toen ik dit las wist ik al een klein beetje dat het iets was waarop de dood kon volgenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef goodtripbob het volgende:
Een maatje van mij had een keer iets fucking geniaals.
Ah, jij wel dus?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja maar die gast is geen troll.
ik heb gereageerd mafkeesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd foetsie als ik iets voorstel?
Brandt het in de keel?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee, much worse. op zich wel trots op, zou zo in stinkbommetje kunnen
Waarom........quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Een maatje van mij had een keer iets fucking geniaals. In een neussprayflesje had hij zijn pep vermengt met pure alcohol. Als je dan die spray onder je neus houdt en ff knijpt komt er meteen een goede lading amfetamine plus meteen ook alcohol direct naar je hersenpan.
Voel je je meteen waus en goed aangeschoten.
Heb dat maar 1 keer gedaan. Zou ik weereens moeten doen. Is echt een lekker gevoel alcohol door je neus samen met speed
het is gewoon zo'n non statement, er moet een x belastingsom worden opgehaald, of je dat nou wegenbelasting, inkomstenbelasting of vermogensbelasting noemt, het maakt geen reet uit, het is toch koehandelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zei "een aantal", dus niet allemaal
Niet zo bedoeld, ben hetero en bovendien zou mijn vriend met seizoenskaart dat niet goedkeuren. Weet eigenlijk niet waarom ik dat kamergedeelte vermeldequote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lijkt meer op een seksdate als je dat zegt dan op biertje drinken
Omzetbelasting, loonbelasting, vennootschapsbelastingquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
het is gewoon zo'n non statement, er moet een x belastingsom worden opgehaald, of je dat nou wegenbelasting, inkomstenbelasting of vermogensbelasting noemt, het maakt geen reet uit, het is toch koehandel
Lijkt me ook het beste.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zo erg heb ik het niet geïnhaleerd
je bent hetero maar je hebt wel een vriend?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Niet zo bedoeld, ben hetero en bovendien zou mijn vriend met seizoenskaart dat niet goedkeuren. Weet eigenlijk niet waarom ik dat kamergedeelte vermelde.
''Gewone'' vriend.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je bent hetero maar je hebt wel een vriend?
Hahaha deze prachtige quote heb je zeker van de magische wereld van 9gagquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hey kijk een idontgiveafuckomon
niels weelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:39 schreef Crip het volgende:
Khep honger wie wil voor me koken
Geen tatta voedsel aub
Heb lekkere quiche in de oven. Wel tatta quiche.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:39 schreef Crip het volgende:
Khep honger wie wil voor me koken
Geen tatta voedsel aub
Hij is een nogal orthodoxe christen die vind dat homo naar van die campen moetenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en van die vriend mag je geen seks hebben met mannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |