben je daar vrienden meequote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hij is een nogal orthodoxe christen die vind dat homo naar van die campen moeten.
heb je wel eens quiche gemaakte met (zijde)tofu?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb lekkere quiche in de oven. Wel tatta quiche.
;Pquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hij is een nogal orthodoxe christen die vind dat homo naar van die campen moeten.
Vast een gezellige jongen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja want fransosen zijn niet tattaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoezo is je quiche tatta das frans
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Is gemaakt door Mozy.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Belastingen zouden dan ook wereldwijd geregeld moeten worden zodat die walgelijke aristocraten hun fair aandeel in de belastingen moeten betalen want ze maken gebruik van de voorzieningen maar willen er niet voor betalen, dat is pas roof.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan naaien ze eruit naar het buitenland, en terecht.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan naaien ze eruit naar het buitenland, en terecht.
Nee. Sws nog nooit zelf iets met tofu gemaakt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je wel eens quiche gemaakte met (zijde)tofu?
Hij is in de omgang gewoon een relaxte gozer maar hij houd er nogal vreemde denkbeelden op na.quote:
ja want als belastingen wereldwijd geregeld worden, wordt iedereen evenredig belastquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Belastingen zouden dan ook wereldwijd geregeld moeten worden zodat die walgelijke aristocraten hun fair aandeel in de belastingen moeten betalen want ze maken gebruik van de voorzieningen maar willen er niet voor betalen, dat is pas roof.
met 52% vind ik dat je al aardig wat aftikt eigenlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Belastingen zouden dan ook wereldwijd geregeld moeten worden zodat die walgelijke aristocraten hun fair aandeel in de belastingen moeten betalen want ze maken gebruik van de voorzieningen maar willen er niet voor betalen, dat is pas roof.
oh wow ;s shame on youquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Sws nog nooit zelf iets met tofu gemaakt.
maar waarom laat jij je leven bepalen door hem?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hij is in de omgang gewoon een relaxte gozer maar hij houd er nogal vreemde denkbeelden op na.
Fair ja. Als je zelf dat geld bij elkaar harkt en dan het grootste deel moet inleveren is dat roof, belasting betalen is normaal maar als je zoals in Engeland 89% moet afstaan gaat het te ver.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hij bedoelt belastingontwijkingquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
met 52% vind ik dat je al aardig wat aftikt eigenlijk
In de omgang relaxt maar vreemde denkbeelden, hij vond het niet tof dat ik zei dat kippen lopende hamburgers zijn.quote:
"Ho, wij krijgen de helft!"quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh ja joh?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Tatta is gewoon een (weer) andere benaming voor tokkie. Fransozen kunnen dus net zo makkelijk "Tatta" Zijn als Nederlanders.
Niet alle belastingen, alleen bepaalde belastingen die eenvoudig te ontwijken zijn door naar een ander land te gaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:44 schreef zeer het volgende:
[..]
ja want als belastingen wereldwijd geregeld worden, wordt iedereen evenredig belast
raar zeg ;squote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
In de omgang relaxt maar vreemde denkbeelden, hij vond het niet tof dat ik zei dat kippen lopende hamburgers zijn.
Kipburgers dan. Maar ok, zo'n figuur dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
In de omgang relaxt maar vreemde denkbeelden, hij vond het niet tof dat ik zei dat kippen lopende hamburgers zijn.
hoe lost 'wereldwijd geregelde belasting' dat op dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Niet alle belastingen, alleen bepaalde belastingen die eenvoudig te ontwijken zijn door naar een ander land te gaan.
Nu snap je hem wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Tatta is gewoon een (weer) andere benaming voor tokkie. Fransozen kunnen dus net zo makkelijk "Tatta" Zijn als Nederlanders.
Alleen volgens al die straattaalwoordenboeken op het internet word het zo uitgelegd dat het lijkt alsof het puur is bedoeld voor Nederlanders en dat het eigenlijk een andere uitdrukking is voor het woord Kaaskop.
Wij zijn tokkie, Chai :squote:
nouja als nederland bijvoorbeeld geen belastingparadijs meer kan zijn scheelt dat wel weer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:46 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe lost 'wereldwijd geregelde belasting' dat op dan?
Eh nee tatta komt van batatta wat aardappel betekent dat is gwn naam voor nlers omdat volgens het stereotype nlers veel aardappels eten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat is dan ook het grote probleem, de inkomstenbelasting is een van de weinige belastingen die je roof kunt noemen want absurd hoog tarief die al heel snel ingaat in NL omdat NL nauwelijk belasting heft over vermogen, als ze dat wel zouden doen zouden de tarieven voor de ib heel wat omlaag kunnen, alleen aristocraten zijn pro-hoge ib en anti hoge-vb want die gasten hoeven toch niet te werken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Indd. Successierecht ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij is de enige persoon die ik nu ken in 020.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar waarom laat jij je leven bepalen door hem?
89% ib? Indien ja, zie post hierboven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Fair ja. Als je zelf dat geld bij elkaar harkt en dan het grootste deel moet inleveren is dat roof, belasting betalen is normaal maar als je zoals in Engeland 89% moet afstaan gaat het te ver.
pfffquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hij is de enige persoon die ik nu ken in 020.
enige aardappels die ik lust zijn in tajinquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Eh nee tatta komt van batatta wat aardappel betekent dat is gwn naam voor nlers omdat volgens het stereotype nlers veel aardappels eten.
ach, iedereen is daar altijd zo druk over en zo' boekhouder als Rutten zou je van mogen verwachten dat 'ie er wat aan doet maar ik denk dat de realiteit is dat op globale schaal de hoeveelheid belasting die ontweken wordt door dit soort constructies wel meevallen en dat doordat er belasting ontweken wordt dermate veel cashflow ontstaat dat deze bedrijven meer kunnen investeren en dus makkelijker kunnen doorgroeien wat vraagt om meer lonen, energie en grond wat wel weer erg fijn te belasten isquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja als nederland bijvoorbeeld geen belastingparadijs meer kan zijn scheelt dat wel weer.
Nog echt ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Eh nee tatta komt van batatta wat aardappel betekent dat is gwn naam voor nlers omdat volgens het stereotype nlers veel aardappels eten.
ik beweeg mij sws in 020 swaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hij is de enige persoon die ik nu ken in 020.
afdracht zou op inkomsten moeten staan, in plaats van de zwaarste belasting puur op arbeid.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat is dan ook het grote probleem, de inkomstenbelasting is een van de weinige belastingen die je roof kunt noemen want absurd hoog tarief die al heel snel ingaat in NL omdat NL nauwelijk belasting heft over vermogen, als ze dat wel zouden doen zouden de tarieven voor de ib heel wat omlaag kunnen, alleen aristocraten zijn pro-hoge ib en anti hoge-vb want die gasten hoeven toch niet te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |