Wtf.quote:
Oke rooiequote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Drm vroeg ik ook of je eerst nog terugging en wanneer omdat ik dat blijkbaar er expliciet moest bij vermelden.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom klikte ik hierop en waarom ben ik vergeten dat mijn pc nog op de boxen stond aangesloten. Mijn hemel.
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Timmy is een van de meest geniale South Park Characters
HAHAHAHA SORRYquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom klikte ik hierop en waarom ben ik vergeten dat mijn pc nog op de boxen stond aangesloten. Mijn hemel.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoordenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oke rooie
Ja is wel t plan om gewoon eerst paar weekjes te gaan chillen in mn hometown
Nee, #teamjimmyquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Timmy is een van de meest geniale South Park Characters
Echt? Maar dit was rap en dat is iets anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Zo durf wel te zeggen dat ik beter kan zingen.
Hier nog een, maar inb4 Mapima die zegt dat het komt door het "chipmunk effect"quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Zo durf wel te zeggen dat ik beter kan zingen.
Neequote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen dank, wou je daten of zo dan![]()
Dit is geen rap. En ja echt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:57 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Echt? Maar dit was rap en dat is iets anders.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |