Sommigen komen er zelf mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ergens ook wel goed. Zou wat zijn als je blijft slijmen bij een chick die al bezet is.
hoe laat je je muis vallen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:30 schreef Amarantha het volgende:
Ok valt me nu pas op. Maar volgens mij doet hij alleen nog rood en groen licht het op dit momentHeb hem ook iets te vaak laten vallen. Normaal geeft hij 7 kleuren licht af.
Moest grijnzen als een tandenloze Bob die een peukje wiet tussen de tegels heeft weten te vissen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:26 schreef zeer het volgende:
her
[..]
herkenbaar, enige keren dat ik me op maak is als ik naar het Hukuna bos ga
En die toetsenborden zijn ook allemaal zo verdomde prijzig, zo`n draadloos setje is 30 euro, dat is nog wel te doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vind ik indd ook minder. Ik wilde een toetsenbord met verlichte letters/leestekens enzo, maar dat zijn ook allemaal van het soort wat jij bedoelt. Zwart toestenbord is wel lastig in het halfdonker. Ik heb dat opgelost met blacklight. Lichten ze vanzelf op die letters.
Okequote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen zin meer aan. Alleen bij bepaalde feestjes (Halloween, oud & nieuw, bruiloften enz) vind ik het wel leuk om alles uit de kast te halen qua make-up. Ik heb best wel fancy make-up en kwasten maar ja
Ben je niet in touch met je inner female?quote:
*Hakuna.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:26 schreef zeer het volgende:
her
[..]
herkenbaar, enige keren dat ik me op maak is als ik naar het Hukuna bos ga
Ja, maar denk dat je een man moet zijn om dat te begrijpenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben gewoon nog steeds dezelfde cachet hoor
Dan hebben wij mannen het toch maar goed he. Gewoon aankleden, sok in t broekje en de straat op stappen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Okelijkt me ook wel kut aldoor dagelijks met die shit bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |