Oh pina colada. Dat is ook wel lekker op zijn tijd ja. Maar ja, ik vind alcohol dan weer wel lekker, zoiets als alcoholvrij bier smaakt gewoon minder.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind alcohol uberhaupt niet lekker, het enige dat ik wel te zuipen vind is van die zoete drank zoals pina nogwat. Vroeger kon ik het echter wel gewoon achterover tikken, tegenwoordig is kokhalze bij een half glas bier niet uitgesloten.
Ik denk dat ik voor mijn verjaardag verlenging krijg van die persoonquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of diegene dat bekend wil hebben
Ga je verlengen straks?
ahw liefquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor mijn verjaardag verlenging krijg van die persoonGa ik niet vanuit hoor maar heb wel zo'n raar vermoeden
Hehe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het leven van een hardcore FOK!ker is niet niks lees ik wel.
Hij is er afgekomen met een paar schaafwondjes, maar z`n motor moest een nieuwe spiegel en z`n voorkant kan opnieuw gespoten worden en uitgedeukt.quote:
Niet meer, je mag het alleen niet propageren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wil niet stoken ofzo, maar voor adblock krijg je ban
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, niet echt. Natuurlijk vond ik het niet lekker toen ik acht was of zo maar echt wennen? Nee.
Ja, ik had het geprobeerd maar mijn ouders grepen in toen ze me op een familiefeest ineens een glas bier zagen leegdrinken.quote:
Da's normaal, landelijk gemiddelde ligt op drie keer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef TARDIS. het volgende:
Morgen keihard zakken voor m'n theorie
Zal voor je duimen manquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef TARDIS. het volgende:
diegene sprong vast een gat in de lucht toen je vrijgezel werdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor mijn verjaardag verlenging krijg van die persoonGa ik niet vanuit hoor maar heb wel zo'n raar vermoeden
dan ja je pa toch gewoon een nieuwe voor heem?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij is er afgekomen met een paar schaafwondjes, maar z`n motor moest een nieuwe spiegel en z`n voorkant kan opnieuw gespoten worden en uitgedeukt.
Verschrikkelijk zonde, 15 jaar oude Kawasaki ZXR-400, ding had bij elkaar amper 4000 kilometer gereden, was echt in nieuwstaat, hij krijgt hem in handen, en met 2 maanden rijd 'ie hem aan stront
En dat na allesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zal voor je duimen man
Succes!
wow, echt zo`n optimist jij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Da's normaal, landelijk gemiddelde ligt op drie keer.
Geen idee. Zal wel meevallen denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
diegene sprong vast een gat in de lucht toen je vrijgezel werd
aiquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef TARDIS. het volgende:
Je kunt het, maatquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef TARDIS. het volgende:
Moet er wel bijzeggen dat de enige drank die ik echt lekker vind water is, maar alcohol is wel van een andere categorie dan fanta.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh pina colada. Dat is ook wel lekker op zijn tijd ja. Maar ja, ik vind alcohol dan weer wel lekker, zoiets als alcoholvrij bier smaakt gewoon minder.
Wanneer stuur je weer een leuke DM met foto's enzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Da's normaal, landelijk gemiddelde ligt op drie keer.
Jeps, nu bij fysio weer beetje hardlopen op loopband. Zit langzaam vooruitgang inquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kun je alweer een beetje huppelen?
Vertel?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
totaal niet verwacht namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |