Ok Dimaquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
[..]
zal nog eens een pagina uit mijn dagboek hier delen
Gewoon OV kaart stopzettenquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ah mooi man
Het is inderdaad wel chill, niet zo benauwd als de afgelopen paar dagen.
Wat ga je in de supermarkt halen? Gelijk boodschappen voor een hele week of alleen wat voor het avondeten?
Ooh, denk je hebt hele plannen manquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon OV kaart stopzetten
En misschien wat te drinken of zo
quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Concept van Citroen![]()
Het interieur heeft een citroenkleurtje hahaquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[ afbeelding ]
Ghehehequote:Op maandag 29 augustus 2016 12:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het interieur heeft een citroenkleurtje haha
wiequote:
Trek tussendoor paar sprintjes.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[ afbeelding ]
op zich nog oké als je bekijkt dat je flink hebt zitten barbecuenquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gaat best lekker, halve kilo kwijt deze week, niet zo veel natuurlijk maar het is iets
Ja toch? 2x ge BBQd, en wat gegeten s'nachtsquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
op zich nog oké als je bekijkt dat je flink hebt zitten barbecuen
moet je je voor de grap morgen eens wegenquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja toch? 2x ge BBQd, en wat gegeten s'nachts(Als je pas om 4 uur s'nachts moe word...)
Het is iets.
Heb het idee dat er deze week wel 2 kilo afgaat.
Waarom nou steeds barbecueën en zo? Ik heb het idee dat die halve kilo eraf meer komt door variatie in de weegschaal dan dat jij daadwerkelijk progressie boekt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja toch? 2x ge BBQd, en wat gegeten s'nachts(Als je pas om 4 uur s'nachts moe word...)
Het is iets.
Waarom blijf je dat nou doen en waarom creëer je geen ritme in je leven? Je wil dit toch graag? Doe er dan ook wat voor.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is iets.
Vind ik nou zelf ookquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:34 schreef BozeHaas het volgende:
Is maar goed dat je geen bier drinkt
Ok.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
deze shit is echt nog gayer dan suicidesheep
Wat vind je hier van Trollscience?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
deze shit is echt nog gayer dan suicidesheep
quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:47 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Wat vind je hier van Trollscience?
quote:
Je bent zelf ...quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:56 schreef Kurovski het volgende:
Pastalunch is toch altijd wel lekkah.
gewoon kuroi leren dat ze 1x per week in die vazen moet plassenquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Ja ja ik heb twee plantjes nu. Hoeven maar 1x per week water dus moet te doen zijn.
Ik heb Kuroi liever niet in de buurt van mijn planten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon kuroi leren dat ze 1x per week in die vazen moet plassen
hoezo nietquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb Kuroi liever niet in de buurt van mijn planten.
beter tochquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die maakt planten en bloemen kapot in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |