hoe lang nog?quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet iedereen mag de binnenkant van mijn huis zien. alleen als ik je lang genoeg ken en ik weet dat er toekomst met iemand in zit. dat gaat stap voor stap
o zoquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde de post van mij die je quote om 5:45 smorgens
mdf moet goed zijn voor een bed.
de ombouw is toch niet heel belangrijk
ohwquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zeg t wel wanneer t zo ver is
stil eensquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:07 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kijk die kutvlogs van Braddie niet eens, maar ze komen wel telkens in m'n suggesties voorbij goddomme.
er bestaan nog ergere..quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:07 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kijk die kutvlogs van Braddie niet eens, maar ze komen wel telkens in m'n suggesties voorbij goddomme.
Je moet hier niet over je heen laten lopen want dan verlies je.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daadkrachtig opgetreden TARDIS.!
wat vond je van mijn optreden?quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog een TR gedaan, ook jegens huge. Dit is misbruik van macht en een voorkeurspositie innemen. Dit komt de integriteit van hugecooll niet ten goede en ik pleit ervoor dat hij zijn blauwe kleur verliest.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
doe maar ik log in als huge en verwijder het
Waardeloos, denk niet dat ik ooit je huis wil betredenquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:15 schreef madeliefff het volgende:
wat vond je van mijn optreden?
hij weet toch niet dat ik zijn wachtwoord heb, bovendien ben ik een kloon van danny dus ook dat komt goedquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog een TR gedaan, ook jegens huge. Dit is misbruik van macht en een voorkeurspositie innemen. Dit komt de integriteit van hugecooll niet ten goede en ik pleit ervoor dat hij zijn blauwe kleur verliest.
je miste af en toe wat hoge noten, maar je danskwaliteiten maakten veel goedquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat vond je van mijn optreden?
wowquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waardeloos, denk niet dat ik ooit je huis wil betreden
Fantastisch voor je eigen wensen opgekomen. Schitterend om te aanschouwen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waardeloos, denk niet dat ik ooit je huis wil betreden
praat je nou tegen je eigen kloon?quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fantastisch voor je eigen wensen opgekomen. Schitterend om te aanschouwen.
Ik hoop dat ze terdege beseft dat ze haar niveau moet gaan opkrikken om ooit iemand in haar huis te mogen verwelkomenquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fantastisch voor je eigen wensen opgekomen. Schitterend om te aanschouwen.
wat loop je gianni nou te dissenquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze terdege beseft dat ze haar niveau moet gaan opkrikken om ooit iemand in haar huis te mogen verwelkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |