er zijn een aantal belastingen die erg discutabel zijn. Belasting op vermogen bijvoorbeeld vind ik onder diefstal vallen. Het geld is namelijk al belast geweest.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:29 schreef Ashqelon het volgende:
Kennen jullie Toine Manders, die gast van de LP die vind dat alle belasting roof is.
Hehe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoofd schouders willoow2 willoow2
Die gast meende dat echt, je zag die presentator echt verbaasd kijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wijze woorden van die man
zo kijken we ook naar jouw postsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Die gast meende dat echt, je zag die presentator echt verbaasd kijken.
was er maar een soort site waarop je dingen kon opnemen en snel kon posten met de naam vocarooquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:32 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
En tenminste eentje waar ik zonder moeite naar de teksten kan luisteren ipv onverstaanbare raps waar ik grotendeels de tekst niet eens kan verstaan...
2pac is tenminste goed te volgen en heldere stem.
[..]
Soms zou ik willen dat er op FOK! een voicerecorder zit zodat je gesproken tekst kan toevoegen aan een post. Dan zou ik alle gedichten en raps die ik geschreven heb hier op FOK! en verder nooit hardop gespit gewoon opnemen nadat ik er weer 1 getypt hebt zodat er tenminste audio is bij een rap.
hehequote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
was er maar een soort site waarop je dingen kon opnemen en snel kon posten met de naam vocaroo
Erfbelasting, ook zoiets.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
er zijn een aantal belastingen die erg discutabel zijn. Belasting op vermogen bijvoorbeeld vind ik onder diefstal vallen. Het geld is namelijk al belast geweest.
Breng hem niet op ideeënquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
was er maar een soort site waarop je dingen kon opnemen en snel kon posten met de naam vocaroo
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
hij vind ALLE belasting roof.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
er zijn een aantal belastingen die erg discutabel zijn. Belasting op vermogen bijvoorbeeld vind ik onder diefstal vallen. Het geld is namelijk al belast geweest.
Biergas?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
boh ga zelf bijna over m'n nek van m'n ruften
Ja maar die gast is geen troll.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zo kijken we ook naar jouw posts
Een maatje van mij had een keer iets fucking geniaals. In een neussprayflesje had hij zijn pep vermengt met pure alcohol. Als je dan die spray onder je neus houdt en ff knijpt komt er meteen een goede lading amfetamine plus meteen ook alcohol direct naar je hersenpan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:31 schreef zeer het volgende:
[..]
hij snuift het meestal echt rare jonge ;s
dus btw en accijnzen zijn ook diefstal? wegenbelasting? rioolheffing?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd foetsie als ik iets voorstel?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeft hij toen stiekem iemands chick gebald?
ik zei "een aantal", dus niet allemaalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef zeer het volgende:
[..]
dus btw en accijnzen zijn ook diefstal? wegenbelasting? rioolheffing?
Belastingsbelasting ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
idd! En belasting op accijnzenthe fuck..
toen ik dit las wist ik al een klein beetje dat het iets was waarop de dood kon volgenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef goodtripbob het volgende:
Een maatje van mij had een keer iets fucking geniaals.
Ah, jij wel dus?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja maar die gast is geen troll.
ik heb gereageerd mafkeesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd foetsie als ik iets voorstel?
Brandt het in de keel?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee, much worse. op zich wel trots op, zou zo in stinkbommetje kunnen
Waarom........quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Een maatje van mij had een keer iets fucking geniaals. In een neussprayflesje had hij zijn pep vermengt met pure alcohol. Als je dan die spray onder je neus houdt en ff knijpt komt er meteen een goede lading amfetamine plus meteen ook alcohol direct naar je hersenpan.
Voel je je meteen waus en goed aangeschoten.
Heb dat maar 1 keer gedaan. Zou ik weereens moeten doen. Is echt een lekker gevoel alcohol door je neus samen met speed
het is gewoon zo'n non statement, er moet een x belastingsom worden opgehaald, of je dat nou wegenbelasting, inkomstenbelasting of vermogensbelasting noemt, het maakt geen reet uit, het is toch koehandelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zei "een aantal", dus niet allemaal
Niet zo bedoeld, ben hetero en bovendien zou mijn vriend met seizoenskaart dat niet goedkeuren. Weet eigenlijk niet waarom ik dat kamergedeelte vermeldequote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lijkt meer op een seksdate als je dat zegt dan op biertje drinken
Omzetbelasting, loonbelasting, vennootschapsbelastingquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
het is gewoon zo'n non statement, er moet een x belastingsom worden opgehaald, of je dat nou wegenbelasting, inkomstenbelasting of vermogensbelasting noemt, het maakt geen reet uit, het is toch koehandel
Lijkt me ook het beste.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zo erg heb ik het niet geïnhaleerd
je bent hetero maar je hebt wel een vriend?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Niet zo bedoeld, ben hetero en bovendien zou mijn vriend met seizoenskaart dat niet goedkeuren. Weet eigenlijk niet waarom ik dat kamergedeelte vermelde.
''Gewone'' vriend.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je bent hetero maar je hebt wel een vriend?
Hahaha deze prachtige quote heb je zeker van de magische wereld van 9gagquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hey kijk een idontgiveafuckomon
niels weelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:39 schreef Crip het volgende:
Khep honger wie wil voor me koken
Geen tatta voedsel aub
Heb lekkere quiche in de oven. Wel tatta quiche.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:39 schreef Crip het volgende:
Geen tatta voedsel aub
Hij is een nogal orthodoxe christen die vind dat homo naar van die campen moetenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en van die vriend mag je geen seks hebben met mannen?
En dan naaien ze eruit naar het buitenland, en terecht.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:40 schreef Ashqelon het volgende:
Belasting op vermogen is juist een heel nobele belasting, die omhoog zou moeten voor personen met meer dan een miljoen.
Aardappelen met groente en stukje vleesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:39 schreef Crip het volgende:
Geen tatta voedsel aub
Hoezo is je quiche tatta das fransquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb lekkere quiche in de oven. Wel tatta quiche.
waarom ben je daar vrienden meequote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hij is een nogal orthodoxe christen die vind dat homo naar van die campen moeten.
heb je wel eens quiche gemaakte met (zijde)tofu?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb lekkere quiche in de oven. Wel tatta quiche.
;Pquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hij is een nogal orthodoxe christen die vind dat homo naar van die campen moeten.
Vast een gezellige jongen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja want fransosen zijn niet tattaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoezo is je quiche tatta das frans
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Is gemaakt door Mozy.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Belastingen zouden dan ook wereldwijd geregeld moeten worden zodat die walgelijke aristocraten hun fair aandeel in de belastingen moeten betalen want ze maken gebruik van de voorzieningen maar willen er niet voor betalen, dat is pas roof.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan naaien ze eruit naar het buitenland, en terecht.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan naaien ze eruit naar het buitenland, en terecht.
Nee. Sws nog nooit zelf iets met tofu gemaakt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je wel eens quiche gemaakte met (zijde)tofu?
Hij is in de omgang gewoon een relaxte gozer maar hij houd er nogal vreemde denkbeelden op na.quote:
ja want als belastingen wereldwijd geregeld worden, wordt iedereen evenredig belastquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Belastingen zouden dan ook wereldwijd geregeld moeten worden zodat die walgelijke aristocraten hun fair aandeel in de belastingen moeten betalen want ze maken gebruik van de voorzieningen maar willen er niet voor betalen, dat is pas roof.
met 52% vind ik dat je al aardig wat aftikt eigenlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Belastingen zouden dan ook wereldwijd geregeld moeten worden zodat die walgelijke aristocraten hun fair aandeel in de belastingen moeten betalen want ze maken gebruik van de voorzieningen maar willen er niet voor betalen, dat is pas roof.
oh wow ;s shame on youquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Sws nog nooit zelf iets met tofu gemaakt.
maar waarom laat jij je leven bepalen door hem?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hij is in de omgang gewoon een relaxte gozer maar hij houd er nogal vreemde denkbeelden op na.
Fair ja. Als je zelf dat geld bij elkaar harkt en dan het grootste deel moet inleveren is dat roof, belasting betalen is normaal maar als je zoals in Engeland 89% moet afstaan gaat het te ver.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hij bedoelt belastingontwijkingquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
met 52% vind ik dat je al aardig wat aftikt eigenlijk
In de omgang relaxt maar vreemde denkbeelden, hij vond het niet tof dat ik zei dat kippen lopende hamburgers zijn.quote:
"Ho, wij krijgen de helft!"quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh ja joh?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Tatta is gewoon een (weer) andere benaming voor tokkie. Fransozen kunnen dus net zo makkelijk "Tatta" Zijn als Nederlanders.
Niet alle belastingen, alleen bepaalde belastingen die eenvoudig te ontwijken zijn door naar een ander land te gaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:44 schreef zeer het volgende:
[..]
ja want als belastingen wereldwijd geregeld worden, wordt iedereen evenredig belast
raar zeg ;squote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
In de omgang relaxt maar vreemde denkbeelden, hij vond het niet tof dat ik zei dat kippen lopende hamburgers zijn.
Kipburgers dan. Maar ok, zo'n figuur dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
In de omgang relaxt maar vreemde denkbeelden, hij vond het niet tof dat ik zei dat kippen lopende hamburgers zijn.
hoe lost 'wereldwijd geregelde belasting' dat op dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Niet alle belastingen, alleen bepaalde belastingen die eenvoudig te ontwijken zijn door naar een ander land te gaan.
Nu snap je hem wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Tatta is gewoon een (weer) andere benaming voor tokkie. Fransozen kunnen dus net zo makkelijk "Tatta" Zijn als Nederlanders.
Alleen volgens al die straattaalwoordenboeken op het internet word het zo uitgelegd dat het lijkt alsof het puur is bedoeld voor Nederlanders en dat het eigenlijk een andere uitdrukking is voor het woord Kaaskop.
Wij zijn tokkie, Chai :squote:
nouja als nederland bijvoorbeeld geen belastingparadijs meer kan zijn scheelt dat wel weer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:46 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe lost 'wereldwijd geregelde belasting' dat op dan?
Eh nee tatta komt van batatta wat aardappel betekent dat is gwn naam voor nlers omdat volgens het stereotype nlers veel aardappels eten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat is dan ook het grote probleem, de inkomstenbelasting is een van de weinige belastingen die je roof kunt noemen want absurd hoog tarief die al heel snel ingaat in NL omdat NL nauwelijk belasting heft over vermogen, als ze dat wel zouden doen zouden de tarieven voor de ib heel wat omlaag kunnen, alleen aristocraten zijn pro-hoge ib en anti hoge-vb want die gasten hoeven toch niet te werken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Indd. Successierecht ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij is de enige persoon die ik nu ken in 020.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar waarom laat jij je leven bepalen door hem?
89% ib? Indien ja, zie post hierboven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Fair ja. Als je zelf dat geld bij elkaar harkt en dan het grootste deel moet inleveren is dat roof, belasting betalen is normaal maar als je zoals in Engeland 89% moet afstaan gaat het te ver.
pfffquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hij is de enige persoon die ik nu ken in 020.
enige aardappels die ik lust zijn in tajinquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Eh nee tatta komt van batatta wat aardappel betekent dat is gwn naam voor nlers omdat volgens het stereotype nlers veel aardappels eten.
ach, iedereen is daar altijd zo druk over en zo' boekhouder als Rutten zou je van mogen verwachten dat 'ie er wat aan doet maar ik denk dat de realiteit is dat op globale schaal de hoeveelheid belasting die ontweken wordt door dit soort constructies wel meevallen en dat doordat er belasting ontweken wordt dermate veel cashflow ontstaat dat deze bedrijven meer kunnen investeren en dus makkelijker kunnen doorgroeien wat vraagt om meer lonen, energie en grond wat wel weer erg fijn te belasten isquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja als nederland bijvoorbeeld geen belastingparadijs meer kan zijn scheelt dat wel weer.
Nog echt ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Eh nee tatta komt van batatta wat aardappel betekent dat is gwn naam voor nlers omdat volgens het stereotype nlers veel aardappels eten.
ik beweeg mij sws in 020 swaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hij is de enige persoon die ik nu ken in 020.
afdracht zou op inkomsten moeten staan, in plaats van de zwaarste belasting puur op arbeid.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat is dan ook het grote probleem, de inkomstenbelasting is een van de weinige belastingen die je roof kunt noemen want absurd hoog tarief die al heel snel ingaat in NL omdat NL nauwelijk belasting heft over vermogen, als ze dat wel zouden doen zouden de tarieven voor de ib heel wat omlaag kunnen, alleen aristocraten zijn pro-hoge ib en anti hoge-vb want die gasten hoeven toch niet te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |