er zijn een aantal belastingen die erg discutabel zijn. Belasting op vermogen bijvoorbeeld vind ik onder diefstal vallen. Het geld is namelijk al belast geweest.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:29 schreef Ashqelon het volgende:
Kennen jullie Toine Manders, die gast van de LP die vind dat alle belasting roof is.
Hehe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoofd schouders willoow2 willoow2
Die gast meende dat echt, je zag die presentator echt verbaasd kijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wijze woorden van die man
zo kijken we ook naar jouw postsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Die gast meende dat echt, je zag die presentator echt verbaasd kijken.
was er maar een soort site waarop je dingen kon opnemen en snel kon posten met de naam vocarooquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:32 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
En tenminste eentje waar ik zonder moeite naar de teksten kan luisteren ipv onverstaanbare raps waar ik grotendeels de tekst niet eens kan verstaan...
2pac is tenminste goed te volgen en heldere stem.
[..]
Soms zou ik willen dat er op FOK! een voicerecorder zit zodat je gesproken tekst kan toevoegen aan een post. Dan zou ik alle gedichten en raps die ik geschreven heb hier op FOK! en verder nooit hardop gespit gewoon opnemen nadat ik er weer 1 getypt hebt zodat er tenminste audio is bij een rap.
hehequote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
was er maar een soort site waarop je dingen kon opnemen en snel kon posten met de naam vocaroo
Erfbelasting, ook zoiets.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
er zijn een aantal belastingen die erg discutabel zijn. Belasting op vermogen bijvoorbeeld vind ik onder diefstal vallen. Het geld is namelijk al belast geweest.
Breng hem niet op ideeënquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
was er maar een soort site waarop je dingen kon opnemen en snel kon posten met de naam vocaroo
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
hij vind ALLE belasting roof.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
er zijn een aantal belastingen die erg discutabel zijn. Belasting op vermogen bijvoorbeeld vind ik onder diefstal vallen. Het geld is namelijk al belast geweest.
Biergas?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
boh ga zelf bijna over m'n nek van m'n ruften
Ja maar die gast is geen troll.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zo kijken we ook naar jouw posts
Een maatje van mij had een keer iets fucking geniaals. In een neussprayflesje had hij zijn pep vermengt met pure alcohol. Als je dan die spray onder je neus houdt en ff knijpt komt er meteen een goede lading amfetamine plus meteen ook alcohol direct naar je hersenpan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:31 schreef zeer het volgende:
[..]
hij snuift het meestal echt rare jonge ;s
dus btw en accijnzen zijn ook diefstal? wegenbelasting? rioolheffing?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd foetsie als ik iets voorstel?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeft hij toen stiekem iemands chick gebald?
ik zei "een aantal", dus niet allemaalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef zeer het volgende:
[..]
dus btw en accijnzen zijn ook diefstal? wegenbelasting? rioolheffing?
Belastingsbelasting ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
idd! En belasting op accijnzenthe fuck..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |