Hier ben je heel licht roze. Valt niet heel erg op, net als mijn eigen kleur die heel subtiel paars is.quote:
Oh kun je de vriendkleur ook veranderen bij de instellingen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier ben je heel licht roze. Valt niet heel erg op, net als mijn eigen kleur die heel subtiel paars is.
Nee. Sowieso voeg nog amper nieuwe mensen toe aan die lijst.quote:
wat een sadnessquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:16 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben nog twee 10km eieren aan het uitbroeden maar geen zin meer in het spel
maar toch ook wel weer benieuwd wat erin zit
Samen met z`n vriendin scheuren ze het hele land door, dan in de auto, dan op de brommer, dan op de motorquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Ik speel dit niet eens op de fiets, veel te gevaarlijk allemaal. En ik ben sowieso al bang dat ik mijn telefoon laat vallen aangezien hij best groot is (5,5 inch).
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh kun je de vriendkleur ook veranderen bij de instellingen?
dacht dat die paars standaard was
Dan ben ik wel een leugenaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Iedereen die zegt dat ie bier echt lekker vind liegt, net zoals dat gedoe over dat het ene bier beter is ofzo.
o ik heb toch geen reclame of vriendenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het is echt een waar genot
geen reclamebanners, en je kan vrienden instellen zodat hun posts een apart kleurtje krijgen
HAHAHAHAquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/profile.php?id=1575265806092594
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Sowieso voeg nog amper nieuwe mensen toe aan die lijst.
mag altijd wel beetje variatie in zittenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:18 schreef zeer het volgende:
[..]
z'n werk is wel beetje eentonig op de lange termijn maarja
Kun je ook instellen dat je reacties van bepaalde users niet meer ziet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het is echt een waar genot
geen reclamebanners, en je kan vrienden instellen zodat hun posts een apart kleurtje krijgen
Vind je bier lekker of dat gedoe over merken?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ben ik wel een leugenaar.
dat zou wel lekker zijn hequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kun je ook instellen dat je reacties van bepaalde users niet meer ziet?
Kan schijnbaar sowieso maar bepaald aantal mensen toevoegen.quote:
Ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kun je ook instellen dat je reacties van bepaalde users niet meer ziet?
wil niet stoken ofzo, maar voor adblock krijg je banquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:18 schreef Drug het volgende:
[..]
o ik heb toch geen reclame of vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |