Arrow is op een gegeven moment overgenomen door een andere vent na seizoen 2 omdat het originele team naar Flash ging. Flash is nog steeds kwaliteit, Arrow is een romantische drama geworden zonder enige superhelden/comicbook kwaliteiten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet nog 2 afleveringen van Arrow seizoen 4, dan denk ik dat ik ermee stop. Netjes afgerond, te weinig vermaak
Jij bekoort me niet.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:30 schreef Kurovski het volgende:
Ik wacht op de nieuwe Star Trek serie. De meeste andere series bekoren me niet.
Ah dat wist ik niet, verklaart wel het een en anderquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Arrow is op een gegeven moment overgenomen door een andere vent na seizoen 2 omdat het originele team naar Flash ging. Flash is nog steeds kwaliteit, Arrow is een romantische drama geworden zonder enige superhelden/comicbook kwaliteiten.
Deze conclusie is niet logisch, aangezien ik in dezelfde post zelf al "Toch kijk ik altijd graag" concludeerde.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet je stoppen met kijken naar films en series, overal is het altijd zelfde
next generation was de enige goed star trek seriequote:Op maandag 29 augustus 2016 11:30 schreef Kurovski het volgende:
Ik wacht op de nieuwe Star Trek serie. De meeste andere series bekoren me niet.
Gewoon stoppen met kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze conclusie is niet logisch, aangezien ik in dezelfde post "Toch kijk ik het graag" zei.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uit Niels z'n ogen? Is dit een doodsbedreiging?
Is wel 1 van de betere naar mijn mening, maar vind Voyager en Enterprise ook prima. De oudere ken ik niet zo goed. Tezijnertijd maar 'ns wat DVD-boxen daarvan bestellen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
next generation was de enige goed star trek serie
Ik heb er één, alleen Spectre mist omdat die nog niet uit was.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil later een James Bond dvd-box
Gewoon omdat James Bond
ik wil alleen een bud spencer en terence hill dvd boxquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil later een James Bond dvd-box
Gewoon omdat James Bond
Zal nog lang moeten wachten voordat het echt afgelopen is... Als er steeds nieuwe bijkomen is dat lelijk naast een boxquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb er één, alleen Spectre mist omdat die nog niet uit was.
Misschien ben je dan wel DOOD.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal nog lang moeten wachten voordat het echt afgelopen is... Als er steeds nieuwe bijkomen is dat lelijk naast een box
Jij kijkt toch wel Gotham hè? Die vervelende Hermann wil maar niet kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
Veel zin in Flash, Legends of Tomorrow, SHIELD, Star Wars Rebels, Supergirl, de hele mikmak.
Natuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij kijkt toch wel Gotham hè? Die vervelende Hermann wil maar niet kijken
gewoon een website die mij vertelt wat ik moet gaan kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gebruik jij een programma hiervoor? Zou ik ook wel handig vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |