een rijbewijs hoor je te krijgen van je oudersquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Een rijbewijs halen hoort bij je opvoeding.
Ik ben 24 en twee maanden geleden pas begonnen met lessenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Een rijbewijs halen hoort bij je opvoeding.
Als je één keer je theorie weet te behalen, lukt het de volgende keer ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2 maanden maakt op 4 jaar ook weinig uit zou je denken
Vooral accommoderen aan die angst en het niet oplossen ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben faalangst ja.
Was bij mij ook het geval.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
een rijbewijs hoor je te krijgen van je ouders
Hij heeft nooit echt dorst gehad dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb een vriend die geen water lust, snapte dat eveneens niet echt, want zit geen flavor aan maar lest wel je dorst.
2 jaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2 maanden maakt op 4 jaar ook weinig uit zou je denken
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben 24 en twee maanden geleden pas begonnen met lessen
Nee, ze roepen het om welke nmrs gezakt zijn, als je gezakt bent gewoon opstaan, pffffft zeggen, keihard lachen en de vrouw bij de deur strak aankijken terwijl je langs haar loopt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Helaas mijnheer TARDIS., u bent gezakt."
"Pff, ik sta hier toch mijlenver boven, de groeten met je pathetische kutbaantje, later."
En terecht, nergens voor nodig met studenten ov.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Boeiend man, je bent in elk geval bezig! En daar gaat het om. Al ben je 50!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat snap ik nog wel jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef Amarantha het volgende:
Alleen 2de keer afrijden moest ik zelf betalen en 2de keer theorie examen.
een volwassen man zonder rijbewijs kan ik moeilijk serieus nemen, kweeniequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Boeiend man, je bent in elk geval bezig! En daar gaat het om. Al ben je 50!
Want het oplossen is echt heel makkelijk ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vooral accommoderen aan die angst en het niet oplossen ja.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, ze roepen het om welke nmrs gezakt zijn, als je gezakt bent gewoon opstaan, pffffft zeggen, keihard lachen en de vrouw bij de deur strak aankijken terwijl je langs haar loopt.
En eigenlijk het rijbewijs pasje ook. Maar ik zei heel droog: Dit hoort toch bij het krijgen van een rijbewijs? En toen vonden ze dat ik daarin wel gelijk hadquote:
Wat is dat nou voor methode.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, ze roepen het om welke nmrs gezakt zijn, als je gezakt bent gewoon opstaan, pffffft zeggen, keihard lachen en de vrouw bij de deur strak aankijken terwijl je langs haar loopt.
Tru, er is overigens wel een andere non-alcohol drank die ik echt lekker vind maar moet even eten halen vertel wat het is als je er over een uur nog bent.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij heeft nooit echt dorst gehad dan.
Na het invullen van een vraag krijg je telkens een bemoedigend klopje op de schouder, aangevuld met 'kom op, je kunt het'.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Faalangstexamen?![]()
Hou maar op voor ik weer kramp krijg van de kromme tenen.
Natuurlijk niet, maar om het dan maar niet te doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Want het oplossen is echt heel makkelijk ja.
Oh oke, excuses.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
een volwassen man zonder rijbewijs kan ik moeilijk serieus nemen, kweenie
Gelukkig kunnen we zien wie er wel of geen abo heeft.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |