Gadverdammequote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit de over, plakje nepkaas erop.godverdomme ik heb honger.
Ik wil best afspreken dat ik voortaan gewoon doorwerk en dat jij zaterdag in mijn plaats naar Duitsland rijdt voor een geweldig saaie bijeenkomst - of conferentie, zo kun je het beter noemen, dan lijkt het nog wat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Tsss... wat een onterechte luxe.
wat schuift dat?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wil best afspreken dat ik voortaan gewoon doorwerk en dat jij zaterdag in mijn plaats naar Duitsland rijdt voor een geweldig saaie bijeenkomst - of conferentie, zo kun je het beter noemen, dan lijkt het nog wat.
Ziet er lekker uit, jammer van het vermelden van de nepkaas, doe dan die eckte eckte kaas man!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit de over, plakje nepkaas erop.godverdomme ik heb honger.
Jahoor, ik weet wel hoe ik een saaie conferentie leuk krijgquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wil best afspreken dat ik voortaan gewoon doorwerk en dat jij zaterdag in mijn plaats naar Duitsland rijdt voor een geweldig saaie bijeenkomst - of conferentie, zo kun je het beter noemen, dan lijkt het nog wat.
geen zin om nog naar de super te gaan, dus cheddar moet voldoen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, jammer van het vermelden van de nepkaas, doe dan die eckte eckte kaas man!
Neppe kaas is echt beter dan echte kaas.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, jammer van het vermelden van de nepkaas, doe dan die eckte eckte kaas man!
Wel, om te beginnen is er wat beter voer dan die kipkiloknallers die je zonet postte. En wat betreft het tweede, dat weet ik niet of dat zo verstandig is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat schuift dat?
en mag ik dan je auto lenen?
Had jij die ruiter en dat paard van de week nog onderuit zien gaan, het verbaasde dat beide er zo goed vanaf kwamen. Dat paard leek vol op zijn rug te vallen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neppe kaas is echt beter dan echte kaas.
Fair enough! Eet smakelijk man alvast.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
geen zin om nog naar de super te gaan, dus cheddar moet voldoen.
maar.. kipburgersquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel, om te beginnen is er wat beter voer dan die kipkiloknallers die je zonet postte. En wat betreft het tweede, dat weet ik niet of dat zo verstandig is.
Ja, dat is geluk hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Had jij die ruiter en dat paard van de week nog onderuit zien gaan, het verbaasde dat beide er zo goed vanaf kwamen. Dat paard leek vol op zijn rug te vallen.
Je stelt me wel gerust en zet me zo aan het denken. En ik weet natuurlijk dat er zo'n beetje geen verstandiger persoon rondloopt om je auto aan uit te lenen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar.. kipburgers
Ah joh, kan hooguit mis gaan.En mn rijbewijs kunnen ze niet afpakken want die heb ik niet.
Volgens mij was er een Britse ruiter bij de vorige OS die een val niet heeft overleefd. Het brengt wat mij betreft nog teveel risico's met zich mee, de eventing.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Had jij die ruiter en dat paard van de week nog onderuit zien gaan, het verbaasde dat beide er zo goed vanaf kwamen. Dat paard leek vol op zijn rug te vallen.
Wij begrijpen elkaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je stelt me wel gerust en zet me zo aan het denken. En ik weet natuurlijk dat er zo'n beetje geen verstandiger persoon rondloopt om je auto aan uit te lenen.
Vroeger was het nog veel belachelijker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij was er een Britse ruiter bij de vorige OS die een val niet heeft overleeft. Het brengt wat mij betreft nog teveel risico's met zich mee, de eventing.
En daarom zou ik het dus al nooit durven. Ja, misschien verpakt als een Michelin-mannetje.quote:
Mag ik ook in jouw auto rijden?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je stelt me wel gerust en zet me zo aan het denken. En ik weet natuurlijk dat er zo'n beetje geen verstandiger persoon rondloopt om je auto aan uit te lenen.
Dat klopt wel jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vroeger was het nog veel belachelijker.
Meer dan een picknick tafel heb ik zelf ook nooit gesprongen kwa vaste hindernissen hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En daarom zou ik het dus al nooit durven. Ja, misschien verpakt als een Michelin-mannetje.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:59 schreef Murdera het volgende:
oeh, zin om een flesje whiskey te halen en ierse nummers te luisteren vanavond.
Voor paard en ruiter, want hoe ik dat paard met zijn kop eerst naar de grond zag gaan... Zag er allemaal niet zo fraai uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij was er een Britse ruiter bij de vorige OS die een val niet heeft overleefd. Het brengt wat mij betreft nog teveel risico's met zich mee, de eventing.
Parzival met tong over bit?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor paard en ruiter, want hoe ik dat paard met zijn kop eerst naar de grond zag gaan... Zag er allemaal niet zo fraai uit.
Zelfde geldt voor dat kwijlende paard gisteren met de dressuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |