Hier ben je heel licht roze. Valt niet heel erg op, net als mijn eigen kleur die heel subtiel paars is.quote:
Oh kun je de vriendkleur ook veranderen bij de instellingen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier ben je heel licht roze. Valt niet heel erg op, net als mijn eigen kleur die heel subtiel paars is.
Nee. Sowieso voeg nog amper nieuwe mensen toe aan die lijst.quote:
wat een sadnessquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:16 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben nog twee 10km eieren aan het uitbroeden maar geen zin meer in het spel
maar toch ook wel weer benieuwd wat erin zit
Samen met z`n vriendin scheuren ze het hele land door, dan in de auto, dan op de brommer, dan op de motorquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Ik speel dit niet eens op de fiets, veel te gevaarlijk allemaal. En ik ben sowieso al bang dat ik mijn telefoon laat vallen aangezien hij best groot is (5,5 inch).
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh kun je de vriendkleur ook veranderen bij de instellingen?
dacht dat die paars standaard was
Dan ben ik wel een leugenaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Iedereen die zegt dat ie bier echt lekker vind liegt, net zoals dat gedoe over dat het ene bier beter is ofzo.
o ik heb toch geen reclame of vriendenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het is echt een waar genot
geen reclamebanners, en je kan vrienden instellen zodat hun posts een apart kleurtje krijgen
HAHAHAHAquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/profile.php?id=1575265806092594
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Sowieso voeg nog amper nieuwe mensen toe aan die lijst.
mag altijd wel beetje variatie in zittenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:18 schreef zeer het volgende:
[..]
z'n werk is wel beetje eentonig op de lange termijn maarja
Kun je ook instellen dat je reacties van bepaalde users niet meer ziet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het is echt een waar genot
geen reclamebanners, en je kan vrienden instellen zodat hun posts een apart kleurtje krijgen
Vind je bier lekker of dat gedoe over merken?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ben ik wel een leugenaar.
dat zou wel lekker zijn hequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kun je ook instellen dat je reacties van bepaalde users niet meer ziet?
Kan schijnbaar sowieso maar bepaald aantal mensen toevoegen.quote:
Ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
wil niet stoken ofzo, maar voor adblock krijg je banquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:18 schreef Drug het volgende:
[..]
o ik heb toch geen reclame of vrienden
Ik vind het lekker, en ja dat geouwehoer over die merken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind je bier lekker of dat gedoe over merken?
Ja, dan zou ik het nog overwegen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat zou wel lekker zijn he
ja, je kan users blokkerenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is statistisch gezien ook gewoon het meest voor de hand liggend. :Squote:
Ja, met een abonnement.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja, je kan users blokkeren
en met een bepaald scriptie zie je zelfs niet meer dat die persoon uberhaupt heeft gepost, nog los van de blokkade
Ja, dat wil ik eigenlijk. Dat ik ze uitban.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja, je kan users blokkeren
en met een bepaald scriptie zie je zelfs niet meer dat die persoon uberhaupt heeft gepost, nog los van de blokkade
Maar je hebt het wel moeten leren drinken toch, vond je dat eerst niet goor?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het lekker, en ja dat geouwehoer over die merken.Die mening deel ik.
moet je abo nemenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik eigenlijk. Dat ik ze uitban.
Mwa, niet echt. Natuurlijk vond ik het niet lekker toen ik acht was of zo maar echt wennen? Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel moeten leren drinken toch, vond je dat eerst niet goor?
zou dan ook vrijstelling van bans willen hebben eigenlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik het nog overwegen.
Oh, dat is andere koek.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Kaas- had een clone van me geblockt.
Heb je abo gekocht of gekregen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja, hij vroeg dan ook wat de voordelen van een abo zijn
wie is jouw kloonquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Kaas- had een clone van me geblockt.
www.begrijpendlezen.nl/mapimakandatniet.htmlquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb een jaarabo gekregenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je abo gekocht of gekregen?
Prima, maar ik vind het wel heel vies van FOK! dat je bepaalde opties alleen kan gebruiken als je 7 euro betaalt. En dan ook maar voor 6 maanden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga er eens over nadenken, ik erger me nu niet meer zo eigenlijk.quote:
Uitzondering dan wellicht.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, niet echt. Natuurlijk vond ik het niet lekker toen ik acht was of zo maar echt wennen? Nee.
dan blijft dit prachtige forum wel draaiendequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Prima, maar ik vind het wel heel vies van FOK! dat je bepaalde opties alleen kan gebruiken als je 7 euro betaalt. En dan ook maar voor 6 maanden.
Dan zou je Danny moeten e-mailen, zijn website. Hij bepaald hoe en wat, hij moet hier ook deels z`n gezin van onderhouden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Prima, maar ik vind het wel heel vies van FOK! dat je bepaalde opties alleen kan gebruiken als je 7 euro betaalt. En dan ook maar voor 6 maanden.
Wow kan jij zo goed pijpenquote:
Zonder ook wel, als ik al die advertenties zie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan blijft dit prachtige forum wel draaiende
Zelfde met wat zwaardere drank, dat vind ik meestal ook lekker. Whiskey Bijvoorbeeld.quote:
Nice, van wie?quote:
ja prachtig he dat fokquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan blijft dit prachtige forum wel draaiende
wait whut was jij dat?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Lieutenant. alhoewel ze dachtn dat het een clone van php is.
Op zichquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef zeer het volgende:
vandaag zei een mannelijke collega dat 'ie het niet erg zou vinden als er bedrijfskleding was want dan had 'ie sochtends niet zo'n struggle met kleren uitzoeken
Waarom laat hij het zijn vriendin niet klaarleggen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef zeer het volgende:
vandaag zei een mannelijke collega dat 'ie het niet erg zou vinden als er bedrijfskleding was want dan had 'ie sochtends niet zo'n struggle met kleren uitzoeken
Nee hoor want niks is gratis!quote:
unlisted friendquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Amarantha het volgende:
Oh heb max. aantal mensen bereikt voor de vriendenlijst. Stom.
dan neem ik mijn woorden terugquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wil niet stoken ofzo, maar voor adblock krijg je ban
ja kweenie hoor, ken die sturggle zelf niet eigenlijkquote:
Ik heb geen idee of diegene dat bekend wil hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice, van wie?
Ik heb half jaar gekregen maar loopt binnenkort af (tijdelijk).
Of zijn moeder.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom laat hij het zijn vriendin niet klaarleggen?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef zeer het volgende:
Ja ik heb even mensen eruit gegooid die ik niet meer echt als FOK! vrienden zie of sowieso nog amper spreek.quote:
ah okequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onder instellingen kun je de kleuren trouwens aanpassen.
heb niet het idee dat betreffende collega de social skills heeft om een relatie kunnen houdenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom laat hij het zijn vriendin niet klaarleggen?
Vind alcohol uberhaupt niet lekker, het enige dat ik wel te zuipen vind is van die zoete drank zoals pina nogwat. Vroeger kon ik het echter wel gewoon achterover tikken, tegenwoordig is kokhalze bij een half glas bier niet uitgesloten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfde met wat zwaardere drank, dat vind ik meestal ook lekker. Whiskey Bijvoorbeeld.
Maar champagne en dropshot vind ik dan weer helemaal niks.
Het leven van een hardcore FOK!ker is niet niks lees ik wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb even mensen eruit gegooid die ik niet meer echt als FOK! vrienden zie of sowieso nog amper spreek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |