Haha nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja heb een ordernummer dan weten ze dat wel de rest kan ik wel pm'en, maar doe je dat dus?
Kan ordernummer en de rest pm'en, ben je dan bereid dat te doen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zal even zeggen dat ze z.s.m. naar het huis van Ashqelon van het FOK!forum moeten gaan
Goede ideeën beginnen bij de koelkastquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen flauw idee, dat verzin ik meestal pas na het openen van de ijskast.
nee ik snap hier niks vanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Kan ordernummer en de rest pm'en, ben je dan bereid dat te doen?
Telefoon kapot.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha nee.Ben je je stem verloren of zo?
hoe is het met jouw kont dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij gaat liever in z'n kont hoor
wie ben jij dan? gvd praat ze met andere jongens? wtf dit moet NU stoppenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik hoorde dat jij en m'n extreem goede vriendin cachet samen zijn
doe haar de groetjes
heb nog steeds twee bilnaden effectief gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoe is het met jouw kont dan?
Telefoon kapot maar zullen we alsnog zuipen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee ik snap hier niks van
maar waarom bel je zelf niet even
hij is zo gay als de tering, geen zorgen broederquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wie ben jij dan? gvd praat ze met andere jongens? wtf dit moet NU stoppen
quote:
dubbel vegen dusquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb nog steeds twee bilnaden effectief gezien
ik ben hommo maak je geen zorgenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wie ben jij dan? gvd praat ze met andere jongens? wtf dit moet NU stoppen
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Telefoon kapot maar zullen we alsnog zuipen?
2pac beste rapper everquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:25 schreef goodtripbob het volgende:
[..]. 2pac
Nog steeds accuraat heden ten dagen deze lyrics. We got a war going on in the middle east. some things will never change... And the cops can't bother me, GTB, cause I am so so sowieso so free and my mind right now is buzing like a humble bumble bee. Ik lust wel wat ecstacy. Maar heb alleen maar speed. Maar ja, daar op, vermaakt de goodtripbob, zich ook top. Freestylo verder gegaan sowieso zo strak, na wat 2pac-quotes. Want ik ga hier hard met een dope flow... Of niet?
Dat was GhpH ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben hommo maak je geen zorgen
Praat niet over pedofielenquote:
Uh okquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:25 schreef goodtripbob het volgende:
[..]. 2pac
Nog steeds accuraat heden ten dagen deze lyrics. We got a war going on in the middle east. some things will never change... And the cops can't bother me, GTB, cause I am so so sowieso so free and my mind right now is buzing like a humble bumble bee. Ik lust wel wat ecstacy. Maar heb alleen maar speed. Maar ja, daar op, vermaakt de goodtripbob, zich ook top. Freestylo verder gegaan sowieso zo strak, na wat 2pac-quotes. Want ik ga hier hard met een dope flow... Of niet?
een hommo van cach is een hommo van mijquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben hommo maak je geen zorgen
smakelijk. Nog/al vegetarisch?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Verstandig moment om er even tussenuit te knijpen en wat te gaan eten.
Houdt mozy z'n hetero-act nog een beetje overeind dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Die was alleen homo voor aandacht.
Nou, woehoequote:
Nou, woehoe.quote:
nee hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:28 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Dan zijn de overigen wel heel slecht.
wijze woorden van die manquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:29 schreef Ashqelon het volgende:
Kennen jullie Toine Manders, die gast van de LP die vind dat alle belasting roof is.
Ken ik nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoofd schouders willoow2 willoow2
drink jij alcohol?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Telefoon kapot maar zullen we alsnog zuipen?
En tenminste eentje waar ik zonder moeite naar de teksten kan luisteren ipv onverstaanbare raps waar ik grotendeels de tekst niet eens kan verstaan...quote:
Soms zou ik willen dat er op FOK! een voicerecorder zit zodat je gesproken tekst kan toevoegen aan een post. Dan zou ik alle gedichten en raps die ik geschreven heb hier op FOK! en verder nooit hardop gespit gewoon opnemen nadat ik er weer 1 getypt hebt zodat er tenminste audio is bij een rap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |