Omdat jullie nu bezet zijn. Niks meer aan zo. Bij mannen moet dat gewoon kunnen, is normaal maar vrouwen die niet meer single zijn, zijn op een chat niets meer aan.quote:
Zal ik hem maar laten staan? past best wel.quote:
Keertje noel afzuigen en je denkt dat je een mening mag hebben hier.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het echt zakt mijn interesse dan ook naar een wat minder hoog niveau.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat jullie nu bezet zijn. Niks meer aan zo. Bij mannen moet dat gewoon kunnen, is normaal maar vrouwen die niet meer single zijn, zijn op een chat niets meer aan.
Hey Deezertjequote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In het echt zakt mijn interesse dan ook naar een wat minder hoog niveau.
Amen!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Keertje noel afzuigen en je denkt dat je een mening mag hebben hier.wijven..
Can I get a Amen brothers?
Ja was beetje grappig bedoeld en overdreven natuurlijk maar zo oppervlakkig zijn wij mannen wel eigenlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In het echt zakt mijn interesse dan ook naar een wat minder hoog niveau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:17 schreef Crip het volgende:
Cach, hij is matte.Jaloers op je make-up skills.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Thenks bbyquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaloers op je make-up skills.
Cach, hij is matte.hngSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebruik jij wel eyeliner?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook goed zijn in eyeliner aanbrengen.
Heb jij dat wel eens?quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Godver, rechtermuisknop is kapot, blijft niet meer op z`n plaats zitten
Howcome nu niet meer? geen zin of geen behoefte? of gewoon geen tijd?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed vroeger was ik sowieso meer met make-up bezig. Nu doe ik alleen foundation en mascara op
Bij mijn vorige muis kon je die 2 knopjes er af klikken. En deze kon je ook omhoog wippen, dus ik trok hem een tikkeltje naar achter om hem uit z`n houdertje te krijgen, en toen brak 'ie afquote:
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bij mijn vorige muis kon je die 2 knopjes er af klikken. En deze kon je ook omhoog wippen, dus ik trok hem een tikkeltje naar achter om hem uit z`n houdertje te krijgen, en toen brak 'ie af
Cach, hij is matte.beetje te veel zwart rond de randjes though ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zin meer aan. Alleen bij bepaalde feestjes (Halloween, oud & nieuw, bruiloften enz) vind ik het wel leuk om alles uit de kast te halen qua make-up. Ik heb best wel fancy make-up en kwasten maar jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Howcome nu niet meer? geen zin of geen behoefte? of gewoon geen tijd?
herkenbaar, enige keren dat ik me op maak is als ik naar het Hukuna bos gaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen zin meer aan. Alleen bij bepaalde feestjes (Halloween, oud & nieuw, bruiloften enz) vind ik het wel leuk om alles uit de kast te halen qua make-up. Ik heb best wel fancy make-up en kwasten maar ja
Oh godquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:26 schreef zeer het volgende:
her
[..]
herkenbaar, enige keren dat ik me op maak is als ik naar het Hukuna bos ga
Gewoon Logitechmuis. Vind ik toch wel het beste. Met draad of draadloos, maakt niet uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bij mijn vorige muis kon je die 2 knopjes er af klikken. En deze kon je ook omhoog wippen, dus ik trok hem een tikkeltje naar achter om hem uit z`n houdertje te krijgen, en toen brak 'ie af
Geluk bij een ongeluk though, wilde toch al een draadloze muis/toetsenbord aanschaffen, dus dat gaan we maar gelijk even doen dit weekend
Ja, mijn volgende setje word ook van Logitech, zijn wel de beste inderdaad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon Logitechmuis. Vind ik toch wel het beste. met draad of draadloos, maakt niet uit.
Ik heb al jaren deze:quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon Logitechmuis. Vind ik toch wel het beste. met draad of draadloos, maakt niet uit.
Cach, hij is matte.wow watskebeurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon nog steeds dezelfde cachet hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat jullie nu bezet zijn. Niks meer aan zo. Bij mannen moet dat gewoon kunnen, is normaal maar vrouwen die niet meer single zijn, zijn op een chat niets meer aan.
Cach, hij is matte.Ja vind 't een mooie kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, eigenlijk wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja was beetje grappig bedoeld en overdreven natuurlijk maar zo oppervlakkig zijn wij mannen wel eigenlijk
Vind ik indd ook minder. Ik wilde een toetsenbord met verlichte letters/leestekens enzo, maar dat zijn ook allemaal van het soort wat jij bedoelt. Zwart toestenbord is wel lastig in het halfdonker. Ik heb dat opgelost met blacklight. Lichten ze vanzelf op die letters.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, mijn volgende setje word ook van Logitech, zijn wel de beste inderdaad.
Het is alleen jammer dat je geen draadloze mechanische toetsenborden hebt, het zijn allemaal van die halve laptop toetsenborden tegenwoordig, wil dat m`n toetsenbord klikt en fatsoenlijke feedback geeft.
Ergens ook wel goed. Zou wat zijn als je blijft slijmen bij een chick die al bezet is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja was beetje grappig bedoeld en overdreven natuurlijk maar zo oppervlakkig zijn wij mannen wel eigenlijk
Meestal is dat ook wel genoeg.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed vroeger was ik sowieso meer met make-up bezig. Nu doe ik alleen foundation en mascara op
Sommigen komen er zelf mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ergens ook wel goed. Zou wat zijn als je blijft slijmen bij een chick die al bezet is.
hoe laat je je muis vallen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:30 schreef Amarantha het volgende:
Ok valt me nu pas op. Maar volgens mij doet hij alleen nog rood en groen licht het op dit momentHeb hem ook iets te vaak laten vallen. Normaal geeft hij 7 kleuren licht af.
Moest grijnzen als een tandenloze Bob die een peukje wiet tussen de tegels heeft weten te vissen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:26 schreef zeer het volgende:
her
[..]
En die toetsenborden zijn ook allemaal zo verdomde prijzig, zo`n draadloos setje is 30 euro, dat is nog wel te doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vind ik indd ook minder. Ik wilde een toetsenbord met verlichte letters/leestekens enzo, maar dat zijn ook allemaal van het soort wat jij bedoelt. Zwart toestenbord is wel lastig in het halfdonker. Ik heb dat opgelost met blacklight. Lichten ze vanzelf op die letters.
Okequote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen zin meer aan. Alleen bij bepaalde feestjes (Halloween, oud & nieuw, bruiloften enz) vind ik het wel leuk om alles uit de kast te halen qua make-up. Ik heb best wel fancy make-up en kwasten maar ja
Ben je niet in touch met je inner female?quote:
*Hakuna.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:26 schreef zeer het volgende:
her
[..]
Ja, maar denk dat je een man moet zijn om dat te begrijpenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben gewoon nog steeds dezelfde cachet hoor
Dan hebben wij mannen het toch maar goed he. Gewoon aankleden, sok in t broekje en de straat op stappen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Okelijkt me ook wel kut aldoor dagelijks met die shit bezig.
Ja ook wel chill. Hoe ging je date?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hoorEen date gister, hem net op de trein gezet en nu tijd voor FOK!. Daar?
Die zijn er ook genoegquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ergens ook wel goed. Zou wat zijn als je blijft slijmen bij een chick die al bezet is.
Gezellig, een erg slechte horrorfilm gekeken, maar des meer redenen om tegen elkaar aan te kruipen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook wel chill. Hoe ging je date?
Ditquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan hebben wij mannen het toch maar goed he. Gewoon aankleden, sok in t broekje en de straat op stappen.
heeft ook te maken met gewicht vgmquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Liever 13 graden dan 30Die hitte vind ik nog wel wat erger eienlijk
Ik heb sowieso ook echt wel liever 30 graden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Liever 13 graden dan 30Die hitte vind ik nog wel wat erger eienlijk
Aahquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gezellig, een erg slechte horrorfilm gekeken, maar des meer redenen om tegen elkaar aan te kruipen.
Ben je nu weer gay?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gezellig, een erg slechte horrorfilm gekeken, maar des meer redenen om tegen elkaar aan te kruipen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
lolquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit was de tweede date.![]()
De derde komt volgend jaar als ik terug ben van de VS.
Hahahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit was de tweede date.![]()
De derde komt volgend jaar als ik terug ben van de VS.
Ligt er aan, hier in Nederland vind ik 30 graden vaak net even een touch too much maar bijvoorbeeld in Spanje of dergelijk vind ik het wel weer lekker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb sowieso ook echt wel liever 30 graden.
Klopt, dat is ook zeker wel iets wat meespeelt, weet niet in welke mate though.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heeft ook te maken met gewicht vgm
Wij wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahahaha
Alsof iemand maanden gaat zitten wachten voor de d.
Waarom heb je 't over daten dan? Niet jezelf voor de gek houden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij wel.
Nee grapje, we zijn gewoon fuckbuddies, vorig keer ging ik naar hem toe, nu kwam die naar mij en we hebben al tegen elkaar gezegd dat het voor herhaling vatbaar is.
Care.
Seks
nicequote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij wel.
Nee grapje, we zijn gewoon fuckbuddies, vorig keer ging ik naar hem toe, nu kwam die naar mij en we hebben al tegen elkaar gezegd dat het voor herhaling vatbaar is.
Care.
Seks
Ik heb zo'n toetsenbord-plank onder m'n bureaublad en heb zo'n TL blacklight aan de onderkant van het blad gemonteerd zodanig dat 'ie niet in m'n gezicht schijnt maar wel op het toetsenbord.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En die toetsenborden zijn ook allemaal zo verdomde prijzig, zo`n draadloos setje is 30 euro, dat is nog wel te doen.
Maar een los toetsenbord met verlichte letters en dergelijk kan gewoon 50-75 euro kosten.
Een maatje van mij heeft een gaming toetsenbord gekocht samen met een muis, was 'ie 219 euro kwijt
Hoe heb je dat gedaan met dat licht Niels? Lijkt mij best interessant, gewoon je toetsenbord open geschroefd en er wat in gesoldeerd of zo?
Omdat het ook gewoon een seksdate is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom heb je 't over daten dan? Niet jezelf voor de gek houden.
horrorfilmpje, paar pintjes, zakkie chips, je een beetje in je reet laten buffelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij wel.
Care.
Seks
Ah ok. Dan heb je het goed voor elkaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat het ook gewoon een seksdate is.
'Date' komt erin voor.
Zo is het ook gegaan eigenlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
horrorfilmpje, paar pintjes, zakkie chips, je een beetje in je reet laten buffelen.Topavond.
Ooh zo`n idee, dat is best handig van je bedacht, leuk dat het werkt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb zo'n toetsenbord-plank onder m'n bureaublad en heb zo'n TL blacklight aan de onderkant van het blad gemonteerd zodanig dat 'ie niet in m'n gezicht schijnt maar wel op het toetsenbord.
Het werkt niet bij elk toetsenbord. Die letter-/leestekens moeten van een bepaald soort wit zijn om te reflecteren dus beste is je toetsenbord meenemen naar de winkel en kijken of het werkt dat blacklight.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aha, in reten buffelen. Wat een mooi moment om op een van de schaarse doordeweekse momenten binnen te vallen.
Aha, in reten buffelen. Wat een mooi moment om op een van de schaarse doordeweekse momenten binnen te vallen.
wat een prettig "toeval"quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Had je wat anders verwacht?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat is de ham dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben je dan zegmaar de kaas in de tosti?
heb je dat nooit bij vrouwlief gedaan? wordt steeds populairder onder de heteroseksuelen tegenwoordigquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Verdwenenquote:
Nee en dat lijkt me, met het oog op mijn gezondheid, ook niet verstandig om te proberen denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je dat nooit bij vrouwlief gedaan? wordt steeds populairder onder de heteroseksuelen tegenwoordig
Ik heb het ideetje een beetje afgekeken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ooh zo`n idee, dat is best handig van je bedacht, leuk dat het werkt.
Zit zelf meestal wel in het licht hier dus zal het zelf niet nodig hebben (en heb ook niet zo`n bureau) Maar het is wel creatief, en hou het zeker in m`n achterhoofd.
aids?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee en dat lijkt me, met het oog op mijn gezondheid, ook niet verstandig om te proberen denk ik.
Wat doe jij hier? Ga werken :s Mijn autisme kan dit niet handlenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee en dat lijkt me, met het oog op mijn gezondheid, ook niet verstandig om te proberen denk ik.
wiens gezondheidquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Paprika is beste op tostiquote:
Op zo`n manier, klinkt logisch!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het ideetje een beetje afgekeken.
Op de brug van schepen wil met het 's nachts zo donker mogelijk houden met verlichting omdat men dan verder weg kan kijken. Aangezien men veel met documenten werkt zitten er daarvoor blachtlights in het dek boven je. Papier licht namelijk op en zo is het dus wel donker, maar kunnen papieren gewoon gelezen worden.
Een middagje vrij vandaagquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? Ga werken :s Mijn autisme kan dit niet handlen
Stukjes ananas door de bolognuesesaus wel 'ns geprobeerd? Verassend lekker.quote:
beetje gember en mango.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Stukjes ananas door de bolognuesesaus wel 'ns geprobeerd? Verassend lekker.
Heb net wel wat gezien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ook lekka.
Volg je de paardensport op de OS?
Ik las tortillas en nu heb ik hongerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:56 schreef xcachet het volgende:
Oh, een paardensport topic in OS en het gaat over knollen en Totilas door mensen die er de ballen verstand van hebben. Jammer
Krokante kipburger en falafel vanavondquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik las tortillas en nu heb ik honger
Tsss... wat een onterechte luxe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een middagje vrij vandaag. Ik ben het grootste gedeelte van mijn weekend dadelijk ook kwijt aan mijn werk en oh ja, ik wilde No Man's Land spelen, maar ik word er een beetje draaierig van.
mensen die 'bolognesesaus' maken met ketchup en knakworstquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:56 schreef Murdera het volgende:
mensen die bolognaise saus maken zonder worst erin.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mensen die 'bolognesesaus' maken met ketchup en knakworst![]()
![]()
![]()
Lekker man! Kipburgerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Krokante kipburger en falafel vanavond
Gadverdammequote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit de over, plakje nepkaas erop.godverdomme ik heb honger.
Ik wil best afspreken dat ik voortaan gewoon doorwerk en dat jij zaterdag in mijn plaats naar Duitsland rijdt voor een geweldig saaie bijeenkomst - of conferentie, zo kun je het beter noemen, dan lijkt het nog wat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Tsss... wat een onterechte luxe.
wat schuift dat?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wil best afspreken dat ik voortaan gewoon doorwerk en dat jij zaterdag in mijn plaats naar Duitsland rijdt voor een geweldig saaie bijeenkomst - of conferentie, zo kun je het beter noemen, dan lijkt het nog wat.
Ziet er lekker uit, jammer van het vermelden van de nepkaas, doe dan die eckte eckte kaas man!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit de over, plakje nepkaas erop.godverdomme ik heb honger.
Jahoor, ik weet wel hoe ik een saaie conferentie leuk krijgquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wil best afspreken dat ik voortaan gewoon doorwerk en dat jij zaterdag in mijn plaats naar Duitsland rijdt voor een geweldig saaie bijeenkomst - of conferentie, zo kun je het beter noemen, dan lijkt het nog wat.
geen zin om nog naar de super te gaan, dus cheddar moet voldoen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, jammer van het vermelden van de nepkaas, doe dan die eckte eckte kaas man!
Neppe kaas is echt beter dan echte kaas.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, jammer van het vermelden van de nepkaas, doe dan die eckte eckte kaas man!
Wel, om te beginnen is er wat beter voer dan die kipkiloknallers die je zonet postte. En wat betreft het tweede, dat weet ik niet of dat zo verstandig is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat schuift dat?
en mag ik dan je auto lenen?
Had jij die ruiter en dat paard van de week nog onderuit zien gaan, het verbaasde dat beide er zo goed vanaf kwamen. Dat paard leek vol op zijn rug te vallen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neppe kaas is echt beter dan echte kaas.
Fair enough! Eet smakelijk man alvast.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
geen zin om nog naar de super te gaan, dus cheddar moet voldoen.
maar.. kipburgersquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel, om te beginnen is er wat beter voer dan die kipkiloknallers die je zonet postte. En wat betreft het tweede, dat weet ik niet of dat zo verstandig is.
Ja, dat is geluk hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Had jij die ruiter en dat paard van de week nog onderuit zien gaan, het verbaasde dat beide er zo goed vanaf kwamen. Dat paard leek vol op zijn rug te vallen.
Je stelt me wel gerust en zet me zo aan het denken. En ik weet natuurlijk dat er zo'n beetje geen verstandiger persoon rondloopt om je auto aan uit te lenen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar.. kipburgers
Ah joh, kan hooguit mis gaan.En mn rijbewijs kunnen ze niet afpakken want die heb ik niet.
Volgens mij was er een Britse ruiter bij de vorige OS die een val niet heeft overleefd. Het brengt wat mij betreft nog teveel risico's met zich mee, de eventing.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Had jij die ruiter en dat paard van de week nog onderuit zien gaan, het verbaasde dat beide er zo goed vanaf kwamen. Dat paard leek vol op zijn rug te vallen.
Wij begrijpen elkaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je stelt me wel gerust en zet me zo aan het denken. En ik weet natuurlijk dat er zo'n beetje geen verstandiger persoon rondloopt om je auto aan uit te lenen.
Vroeger was het nog veel belachelijker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij was er een Britse ruiter bij de vorige OS die een val niet heeft overleeft. Het brengt wat mij betreft nog teveel risico's met zich mee, de eventing.
En daarom zou ik het dus al nooit durven. Ja, misschien verpakt als een Michelin-mannetje.quote:
Mag ik ook in jouw auto rijden?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je stelt me wel gerust en zet me zo aan het denken. En ik weet natuurlijk dat er zo'n beetje geen verstandiger persoon rondloopt om je auto aan uit te lenen.
Dat klopt wel jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vroeger was het nog veel belachelijker.
Meer dan een picknick tafel heb ik zelf ook nooit gesprongen kwa vaste hindernissen hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En daarom zou ik het dus al nooit durven. Ja, misschien verpakt als een Michelin-mannetje.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:59 schreef Murdera het volgende:
oeh, zin om een flesje whiskey te halen en ierse nummers te luisteren vanavond.
Voor paard en ruiter, want hoe ik dat paard met zijn kop eerst naar de grond zag gaan... Zag er allemaal niet zo fraai uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij was er een Britse ruiter bij de vorige OS die een val niet heeft overleefd. Het brengt wat mij betreft nog teveel risico's met zich mee, de eventing.
Parzival met tong over bit?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor paard en ruiter, want hoe ik dat paard met zijn kop eerst naar de grond zag gaan... Zag er allemaal niet zo fraai uit.
Zelfde geldt voor dat kwijlende paard gisteren met de dressuur.
Als jij belooft het ding niet als martelwerktuig te gebruiken en ik dus niet de volgende dag allerlei menselijke resten tussen de gril vandaan moet pikken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Meer dan een picknick tafel heb ik zelf ook nooit gesprongen kwa vaste hindernissen hoor.
Ja, Parzivalquote:
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als jij belooft het ding niet als martelwerktuig te gebruiken en ik dus niet de volgende dag allerlei menselijke resten tussen de gril vandaan moet pikken.
Ik ben er vel op tegen wat ze in de mond van het paard hebben hangen bij dressuur ja. Enkele ruiters kunnen er goed en zacht mee rijden, andere ruiters zijn te stug en trekken. Kan 't ook niet aan zienquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor paard en ruiter, want hoe ik dat paard met zijn kop eerst naar de grond zag gaan... Zag er allemaal niet zo fraai uit.
Zelfde geldt voor dat kwijlende paard gisteren met de dressuur.
Lag niet over 't bit. Maar perfect geval van paard wat niet met stang gereden hoort te worden.quote:
Ja, zogenaamd is het nu infectie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, Parzival. Wat een naam trouwens.
.
Bedankt voor deze heteroseksuele post.quote:
Wat ik niet snap he; ze rijdt dat paard eerst warm. Denk zo'n 20-30 minuten. Dán merk/zien anderen toch dat het paard niet goed loopt en niet fit is? Waarom dan toch starten?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, zogenaamd is het nu infectie.
Zij heeft continu paarden met tong over bit.
En als ie echt infectie had, dan is het helemaal gestoord, want dan start je helemaal niet.
Heb sws hekel aan dat mens.
Ah, ik dacht je een auto voor iets sadistisch nodig had. Denk ik toch weer te slecht.quote:
Gaat er geen keuring aan vooraf dan, die moet uitsluiten dat paarden die ziek zijn worden (mis)bruikt voor de doeleinden van de ruiter?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, zogenaamd is het nu infectie.
Zij heeft continu paarden met tong over bit.
En als ie echt infectie had, dan is het helemaal gestoord, want dan start je helemaal niet.
Heb sws hekel aan dat mens.
Omdat het een stom wijf is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat ik niet snap he; ze rijdt dat paard eerst warm. Denk zo'n 20-30 minuten. Dán merk/zien anderen toch dat het paard niet goed loopt en niet fit is? Waarom dan toch starten?
Maar het mag dus?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, ik dacht je een auto voor iets sadistisch nodig had. Denk ik toch weer te slecht.
Sowieso is dat paard te oud. Hoe fit dan ook. Ben ook geen fan van haar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Omdat het een stom wijf is.
Maar nee, merk je pas in de proef. Tuurlijk joh. Ook continu op spanning rijden, met die hengst van der ook.
Vraag me af of dat sws waar is dat verhaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gaat er geen keuring aan vooraf dan, die moet uitsluiten dat paarden die ziek zijn worden (mis)bruikt voor de doeleinden van de ruiter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2016 16:21:46 ]
Ook als een paard de hele proef met tong naar buiten gelopen heeft, zegt ze nog dat ie superfijn liep.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sowieso is dat paard te oud. Hoe fit dan ook. Ben ook geen fan van haar.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:21 schreef xcachet het volgende:
EchtWillow, zeg me dat je dit ook zielig vindt;
Ik dacht eerlijk gezegd toen ik dat zag, ook met die bek zo scheef en kwijlend, dat het dier een beroerte had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Denk dat dat is omdat 't paard last heeft van de stang.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ook als een paard de hele proef met tong naar buiten gelopen heeft, zegt ze nog dat ie superfijn liep.
Dusja, weet haar definitie van fit niet.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:21 schreef xcachet het volgende:
EchtWillow, zeg me dat je dit ook zielig vindt;
Je ziet echt hoe strak ie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt sneu dat dit kan. Maar zie het ook op wedstrijden hier. Mensen die zagen en plukken en dan winst rijden in een z-proef.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Jij hebt al een mooi paard, dat is veel leuker dan autorijden.quote:
Ja, snap niet dat hier niks tegen is. KNHS, FEI en al die zooi grijpen nergens in.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je ziet echt hoe strak ie isEcht sneu dat dit kan. Maar zie het ook op wedstrijden hier. Mensen die zagen en plukken en dan winst rijden in een z-proef.
Elk paard wat ze rijdt hè. Ja, last van om hoe ze met die stang omgaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat dat is omdat 't paard last heeft van de stang.
Kom niet zo ver mee alleen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt al een mooi paard, dat is veel leuker dan autorijden.
Ja. De enige wie ik echt heel rustig en paardvriendelijk vind rijden is Diederik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Elk paard wat ze rijdt hè. Ja, last van om hoe ze met die stang omgaat.
Dat is ook zoiets hè, de monopolie van de knhs. Met hun belachelijk dure en slechte instructeursopleidingen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, snap niet dat hier niks tegen is. KNHS, FEI en al die zooi grijpen nergens in.
zo zie ik er ook uit op zondag ochtend.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd toen ik dat zag, ook met die bek zo scheef en kwijlend, dat het dier een beroerte had.
Klopt, Diederik vind ik ook fijn rijden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. De enige wie ik echt heel rustig en paardvriendelijk vind rijden is Diederik.
Met als enige verschil dat jij waarschijnlijk niet eens de moeite doet om op je benen te staan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo zie ik er ook uit op zondag ochtend.
laat staan iemand op mijn rug dragen. Goed punt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met als enige verschil dat jij waarschijnlijk niet eens de moeite doet om op je benen te staan.
Good to knowquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
laat staan iemand op mijn rug dragen. Goed punt.
Dat is uitstraling.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:33 schreef Willoow het volgende:
Waarom wordt iemand zonder rijbewijs meer vertrouwt met een auto dan ik? :s
Ik wilde iets heel scherps en ad rems zeggen, maar het komt er niet zo uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:33 schreef Willoow het volgende:
Waarom wordt iemand zonder rijbewijs meer vertrouwt met een auto dan ik? :s
Wat voor uitstraling kan je hebben op een online forum? :squote:
Komt bij jou wel vaker iets niet uitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wilde iets heel scherps en ad rems zeggen, maar het komt er niet zo uit.
Ja, en ben nu best goed blijven hangen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij ook nog steeds hier joh.
Heel veel verschillende soorten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat voor uitstraling kan je hebben op een online forum? :s
Zo en ik vond je nog wel, misschien wel een recordtijd, zo lang lief doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Komt bij jou wel vaker iets niet uit
Hij spaart je.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wilde iets heel scherps en ad rems zeggen, maar het komt er niet zo uit.
Wat voor verschrikkelijks is er in je leven gebeurd?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, en ben nu best goed blijven hangen.
Wat is mijn soort?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heel veel verschillende soorten.
Ik deel uit voordat je mij kan pakken.. brrquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo en ik vond je nog wel, misschien wel een recordtijd, zo lang lief doen.
Lievig met een vleugje bitch, beetje terughoudend zo nu en dan.quote:
Daar kan ik wel mee levenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lievig met een vleugje bitch, beetje terughoudend zo nu en dan.
Maar ik was niets van plan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik deel uit voordat je mij kan pakken.. brr
Jij doet altijd uit het niets gemeenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar ik was niets van plan.
Niet zo gek veel, maar ja tegenslagen zijn er altijd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat voor verschrikkelijks is er in je leven gebeurd?
Ik ben altijd heel vriendelijk, lief zelfs. Vorige week had ik zelfs nog een spelletje voor jullie gemaakt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij doet altijd uit het niets gemeen
Ik dacht dat jij vakantie aan het vieren was?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:43 schreef Kurovski het volgende:
Verdomme, klopt geen moer van die acquisitie-data. Heeft weer iemand wat staan intypen. Type dan gewoon niks in.
Valt wel mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij doet altijd uit het niets gemeen
Ook weer terug. En de vragen en vermoedens die ik had, zijn ook meteen beantwoord. Kijk, dat is mooi.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik denk dat m'n maagje weer een beetje tot rust is gekomen. Soms lig ik nog wel in de foetushouding te kermen van de pijn mja
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel vriendelijk, lief zelfs. Vorige week had ik zelfs nog een spelletje voor jullie gemaakt.
Ook hallo, Frank.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook weer terug. En de vragen en vermoedens die ik had, zijn ook meteen beantwoord. Kijk, dat is mooi.
gobblegobblequote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:46 schreef Willoow het volgende:
[..]![]()
Hahaha met je kalkoennek, grijze haren, rimpels, misvormde oogleden
Nee, niet waarquote:
Zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:46 schreef Willoow het volgende:
[..]![]()
Hahaha met je kalkoennek, grijze haren, rimpels, misvormde oogleden
Thanksquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En hallo natuurlijk. Welkom terug.
Ben ik ook. Moet wel elke dag wat doen voor die baas van me. Meh, word ervoor betaald.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vakantie aan het vieren was?
Nou ja, moet wel zeggen, je valt ook wel meteen in érg kut weer. Zo kut is het nog niet geweest, 13 graden, regen en wind in augustus.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Thanks
weertje valt wel meteen weer vies tegen
Ja, je wou toch iets doen aan je onder oogleden, dat leidt tot conclusies.quote:
Toto, ga je zo eerst naar NL?quote:
Ja, nee, dat is een vlaag van doorgeslagen ijdelheidquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, je wou toch iets doen aan je onder oogleden, dat leidt tot conclusies.
Heb in belgrado geen een keer iets met lange mouwen aangehadquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, moet wel zeggen, je valt ook wel meteen in érg kut weer. Zo kut is het nog niet geweest, 13 graden, regen en wind in augustus..
Ik 0 keer. Had niet eens schoenen mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb in belgrado geen een keer iets met lange mouwen aangehad
Ben jaloers, wil ook grijs haarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, nee, dat is een vlaag van doorgeslagen ijdelheid. Bijna beschamend. Mijn haren kleur ik trouwens al even niet meer, het is ziet er zonder wel tof uit eigenlijk.
Maar als je die kant uit gaat dan heb je ook altijd prachtig weerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb in belgrado geen een keer iets met lange mouwen aangehad
Dat vraag ik aan jouquote:
Ben je Jezussa of zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik 0 keer. Had niet eens schoenen mee.
Ja, en enorme pauperzooi mja, heeft ook wel watquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar als je die kant uit gaat dan heb je ook altijd prachtig weer.
Dat toch ook, ik zie weleens meisjes lopen met grijs (gekleurd) haar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben jaloers, wil ook grijs haar
Nee je vraagt alleen of niet wanneer ;6quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, en enorme pauperzooi mja, heeft ook wel wat
bij richard gere staat het baasquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat toch ook, ik zie weleens meisjes lopen met grijs (gekleurd) haar.
Zie je, je bent helemaal jong en hip frankquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat toch ook, ik zie weleens meisjes lopen met grijs (gekleurd) haar.
Je weet wat ik bedoelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee je vraagt alleen of niet wanneer ;6
ja ik ga eerst naar NL 1-2-3 weken, heb eergisteren gesolliciteerd iig, hoop snel wat te horen
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zie je, je bent helemaal jong en hip frank
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel
Ah nice, hopelijk snel werk dan
Op donderdag 11 augustus 2016 16:54 schreef IDkaart het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drm vroeg ik ook of je eerst nog terugging en wanneer omdat ik dat blijkbaar er expliciet moest bij vermelden.quote:
Bedoel je airsoft?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mooie bbguns hadden ze er trouwens. ak's, shotguns, magnums
Waarom klikte ik hierop en waarom ben ik vergeten dat mijn pc nog op de boxen stond aangesloten. Mijn hemel.quote:
Wtf.quote:
Oke rooiequote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Drm vroeg ik ook of je eerst nog terugging en wanneer omdat ik dat blijkbaar er expliciet moest bij vermelden.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom klikte ik hierop en waarom ben ik vergeten dat mijn pc nog op de boxen stond aangesloten. Mijn hemel.
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Timmy is een van de meest geniale South Park Characters
HAHAHAHA SORRYquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom klikte ik hierop en waarom ben ik vergeten dat mijn pc nog op de boxen stond aangesloten. Mijn hemel.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoordenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oke rooie
Ja is wel t plan om gewoon eerst paar weekjes te gaan chillen in mn hometown
Nee, #teamjimmyquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Timmy is een van de meest geniale South Park Characters
Echt? Maar dit was rap en dat is iets anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Zo durf wel te zeggen dat ik beter kan zingen.
Hier nog een, maar inb4 Mapima die zegt dat het komt door het "chipmunk effect"quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Zo durf wel te zeggen dat ik beter kan zingen.
Neequote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen dank, wou je daten of zo dan![]()
Dit is geen rap. En ja echt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:57 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Echt? Maar dit was rap en dat is iets anders.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |