Ja ook wel chill. Hoe ging je date?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hoorEen date gister, hem net op de trein gezet en nu tijd voor FOK!. Daar?
Die zijn er ook genoegquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ergens ook wel goed. Zou wat zijn als je blijft slijmen bij een chick die al bezet is.
Gezellig, een erg slechte horrorfilm gekeken, maar des meer redenen om tegen elkaar aan te kruipen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook wel chill. Hoe ging je date?
Ditquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan hebben wij mannen het toch maar goed he. Gewoon aankleden, sok in t broekje en de straat op stappen.
heeft ook te maken met gewicht vgmquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Liever 13 graden dan 30Die hitte vind ik nog wel wat erger eienlijk
Ik heb sowieso ook echt wel liever 30 graden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Liever 13 graden dan 30Die hitte vind ik nog wel wat erger eienlijk
Aahquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gezellig, een erg slechte horrorfilm gekeken, maar des meer redenen om tegen elkaar aan te kruipen.
Ben je nu weer gay?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gezellig, een erg slechte horrorfilm gekeken, maar des meer redenen om tegen elkaar aan te kruipen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
lolquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit was de tweede date.![]()
De derde komt volgend jaar als ik terug ben van de VS.
Hahahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit was de tweede date.![]()
De derde komt volgend jaar als ik terug ben van de VS.
Ligt er aan, hier in Nederland vind ik 30 graden vaak net even een touch too much maar bijvoorbeeld in Spanje of dergelijk vind ik het wel weer lekker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb sowieso ook echt wel liever 30 graden.
Klopt, dat is ook zeker wel iets wat meespeelt, weet niet in welke mate though.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heeft ook te maken met gewicht vgm
Wij wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahahaha
Alsof iemand maanden gaat zitten wachten voor de d.
Waarom heb je 't over daten dan? Niet jezelf voor de gek houden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij wel.
Nee grapje, we zijn gewoon fuckbuddies, vorig keer ging ik naar hem toe, nu kwam die naar mij en we hebben al tegen elkaar gezegd dat het voor herhaling vatbaar is.
Care.
Seks
nicequote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij wel.
Nee grapje, we zijn gewoon fuckbuddies, vorig keer ging ik naar hem toe, nu kwam die naar mij en we hebben al tegen elkaar gezegd dat het voor herhaling vatbaar is.
Care.
Seks
Ik heb zo'n toetsenbord-plank onder m'n bureaublad en heb zo'n TL blacklight aan de onderkant van het blad gemonteerd zodanig dat 'ie niet in m'n gezicht schijnt maar wel op het toetsenbord.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En die toetsenborden zijn ook allemaal zo verdomde prijzig, zo`n draadloos setje is 30 euro, dat is nog wel te doen.
Maar een los toetsenbord met verlichte letters en dergelijk kan gewoon 50-75 euro kosten.
Een maatje van mij heeft een gaming toetsenbord gekocht samen met een muis, was 'ie 219 euro kwijt
Hoe heb je dat gedaan met dat licht Niels? Lijkt mij best interessant, gewoon je toetsenbord open geschroefd en er wat in gesoldeerd of zo?
Omdat het ook gewoon een seksdate is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom heb je 't over daten dan? Niet jezelf voor de gek houden.
horrorfilmpje, paar pintjes, zakkie chips, je een beetje in je reet laten buffelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij wel.
Care.
Seks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |