Ah ok. Dan heb je het goed voor elkaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat het ook gewoon een seksdate is.
'Date' komt erin voor.
Zo is het ook gegaan eigenlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
horrorfilmpje, paar pintjes, zakkie chips, je een beetje in je reet laten buffelen.Topavond.
Ooh zo`n idee, dat is best handig van je bedacht, leuk dat het werkt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb zo'n toetsenbord-plank onder m'n bureaublad en heb zo'n TL blacklight aan de onderkant van het blad gemonteerd zodanig dat 'ie niet in m'n gezicht schijnt maar wel op het toetsenbord.
Het werkt niet bij elk toetsenbord. Die letter-/leestekens moeten van een bepaald soort wit zijn om te reflecteren dus beste is je toetsenbord meenemen naar de winkel en kijken of het werkt dat blacklight.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aha, in reten buffelen. Wat een mooi moment om op een van de schaarse doordeweekse momenten binnen te vallen.
Aha, in reten buffelen. Wat een mooi moment om op een van de schaarse doordeweekse momenten binnen te vallen.
wat een prettig "toeval"quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Had je wat anders verwacht?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat is de ham dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben je dan zegmaar de kaas in de tosti?
heb je dat nooit bij vrouwlief gedaan? wordt steeds populairder onder de heteroseksuelen tegenwoordigquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Verdwenenquote:
Nee en dat lijkt me, met het oog op mijn gezondheid, ook niet verstandig om te proberen denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je dat nooit bij vrouwlief gedaan? wordt steeds populairder onder de heteroseksuelen tegenwoordig
Ik heb het ideetje een beetje afgekeken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ooh zo`n idee, dat is best handig van je bedacht, leuk dat het werkt.
Zit zelf meestal wel in het licht hier dus zal het zelf niet nodig hebben (en heb ook niet zo`n bureau) Maar het is wel creatief, en hou het zeker in m`n achterhoofd.
aids?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee en dat lijkt me, met het oog op mijn gezondheid, ook niet verstandig om te proberen denk ik.
Wat doe jij hier? Ga werken :s Mijn autisme kan dit niet handlenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee en dat lijkt me, met het oog op mijn gezondheid, ook niet verstandig om te proberen denk ik.
wiens gezondheidquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Paprika is beste op tostiquote:
Op zo`n manier, klinkt logisch!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het ideetje een beetje afgekeken.
Op de brug van schepen wil met het 's nachts zo donker mogelijk houden met verlichting omdat men dan verder weg kan kijken. Aangezien men veel met documenten werkt zitten er daarvoor blachtlights in het dek boven je. Papier licht namelijk op en zo is het dus wel donker, maar kunnen papieren gewoon gelezen worden.
Een middagje vrij vandaagquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? Ga werken :s Mijn autisme kan dit niet handlen
Stukjes ananas door de bolognuesesaus wel 'ns geprobeerd? Verassend lekker.quote:
beetje gember en mango.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Stukjes ananas door de bolognuesesaus wel 'ns geprobeerd? Verassend lekker.
Heb net wel wat gezien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ook lekka.
Volg je de paardensport op de OS?
Ik las tortillas en nu heb ik hongerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:56 schreef xcachet het volgende:
Oh, een paardensport topic in OS en het gaat over knollen en Totilas door mensen die er de ballen verstand van hebben. Jammer
Krokante kipburger en falafel vanavondquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik las tortillas en nu heb ik honger
Tsss... wat een onterechte luxe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een middagje vrij vandaag. Ik ben het grootste gedeelte van mijn weekend dadelijk ook kwijt aan mijn werk en oh ja, ik wilde No Man's Land spelen, maar ik word er een beetje draaierig van.
mensen die 'bolognesesaus' maken met ketchup en knakworstquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:56 schreef Murdera het volgende:
mensen die bolognaise saus maken zonder worst erin.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mensen die 'bolognesesaus' maken met ketchup en knakworst![]()
![]()
![]()
Lekker man! Kipburgerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Krokante kipburger en falafel vanavond
Gadverdammequote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit de over, plakje nepkaas erop.godverdomme ik heb honger.
Ik wil best afspreken dat ik voortaan gewoon doorwerk en dat jij zaterdag in mijn plaats naar Duitsland rijdt voor een geweldig saaie bijeenkomst - of conferentie, zo kun je het beter noemen, dan lijkt het nog wat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Tsss... wat een onterechte luxe.
wat schuift dat?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wil best afspreken dat ik voortaan gewoon doorwerk en dat jij zaterdag in mijn plaats naar Duitsland rijdt voor een geweldig saaie bijeenkomst - of conferentie, zo kun je het beter noemen, dan lijkt het nog wat.
Ziet er lekker uit, jammer van het vermelden van de nepkaas, doe dan die eckte eckte kaas man!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit de over, plakje nepkaas erop.godverdomme ik heb honger.
Jahoor, ik weet wel hoe ik een saaie conferentie leuk krijgquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wil best afspreken dat ik voortaan gewoon doorwerk en dat jij zaterdag in mijn plaats naar Duitsland rijdt voor een geweldig saaie bijeenkomst - of conferentie, zo kun je het beter noemen, dan lijkt het nog wat.
geen zin om nog naar de super te gaan, dus cheddar moet voldoen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, jammer van het vermelden van de nepkaas, doe dan die eckte eckte kaas man!
Neppe kaas is echt beter dan echte kaas.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, jammer van het vermelden van de nepkaas, doe dan die eckte eckte kaas man!
Wel, om te beginnen is er wat beter voer dan die kipkiloknallers die je zonet postte. En wat betreft het tweede, dat weet ik niet of dat zo verstandig is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat schuift dat?
en mag ik dan je auto lenen?
Had jij die ruiter en dat paard van de week nog onderuit zien gaan, het verbaasde dat beide er zo goed vanaf kwamen. Dat paard leek vol op zijn rug te vallen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neppe kaas is echt beter dan echte kaas.
Fair enough! Eet smakelijk man alvast.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
geen zin om nog naar de super te gaan, dus cheddar moet voldoen.
maar.. kipburgersquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel, om te beginnen is er wat beter voer dan die kipkiloknallers die je zonet postte. En wat betreft het tweede, dat weet ik niet of dat zo verstandig is.
Ja, dat is geluk hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Had jij die ruiter en dat paard van de week nog onderuit zien gaan, het verbaasde dat beide er zo goed vanaf kwamen. Dat paard leek vol op zijn rug te vallen.
Je stelt me wel gerust en zet me zo aan het denken. En ik weet natuurlijk dat er zo'n beetje geen verstandiger persoon rondloopt om je auto aan uit te lenen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar.. kipburgers
Ah joh, kan hooguit mis gaan.En mn rijbewijs kunnen ze niet afpakken want die heb ik niet.
Volgens mij was er een Britse ruiter bij de vorige OS die een val niet heeft overleefd. Het brengt wat mij betreft nog teveel risico's met zich mee, de eventing.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Had jij die ruiter en dat paard van de week nog onderuit zien gaan, het verbaasde dat beide er zo goed vanaf kwamen. Dat paard leek vol op zijn rug te vallen.
Wij begrijpen elkaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je stelt me wel gerust en zet me zo aan het denken. En ik weet natuurlijk dat er zo'n beetje geen verstandiger persoon rondloopt om je auto aan uit te lenen.
Vroeger was het nog veel belachelijker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij was er een Britse ruiter bij de vorige OS die een val niet heeft overleeft. Het brengt wat mij betreft nog teveel risico's met zich mee, de eventing.
En daarom zou ik het dus al nooit durven. Ja, misschien verpakt als een Michelin-mannetje.quote:
Mag ik ook in jouw auto rijden?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je stelt me wel gerust en zet me zo aan het denken. En ik weet natuurlijk dat er zo'n beetje geen verstandiger persoon rondloopt om je auto aan uit te lenen.
Dat klopt wel jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vroeger was het nog veel belachelijker.
Meer dan een picknick tafel heb ik zelf ook nooit gesprongen kwa vaste hindernissen hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En daarom zou ik het dus al nooit durven. Ja, misschien verpakt als een Michelin-mannetje.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:59 schreef Murdera het volgende:
oeh, zin om een flesje whiskey te halen en ierse nummers te luisteren vanavond.
Voor paard en ruiter, want hoe ik dat paard met zijn kop eerst naar de grond zag gaan... Zag er allemaal niet zo fraai uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij was er een Britse ruiter bij de vorige OS die een val niet heeft overleefd. Het brengt wat mij betreft nog teveel risico's met zich mee, de eventing.
Parzival met tong over bit?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor paard en ruiter, want hoe ik dat paard met zijn kop eerst naar de grond zag gaan... Zag er allemaal niet zo fraai uit.
Zelfde geldt voor dat kwijlende paard gisteren met de dressuur.
Als jij belooft het ding niet als martelwerktuig te gebruiken en ik dus niet de volgende dag allerlei menselijke resten tussen de gril vandaan moet pikken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Meer dan een picknick tafel heb ik zelf ook nooit gesprongen kwa vaste hindernissen hoor.
Ja, Parzivalquote:
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als jij belooft het ding niet als martelwerktuig te gebruiken en ik dus niet de volgende dag allerlei menselijke resten tussen de gril vandaan moet pikken.
Ik ben er vel op tegen wat ze in de mond van het paard hebben hangen bij dressuur ja. Enkele ruiters kunnen er goed en zacht mee rijden, andere ruiters zijn te stug en trekken. Kan 't ook niet aan zienquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor paard en ruiter, want hoe ik dat paard met zijn kop eerst naar de grond zag gaan... Zag er allemaal niet zo fraai uit.
Zelfde geldt voor dat kwijlende paard gisteren met de dressuur.
Lag niet over 't bit. Maar perfect geval van paard wat niet met stang gereden hoort te worden.quote:
Ja, zogenaamd is het nu infectie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, Parzival. Wat een naam trouwens.
.
Bedankt voor deze heteroseksuele post.quote:
Wat ik niet snap he; ze rijdt dat paard eerst warm. Denk zo'n 20-30 minuten. Dán merk/zien anderen toch dat het paard niet goed loopt en niet fit is? Waarom dan toch starten?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, zogenaamd is het nu infectie.
Zij heeft continu paarden met tong over bit.
En als ie echt infectie had, dan is het helemaal gestoord, want dan start je helemaal niet.
Heb sws hekel aan dat mens.
Ah, ik dacht je een auto voor iets sadistisch nodig had. Denk ik toch weer te slecht.quote:
Gaat er geen keuring aan vooraf dan, die moet uitsluiten dat paarden die ziek zijn worden (mis)bruikt voor de doeleinden van de ruiter?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, zogenaamd is het nu infectie.
Zij heeft continu paarden met tong over bit.
En als ie echt infectie had, dan is het helemaal gestoord, want dan start je helemaal niet.
Heb sws hekel aan dat mens.
Omdat het een stom wijf is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat ik niet snap he; ze rijdt dat paard eerst warm. Denk zo'n 20-30 minuten. Dán merk/zien anderen toch dat het paard niet goed loopt en niet fit is? Waarom dan toch starten?
Maar het mag dus?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, ik dacht je een auto voor iets sadistisch nodig had. Denk ik toch weer te slecht.
Sowieso is dat paard te oud. Hoe fit dan ook. Ben ook geen fan van haar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Omdat het een stom wijf is.
Maar nee, merk je pas in de proef. Tuurlijk joh. Ook continu op spanning rijden, met die hengst van der ook.
Vraag me af of dat sws waar is dat verhaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gaat er geen keuring aan vooraf dan, die moet uitsluiten dat paarden die ziek zijn worden (mis)bruikt voor de doeleinden van de ruiter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2016 16:21:46 ]
Ook als een paard de hele proef met tong naar buiten gelopen heeft, zegt ze nog dat ie superfijn liep.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sowieso is dat paard te oud. Hoe fit dan ook. Ben ook geen fan van haar.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:21 schreef xcachet het volgende:
EchtWillow, zeg me dat je dit ook zielig vindt;
Ik dacht eerlijk gezegd toen ik dat zag, ook met die bek zo scheef en kwijlend, dat het dier een beroerte had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Denk dat dat is omdat 't paard last heeft van de stang.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ook als een paard de hele proef met tong naar buiten gelopen heeft, zegt ze nog dat ie superfijn liep.
Dusja, weet haar definitie van fit niet.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:21 schreef xcachet het volgende:
EchtWillow, zeg me dat je dit ook zielig vindt;
Je ziet echt hoe strak ie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt sneu dat dit kan. Maar zie het ook op wedstrijden hier. Mensen die zagen en plukken en dan winst rijden in een z-proef.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Jij hebt al een mooi paard, dat is veel leuker dan autorijden.quote:
Ja, snap niet dat hier niks tegen is. KNHS, FEI en al die zooi grijpen nergens in.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je ziet echt hoe strak ie isEcht sneu dat dit kan. Maar zie het ook op wedstrijden hier. Mensen die zagen en plukken en dan winst rijden in een z-proef.
Elk paard wat ze rijdt hè. Ja, last van om hoe ze met die stang omgaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat dat is omdat 't paard last heeft van de stang.
Kom niet zo ver mee alleen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt al een mooi paard, dat is veel leuker dan autorijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |