Maar als je die kant uit gaat dan heb je ook altijd prachtig weerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb in belgrado geen een keer iets met lange mouwen aangehad
Dat vraag ik aan jouquote:
Ben je Jezussa of zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik 0 keer. Had niet eens schoenen mee.
Ja, en enorme pauperzooi mja, heeft ook wel watquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar als je die kant uit gaat dan heb je ook altijd prachtig weer.
Dat toch ook, ik zie weleens meisjes lopen met grijs (gekleurd) haar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben jaloers, wil ook grijs haar
Nee je vraagt alleen of niet wanneer ;6quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, en enorme pauperzooi mja, heeft ook wel wat
bij richard gere staat het baasquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat toch ook, ik zie weleens meisjes lopen met grijs (gekleurd) haar.
Zie je, je bent helemaal jong en hip frankquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat toch ook, ik zie weleens meisjes lopen met grijs (gekleurd) haar.
Je weet wat ik bedoelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee je vraagt alleen of niet wanneer ;6
ja ik ga eerst naar NL 1-2-3 weken, heb eergisteren gesolliciteerd iig, hoop snel wat te horen
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zie je, je bent helemaal jong en hip frank
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel
Ah nice, hopelijk snel werk dan
Op donderdag 11 augustus 2016 16:54 schreef IDkaart het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drm vroeg ik ook of je eerst nog terugging en wanneer omdat ik dat blijkbaar er expliciet moest bij vermelden.quote:
Bedoel je airsoft?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mooie bbguns hadden ze er trouwens. ak's, shotguns, magnums
Waarom klikte ik hierop en waarom ben ik vergeten dat mijn pc nog op de boxen stond aangesloten. Mijn hemel.quote:
Wtf.quote:
Oke rooiequote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Drm vroeg ik ook of je eerst nog terugging en wanneer omdat ik dat blijkbaar er expliciet moest bij vermelden.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom klikte ik hierop en waarom ben ik vergeten dat mijn pc nog op de boxen stond aangesloten. Mijn hemel.
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Timmy is een van de meest geniale South Park Characters
HAHAHAHA SORRYquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom klikte ik hierop en waarom ben ik vergeten dat mijn pc nog op de boxen stond aangesloten. Mijn hemel.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoordenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oke rooie
Ja is wel t plan om gewoon eerst paar weekjes te gaan chillen in mn hometown
Nee, #teamjimmyquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Timmy is een van de meest geniale South Park Characters
Echt? Maar dit was rap en dat is iets anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Zo durf wel te zeggen dat ik beter kan zingen.
Hier nog een, maar inb4 Mapima die zegt dat het komt door het "chipmunk effect"quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Zo durf wel te zeggen dat ik beter kan zingen.
Neequote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen dank, wou je daten of zo dan![]()
Dit is geen rap. En ja echt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:57 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Echt? Maar dit was rap en dat is iets anders.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |