Ja. De enige wie ik echt heel rustig en paardvriendelijk vind rijden is Diederik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Elk paard wat ze rijdt hè. Ja, last van om hoe ze met die stang omgaat.
Dat is ook zoiets hè, de monopolie van de knhs. Met hun belachelijk dure en slechte instructeursopleidingen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, snap niet dat hier niks tegen is. KNHS, FEI en al die zooi grijpen nergens in.
zo zie ik er ook uit op zondag ochtend.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd toen ik dat zag, ook met die bek zo scheef en kwijlend, dat het dier een beroerte had.
Klopt, Diederik vind ik ook fijn rijden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. De enige wie ik echt heel rustig en paardvriendelijk vind rijden is Diederik.
Met als enige verschil dat jij waarschijnlijk niet eens de moeite doet om op je benen te staan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo zie ik er ook uit op zondag ochtend.
laat staan iemand op mijn rug dragen. Goed punt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met als enige verschil dat jij waarschijnlijk niet eens de moeite doet om op je benen te staan.
Good to knowquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
laat staan iemand op mijn rug dragen. Goed punt.
Dat is uitstraling.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:33 schreef Willoow het volgende:
Waarom wordt iemand zonder rijbewijs meer vertrouwt met een auto dan ik? :s
Ik wilde iets heel scherps en ad rems zeggen, maar het komt er niet zo uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:33 schreef Willoow het volgende:
Waarom wordt iemand zonder rijbewijs meer vertrouwt met een auto dan ik? :s
Wat voor uitstraling kan je hebben op een online forum? :squote:
Komt bij jou wel vaker iets niet uitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wilde iets heel scherps en ad rems zeggen, maar het komt er niet zo uit.
Ja, en ben nu best goed blijven hangen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij ook nog steeds hier joh.
Heel veel verschillende soorten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat voor uitstraling kan je hebben op een online forum? :s
Zo en ik vond je nog wel, misschien wel een recordtijd, zo lang lief doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Komt bij jou wel vaker iets niet uit
Hij spaart je.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wilde iets heel scherps en ad rems zeggen, maar het komt er niet zo uit.
Wat voor verschrikkelijks is er in je leven gebeurd?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, en ben nu best goed blijven hangen.
Wat is mijn soort?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heel veel verschillende soorten.
Ik deel uit voordat je mij kan pakken.. brrquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo en ik vond je nog wel, misschien wel een recordtijd, zo lang lief doen.
Lievig met een vleugje bitch, beetje terughoudend zo nu en dan.quote:
Daar kan ik wel mee levenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lievig met een vleugje bitch, beetje terughoudend zo nu en dan.
Maar ik was niets van plan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik deel uit voordat je mij kan pakken.. brr
Jij doet altijd uit het niets gemeenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar ik was niets van plan.
Niet zo gek veel, maar ja tegenslagen zijn er altijd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat voor verschrikkelijks is er in je leven gebeurd?
Ik ben altijd heel vriendelijk, lief zelfs. Vorige week had ik zelfs nog een spelletje voor jullie gemaakt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij doet altijd uit het niets gemeen
Ik dacht dat jij vakantie aan het vieren was?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:43 schreef Kurovski het volgende:
Verdomme, klopt geen moer van die acquisitie-data. Heeft weer iemand wat staan intypen. Type dan gewoon niks in.
Valt wel mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij doet altijd uit het niets gemeen
Ook weer terug. En de vragen en vermoedens die ik had, zijn ook meteen beantwoord. Kijk, dat is mooi.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik denk dat m'n maagje weer een beetje tot rust is gekomen. Soms lig ik nog wel in de foetushouding te kermen van de pijn mja
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel vriendelijk, lief zelfs. Vorige week had ik zelfs nog een spelletje voor jullie gemaakt.
Ook hallo, Frank.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook weer terug. En de vragen en vermoedens die ik had, zijn ook meteen beantwoord. Kijk, dat is mooi.
gobblegobblequote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:46 schreef Willoow het volgende:
[..]![]()
Hahaha met je kalkoennek, grijze haren, rimpels, misvormde oogleden
Nee, niet waarquote:
Zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:46 schreef Willoow het volgende:
[..]![]()
Hahaha met je kalkoennek, grijze haren, rimpels, misvormde oogleden
Thanksquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En hallo natuurlijk. Welkom terug.
Ben ik ook. Moet wel elke dag wat doen voor die baas van me. Meh, word ervoor betaald.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vakantie aan het vieren was?
Nou ja, moet wel zeggen, je valt ook wel meteen in érg kut weer. Zo kut is het nog niet geweest, 13 graden, regen en wind in augustus.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Thanks
weertje valt wel meteen weer vies tegen
Ja, je wou toch iets doen aan je onder oogleden, dat leidt tot conclusies.quote:
Toto, ga je zo eerst naar NL?quote:
Ja, nee, dat is een vlaag van doorgeslagen ijdelheidquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, je wou toch iets doen aan je onder oogleden, dat leidt tot conclusies.
Heb in belgrado geen een keer iets met lange mouwen aangehadquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, moet wel zeggen, je valt ook wel meteen in érg kut weer. Zo kut is het nog niet geweest, 13 graden, regen en wind in augustus..
Ik 0 keer. Had niet eens schoenen mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb in belgrado geen een keer iets met lange mouwen aangehad
Ben jaloers, wil ook grijs haarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, nee, dat is een vlaag van doorgeslagen ijdelheid. Bijna beschamend. Mijn haren kleur ik trouwens al even niet meer, het is ziet er zonder wel tof uit eigenlijk.
Maar als je die kant uit gaat dan heb je ook altijd prachtig weerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb in belgrado geen een keer iets met lange mouwen aangehad
Dat vraag ik aan jouquote:
Ben je Jezussa of zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik 0 keer. Had niet eens schoenen mee.
Ja, en enorme pauperzooi mja, heeft ook wel watquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar als je die kant uit gaat dan heb je ook altijd prachtig weer.
Dat toch ook, ik zie weleens meisjes lopen met grijs (gekleurd) haar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben jaloers, wil ook grijs haar
Nee je vraagt alleen of niet wanneer ;6quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, en enorme pauperzooi mja, heeft ook wel wat
bij richard gere staat het baasquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat toch ook, ik zie weleens meisjes lopen met grijs (gekleurd) haar.
Zie je, je bent helemaal jong en hip frankquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat toch ook, ik zie weleens meisjes lopen met grijs (gekleurd) haar.
Je weet wat ik bedoelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee je vraagt alleen of niet wanneer ;6
ja ik ga eerst naar NL 1-2-3 weken, heb eergisteren gesolliciteerd iig, hoop snel wat te horen
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zie je, je bent helemaal jong en hip frank
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel
Ah nice, hopelijk snel werk dan
Op donderdag 11 augustus 2016 16:54 schreef IDkaart het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drm vroeg ik ook of je eerst nog terugging en wanneer omdat ik dat blijkbaar er expliciet moest bij vermelden.quote:
Bedoel je airsoft?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mooie bbguns hadden ze er trouwens. ak's, shotguns, magnums
Waarom klikte ik hierop en waarom ben ik vergeten dat mijn pc nog op de boxen stond aangesloten. Mijn hemel.quote:
Wtf.quote:
Oke rooiequote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Drm vroeg ik ook of je eerst nog terugging en wanneer omdat ik dat blijkbaar er expliciet moest bij vermelden.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom klikte ik hierop en waarom ben ik vergeten dat mijn pc nog op de boxen stond aangesloten. Mijn hemel.
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Timmy is een van de meest geniale South Park Characters
HAHAHAHA SORRYquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom klikte ik hierop en waarom ben ik vergeten dat mijn pc nog op de boxen stond aangesloten. Mijn hemel.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoordenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oke rooie
Ja is wel t plan om gewoon eerst paar weekjes te gaan chillen in mn hometown
Nee, #teamjimmyquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Timmy is een van de meest geniale South Park Characters
Echt? Maar dit was rap en dat is iets anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Zo durf wel te zeggen dat ik beter kan zingen.
Hier nog een, maar inb4 Mapima die zegt dat het komt door het "chipmunk effect"quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Zo durf wel te zeggen dat ik beter kan zingen.
Neequote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen dank, wou je daten of zo dan![]()
Dit is geen rap. En ja echt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:57 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Echt? Maar dit was rap en dat is iets anders.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |