Omdat jullie nu bezet zijn. Niks meer aan zo. Bij mannen moet dat gewoon kunnen, is normaal maar vrouwen die niet meer single zijn, zijn op een chat niets meer aan.quote:
Zal ik hem maar laten staan? past best wel.quote:
Keertje noel afzuigen en je denkt dat je een mening mag hebben hier.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het echt zakt mijn interesse dan ook naar een wat minder hoog niveau.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat jullie nu bezet zijn. Niks meer aan zo. Bij mannen moet dat gewoon kunnen, is normaal maar vrouwen die niet meer single zijn, zijn op een chat niets meer aan.
Hey Deezertjequote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In het echt zakt mijn interesse dan ook naar een wat minder hoog niveau.
Amen!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Keertje noel afzuigen en je denkt dat je een mening mag hebben hier.wijven..
Can I get a Amen brothers?
Ja was beetje grappig bedoeld en overdreven natuurlijk maar zo oppervlakkig zijn wij mannen wel eigenlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In het echt zakt mijn interesse dan ook naar een wat minder hoog niveau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:17 schreef Crip het volgende:
Cach, hij is matte.Jaloers op je make-up skills.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Thenks bbyquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaloers op je make-up skills.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:17 schreef Crip het volgende:
Cach, hij is matte.hngSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebruik jij wel eyeliner?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook goed zijn in eyeliner aanbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |