Als jij belooft het ding niet als martelwerktuig te gebruiken en ik dus niet de volgende dag allerlei menselijke resten tussen de gril vandaan moet pikken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Meer dan een picknick tafel heb ik zelf ook nooit gesprongen kwa vaste hindernissen hoor.
Ja, Parzivalquote:
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als jij belooft het ding niet als martelwerktuig te gebruiken en ik dus niet de volgende dag allerlei menselijke resten tussen de gril vandaan moet pikken.
Ik ben er vel op tegen wat ze in de mond van het paard hebben hangen bij dressuur ja. Enkele ruiters kunnen er goed en zacht mee rijden, andere ruiters zijn te stug en trekken. Kan 't ook niet aan zienquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor paard en ruiter, want hoe ik dat paard met zijn kop eerst naar de grond zag gaan... Zag er allemaal niet zo fraai uit.
Zelfde geldt voor dat kwijlende paard gisteren met de dressuur.
Lag niet over 't bit. Maar perfect geval van paard wat niet met stang gereden hoort te worden.quote:
Ja, zogenaamd is het nu infectie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, Parzival. Wat een naam trouwens.
.
Bedankt voor deze heteroseksuele post.quote:
Wat ik niet snap he; ze rijdt dat paard eerst warm. Denk zo'n 20-30 minuten. Dán merk/zien anderen toch dat het paard niet goed loopt en niet fit is? Waarom dan toch starten?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, zogenaamd is het nu infectie.
Zij heeft continu paarden met tong over bit.
En als ie echt infectie had, dan is het helemaal gestoord, want dan start je helemaal niet.
Heb sws hekel aan dat mens.
Ah, ik dacht je een auto voor iets sadistisch nodig had. Denk ik toch weer te slecht.quote:
Gaat er geen keuring aan vooraf dan, die moet uitsluiten dat paarden die ziek zijn worden (mis)bruikt voor de doeleinden van de ruiter?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, zogenaamd is het nu infectie.
Zij heeft continu paarden met tong over bit.
En als ie echt infectie had, dan is het helemaal gestoord, want dan start je helemaal niet.
Heb sws hekel aan dat mens.
Omdat het een stom wijf is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat ik niet snap he; ze rijdt dat paard eerst warm. Denk zo'n 20-30 minuten. Dán merk/zien anderen toch dat het paard niet goed loopt en niet fit is? Waarom dan toch starten?
Maar het mag dus?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, ik dacht je een auto voor iets sadistisch nodig had. Denk ik toch weer te slecht.
Sowieso is dat paard te oud. Hoe fit dan ook. Ben ook geen fan van haar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Omdat het een stom wijf is.
Maar nee, merk je pas in de proef. Tuurlijk joh. Ook continu op spanning rijden, met die hengst van der ook.
Vraag me af of dat sws waar is dat verhaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gaat er geen keuring aan vooraf dan, die moet uitsluiten dat paarden die ziek zijn worden (mis)bruikt voor de doeleinden van de ruiter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2016 16:21:46 ]
Ook als een paard de hele proef met tong naar buiten gelopen heeft, zegt ze nog dat ie superfijn liep.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sowieso is dat paard te oud. Hoe fit dan ook. Ben ook geen fan van haar.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:21 schreef xcachet het volgende:
EchtWillow, zeg me dat je dit ook zielig vindt;
Ik dacht eerlijk gezegd toen ik dat zag, ook met die bek zo scheef en kwijlend, dat het dier een beroerte had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Denk dat dat is omdat 't paard last heeft van de stang.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ook als een paard de hele proef met tong naar buiten gelopen heeft, zegt ze nog dat ie superfijn liep.
Dusja, weet haar definitie van fit niet.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:21 schreef xcachet het volgende:
EchtWillow, zeg me dat je dit ook zielig vindt;
Je ziet echt hoe strak ie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt sneu dat dit kan. Maar zie het ook op wedstrijden hier. Mensen die zagen en plukken en dan winst rijden in een z-proef.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Jij hebt al een mooi paard, dat is veel leuker dan autorijden.quote:
Ja, snap niet dat hier niks tegen is. KNHS, FEI en al die zooi grijpen nergens in.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je ziet echt hoe strak ie isEcht sneu dat dit kan. Maar zie het ook op wedstrijden hier. Mensen die zagen en plukken en dan winst rijden in een z-proef.
Elk paard wat ze rijdt hè. Ja, last van om hoe ze met die stang omgaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat dat is omdat 't paard last heeft van de stang.
Kom niet zo ver mee alleen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt al een mooi paard, dat is veel leuker dan autorijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |