Nee, Randy.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Timmy is een van de meest geniale South Park Characters
Zo, jij vindt het wel heel grappig zeg.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:58 schreef Mister-Bradge het volgende: [..]
Hoink vijf acht een, dit is de Hoink Dis
![]()
Niemand vindt mij ook leuk, dus geen medelijden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
GODVERDOMME NIEMAND VINDT ME LEUK
#plshugme
inhoudtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Weet jij wel wat muziek inhoud?
Randy is zo`n heldquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Randy is zo baas.
He/she is an agenderous micro-aggression Sharon. you are a bigot
REAL CRAZY ASS BANANA LET ME SING THE HOINK DISSquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo, jij vindt het wel heel grappig zeg.
de wereld is echt raarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niemand vindt mij ook leuk, dus geen medelijden.
SHUT UP TURDquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Randy is zo`n held
De enige waarvan ik denk, nee, is Shelly.
Shelly is juist facking baasquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Randy is zo`n held
De enige waarvan ik denk, nee, is Shelly.
Ha ha haquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo, jij vindt het wel heel grappig zeg.
Zal wel aan jezelf liggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou, jij ook hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
de wereld is echt raar
maar jij bent wel heel leuk
#pls
Je hebt het zelf geschreven wat ga je danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:01 schreef IDkaart het volgende:
[..]
REAL CRAZY ASS BANANA LET ME SING THE HOINK DISS
(Zingen moet rappen zijn!)
Klopt.quote:
Nobody likes usquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedanktdoet me echt goed hoor
al die rare mensen altijd :s
Dat zal ongetwijfeld niet waar zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
ik vind haar al 2 jaar leuk maar she don't carequote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld niet waar zijn.
*inhoudtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Weet jij wel wat muziek inhoud?
Wel, hoe weet jij dat nou? :squote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld niet waar zijn.
Hehe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik vind haar al 2 jaar leuk maar she don't care
En naar Black Sabbath/Rainbow mag ik hopen getuigen jouw Username?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:04 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
*inhoudt
Verder luister ik alleen naar Queen
Gewoon blijven volhouden toto, het kostte Johnny Cash ook iets van vijftig keer vragen voordat June Carter eindelijk instemde.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik vind haar al 2 jaar leuk maar she don't care
O, vergeet mijn vorige postquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zelfde geldt voor toto overigens.
Gewoon Dio.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En naar Black Sabbath/Rainbow mag ik hopen getuigen jouw Username?
No, no, no.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon blijven volhouden toto, het kostte Johnny Cash ook iets van vijftig keer vragen voordat June Carter eindelijk instemde.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon blijven volhouden toto, het kostte Johnny Cash ook iets van vijftig keer vragen voordat June Carter eindelijk instemde.
Rainbow met Dio is wel mijn favoband jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En naar Black Sabbath/Rainbow mag ik hopen getuigen jouw Username?
Kreeg jij maar wings en vloog je weg uit dit topic.quote:
ja? Is wat commercieler ook geloof ik he.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:05 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Rainbow met Dio is wel mijn favoband ja
Verder vind ik Sabbath met Ozzy leuker eigenlijk
hihihih, meisjes plagen kusjes vragenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kreeg jij maar wings en vloog je weg uit dit topic.
Homoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
hihihih, meisjes plagen kusjes vragen
hihihi
I'm gonna bite this bat's head offquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ja? Is wat commercieler ook geloof ik he.
Vind Ozzy wel echt een fucking baas, alleen dat constante:
LET ME SEE YOUR FUCKING HANDS.
COME ON.
YOU'RE THE BEST I LOVE YOU.
Is zo irritant
Omdat ik heel veel weet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wel, hoe weet jij dat nou? :s
O, en bij toto is het wel waar?
Zag een interview ergens dat na dit incident mensen allemaal dieren op het podium gooide in de hoop dat Ozzy daar ook de kop vanaf beet, sneuquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I'm gonna bite this bat's head off
Even een keer naar België rijden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nu je het zegt, ja![]()
was me iets te link om mee te nemen
ik heb geen suv voor die crappy wegen daarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Even een keer naar België rijden.
Engels is als een tweede moedertaal voor mij. Zo makkelijk spreek en schrijf ik het. Alleen na 2 nachten wakker begint mijn Engels op steenkolenEngels (https://www.facebook.com/MakeThatTheCatWise) te lijken en na de 3e a 4e nacht zonder slaap begint mijn echte moerstaal Nederlands vaak ook erg moeilijk om zonder ontzettend veel fouten te spreken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:00 schreef IDkaart het volgende:
Echt geinig. Ik ging altijd op Nujij kijken om mensen die niet goed in het Nederlands kunnen schrijven uit te kunnen lachen. Maar in de KLB SC is het net zo erg.
Denk eens in hoe het is om met mijn persoonlijkheid samen te zijnquote:
Zijn die dingen daar zoveel goedkoper, want hier mag je ze ook gewoon hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Even een keer naar België rijden.
Geen suv hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb geen suv voor die crappy wegen daar
Hemel op aarde.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk eens in hoe het is om met mijn persoonlijkheid samen te zijn![]()
![]()
-.- Kom er een achter.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:12 schreef Catkiller het volgende:
Die heeft een ziekte stelletje josti's die normaal.
Valt onder de wapenwet, en je kan het zo duur maken als je wil.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zijn die dingen daar zoveel goedkoper, want hier mag je ze ook gewoon hebben.
Sws, dat is een sekslijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:12 schreef Ashqelon het volgende:
WIE WIL ER EEN HELD ZIJN EN 4 EURO VERDIENEN HET ENIGE DAT JE HOEFT TE DOEN IS EVEN NAAR BOSCH BELLEN 088 424 4010.
zou d'r wel doen, alles voor de maatschappij hequote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:12 schreef Catkiller het volgende:
Die heeft een ziekte stelletje josti's die normaal.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hemel op aarde.
En aangezien een klant vandaag zei dat ik toegelaten zou worden in de hemel omdat ik zo aardig ben, tja...![]()
ash vriend <33quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:12 schreef Ashqelon het volgende:
WIE WIL ER EEN HELD ZIJN EN 4 EURO VERDIENEN HET ENIGE DAT JE HOEFT TE DOEN IS EVEN NAAR BOSCH BELLEN 088 424 4010.
Cool, dan ben ik Satan en jijSaddam Hoessein.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:13 schreef Willoow het volgende:
[..]![]()
Maar ik ga naar de hell, dusja
Neequote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:12 schreef Ashqelon het volgende:
Dat valt allemaal wel mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk eens in hoe het is om met mijn persoonlijkheid samen te zijn![]()
![]()
Doeiquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Cool, dan ben ik Satan en jijSaddam Hoessein.
Dat wel, maar je mag ze wel in je bezit hebben zonder papierwerk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Valt onder de wapenwet, en je kan het zo duur maken als je wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |