jaja, straks moeten we weer naar onz en en dan is het weer huilenquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:18 schreef TARDIS. het volgende:
geintje braddie ik ben lekker aan het provoceren, hoe gaat het met je ontwikkelingen?
Ik rip je plasbuisquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik rip je anus als je zo doorgaat
Gaat best lekker, halve kilo kwijt deze week, niet zo veel natuurlijk maar het is ietsquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:18 schreef TARDIS. het volgende:
geintje braddie ik ben lekker aan het provoceren, hoe gaat het met je ontwikkelingen?
Ga zo doorquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gaat best lekker, halve kilo kwijt deze week, niet zo veel natuurlijk maar het is iets
Ok Dima.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:27 schreef HPLC het volgende:
Loop afgelopen week over straat, warm weer, koud colaatje erbij. Komt een ietwat dikkige gozer van een jaar of 22 in een iets te strak shirtje voorbij lopen waardoor zijn biertetjes goed waren te zien. Ik wil nu niet zeggen dat ik hier per se geil van werd, maar enigszins erotisch was het wel.
Dus ik denk, mocht ik ooit transgender willen worden en ik heb borstjes nodig, kan ik ze dan krijgen door dronkenschap in plaats van een operatie?
Dus ik het vol op een zuipen zetten afgelopen dagen, net niet coma je weet wel. Ik word vanochtend wakker en bekijk mezelf in de spiegel, geen tietjes.
2NutZ toch niet man, dat is een voorbeeldige userquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Of'ie een forumvakantie heeft
kquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:27 schreef HPLC het volgende:
Loop afgelopen week over straat, warm weer, koud colaatje erbij. Komt een ietwat dikkige gozer van een jaar of 22 in een iets te strak shirtje voorbij lopen waardoor zijn biertetjes goed waren te zien. Ik wil nu niet zeggen dat ik hier per se geil van werd, maar enigszins erotisch was het wel.
Dus ik denk, mocht ik ooit transgender willen worden en ik heb borstjes nodig, kan ik ze dan krijgen door dronkenschap in plaats van een operatie?
Dus ik het vol op een zuipen zetten afgelopen dagen, net niet coma je weet wel. Ik word vanochtend wakker en bekijk mezelf in de spiegel, geen tietjes.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:27 schreef HPLC het volgende:
Ja neequote:Op maandag 29 augustus 2016 12:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
[..]
zal nog eens een pagina uit mijn dagboek hier delen
Ah mooi manquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitstekend hoorMooi weertje weer, straks even naar supermarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |