oh en nu zijn de rollen omgedraaid?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
E G BETAAL TRIP ALS JE DAT EVEN WIL DOEN.
Maar iig, jij kan niet weten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee.
quote:
BEDOEL DAT ASH DE TRIP DAN BETAALD, ANDERS ALSNOG WEL,MAAR DIT ZOU IK ECHT TOF VINDEN.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh en nu zijn de rollen omgedraaid?
Jij bent in ieder geval nog niet zo erg dat ieder stuk fruit in je tuin verschrompelt na aanraking.quote:
N WAT MOET IKDAN DOEN/ZEGGEN ALS IK BELquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
BEDOEL DAT ASH DE TRIP DAN BETAALD, ANDERS ALSNOG WEL,MAAR DIT ZOU IK ECHT TOF VINDEN.
Goedemiddag meneer/mevrouw,quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
N WAT MOET IKDAN DOEN/ZEGGEN ALS IK BEL
Gebeurt dat bij jou? Mja, jij was vroeger een 10/10 in looks, dus toen heb je iemand in de val gezet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval nog niet zo erg dat ieder stuk fruit in je tuin verschrompelt na aanraking.
Jij denkt denk ik aan reguliere luchtdrukwapens, doordat airsoftwapens erg echt lijken zijn ze verboden, categorie IV als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat wel, maar je mag ze wel in je bezit hebben zonder papierwerk.
Piemolquote:
neequote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:18 schreef IDkaart het volgende:
Is Google Play Music een goed alternatief voor Deezer?
Viesquote:
wat wil je dat wij nu zeggen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:18 schreef IDkaart het volgende:
Is Google Play Music een goed alternatief voor Deezer?
Ja, inderdaad, dacht dat het synoniemen van elkaar warenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij denkt denk ik aan reguliere luchtdrukwapens, doordat airsoftwapens erg echt lijken zijn ze verboden, categorie IV als ik me niet vergis.
Als je bij bedrijven in Nederland airsoftwapens wil kopen moet je sowieso lid zijn van de NABV.
We gaan niet weer die richting op hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gebeurt dat bij jou? Mja, jij was vroeger een 10/10 in looks, dus toen heb je iemand in de val gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |