Daar sta ik om bekendquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Humor van bovenste plank dit
Zo, zijn de BH-perikelen weer opgelost?quote:
Oh jee. Je moet niet met 'm DM'en - dan staat je beeldscherm vol - maar modden met Huge betekent rust.quote:
Vroeger ging ik elk weekend uit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
achja dat heb je soms
of eigenlijk niet
Bedoel je dan bustehouder of BozeHaas?quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo, zijn de BH-perikelen weer opgelost?
BozeHaas natuurlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedoel je dan bustehouder of BozeHaas?
stel je aan het is godverdomme zaterdagavond gun ze ook eens een pleziertjequote:Op zondag 28 augustus 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ewa.
Ik ben weer wakker.
Combinatie van verschrikkelijk benauwd in m`n kamer, en mensen 3 huizen verder op die het leuk vinden om gvd een feestje te geven
oh dat zou ik niet trekkenquote:
Blijven proberen tot het luktquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd in het afgelopen half uur..
Tuurlijk gun ik ze een pleziertje, zelf ook vaak zat feestjes gegevenquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stel je aan het is godverdomme zaterdagavond gun ze ook eens een pleziertje
Ja lekker.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee. Je moet niet met 'm DM'en - dan staat je beeldscherm vol - maar modden met Huge betekent rust.
Zo gaan feestjes meestal, zeker als het later wordt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tuurlijk gun ik ze een pleziertje, zelf ook vaak zat feestjes gegeven
Maar moet dit perse met keiharde muziek en gescheeuw?
Hield het zelf altijd rustig, we praatte wel, maar de muziek kwam nooit boven achtergrond volume uit, en dit lijkt nu wel de plaatselijke kroeg
anders ff langsgaanquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hield het zelf altijd rustig, we praatte wel, maar de muziek kwam nooit boven achtergrond volume uit, en dit lijkt nu wel de plaatselijke kroeg
Eens.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo gaan feestjes meestal, zeker als het later wordt.
Hmm...quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's alleen bij Frank zo hoor :0
Jouw scherm zou ik op een andere manier vullen
es kieke
Sja, misschien komt het omdat ik ouder word of zo (nu alquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo gaan feestjes meestal, zeker als het later wordt.
Haha. Oude man.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sja, misschien komt het omdat ik ouder word of zo (nu al) Maar hou ff rekening met de buurt.
Zeker omdat deze buurt vol zit met 65+ers, de halve wijk is bejaard hier..
Ik heb een jaar 2 etages boven een bar gewoond. Ik een gegeven moment gingen ze woesdagsavond karaokeavonden houden. Anderhalve maand later ben ik verhuist.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 28 augustus 2016 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het was in ieder geval geen grapje.
Viel mee.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
NeeHet klonk ook wat schunniger dan bedoeld
Ah, de voorzitter is ook gearriveerdquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:43 schreef spiritusbus het volgende:
Is de mongolenbijeenkomst weer geopend?
kan ik mij wel wat bij voorstellen, maar, waarom dan ook boven een bar wonen Niels?quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb een jaar 2 etages boven een bar gewoond. Ik een gegeven moment gingen ze woesdagsavond karaokeavonden houden. Anderhalve maand later ben ik verhuist.
als je geen lawaai maakt is het geen feestjequote:Op zondag 28 augustus 2016 00:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Omdat onder een bar niet konquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
kan ik mij wel wat bij voorstellen, maar, waarom dan ook boven een bar wonen Niels?
Er liep hier net een grote krekel over m'n scherm. Dat doet ie nu niet meer :0quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Allemaal spinnen ineens in mijn kamer.
Gadverdamme.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Er liep hier net een grote krekel over m'n scherm. Dat doet ie nu niet meer :0
quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Er liep hier net een grote krekel over m'n scherm. Dat doet ie nu niet meer :0
En daarna een tostivlog maken... Klik nooit meer op zijn filmpjes nuquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bah kak jij in je keuken? Wat smerig zeg
Het is Dima he... Zelfs ik heb meer ruggengraat dan die man.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent net een dag bezig daar Dima...
Dean Winchester uit Supernaturalquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt geen idee waar dit vandaan komt
Maak geen eetvlogs hoor ;squote:Op zondag 28 augustus 2016 00:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
En daarna een tostivlog maken... Klik nooit meer op zijn filmpjes nu
Met die twee broers is dat toch? En die prachtige wagen?quote:
Ye, Dean & Samquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met die twee broers is dat toch? En die prachtige wagen?
Zonder die karaoke was het geen probleem en het was verder een leuke woning. Maarja, moest elke ochtend om 6 uur op en tot 1 uur karaoke werkt dan niet echt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
kan ik mij wel wat bij voorstellen, maar, waarom dan ook boven een bar wonen Niels?
zo slecht geacteerd en verhaallijn gaat helemaal nergens overquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een van de betere series binnen dat genre
yequote:
Sense8 was wel heul traagjes en voor 1 seizoen zwaar ondermaats. Moeten ze echt meer mee doen om het oké te makenquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zo slecht geacteerd en verhaallijn gaat helemaal nergens over
vind sense8 dan wel cool, heb normaal een hekel aan dat soort series
Het is inderdaad wel wat ver gezocht vaak.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zo slecht geacteerd en verhaallijn gaat helemaal nergens over
vind sense8 dan wel cool, heb normaal een hekel aan dat soort series
Nee kan ik mij goed voorstellen!quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zonder die karaoke was het geen probleem en het was verder een leuke woning. Maarja, moest elke ochtend om 6 uur op en tot 1 uur karaoke werkt dan niet echt.
Ik vind dat altijd wel leuk die serie, ook weer wachten op een nieuw seizoen. The Darkness is immers met God op een familievakantie.quote:
Staat in WEBquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan het niet meer vinden in GAM
maar er zat wel een panseksuele orgyscene in dus boeiequote:Op zondag 28 augustus 2016 00:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ye
[..]
Sense8 was wel heul traagjes en voor 1 seizoen zwaar ondermaats. Moeten ze echt meer mee doen om het oké te maken
nja het werk zelf viel me opzich reuze mee, ik stond daar met iemand anders en tijdens piekdrukte viel het me opzich ook wel meequote:Op zondag 28 augustus 2016 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu al genoeg van de spoelkeuken?
Je werkt daar pas een dag gozer, natuurlijk is het even wennen. In loop van tijd weet je steeds beter wat je moet doen en gaat het ook sneller. Je moet niet gelijk meteen opgeven omdat het bij eerste keer niet perfect gaat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja het werk zelf viel me opzich reuze mee, ik stond daar met iemand anders en tijdens piekdrukte viel het me opzich ook wel mee
Maar als ik daar in mn eentje zou staan zou ik het niet redden
Er waren ook momenten dat er ff niks te doen was en kwist me toen geen houding te geven, stond daar maar een beetje
En toen het klaar was en de keuken opgeruimd moest worden wist ik ook niet evht previes wat ik allemaal kon doen, zelfstandig werken lukt me niet echt klote
nja ik ben nu alles alweer vergeten wat ik gedaan heb ofzoquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je werkt daar pas een dag gozer, natuurlijk is het even wennen. In loop van tijd weet je steeds beter wat je moet doen en gaat het ook sneller. Je moet niet gelijk meteen opgeven omdat het bij eerste keer niet perfect gaat.
Wat denk je dan? Dat je later bij je eerste dag op je nieuwe kantoorbaan alles gelijk weet. Natuurlijk niet
Welnee, als je daar staat weet je heus wel wat je moet doen, anders leer je het nog een keer.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja ik ben nu alles alweer vergeten wat ik gedaan heb ofzo
quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je werkt daar pas een dag gozer, natuurlijk is het even wennen. In loop van tijd weet je steeds beter wat je moet doen en gaat het ook sneller. Je moet niet gelijk meteen opgeven omdat het bij eerste keer niet perfect gaat.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat denk je dan? Dat je later bij je eerste dag op je nieuwe kantoorbaan alles gelijk weet. Natuurlijk niet
oh ja, was ook zo overdreven lhbtquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maar er zat wel een panseksuele orgyscene in dus boeie
Ik heb inmiddels van verschillende mensen gelezen dat je een heel toffe gozer bent, dus het zal allemaal wel loslopen dimaquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja het werk zelf viel me opzich reuze mee, ik stond daar met iemand anders en tijdens piekdrukte viel het me opzich ook wel mee
Maar als ik daar in mn eentje zou staan zou ik het niet redden
Er waren ook momenten dat er ff niks te doen was en kwist me toen geen houding te geven, stond daar maar een beetje
En toen het klaar was en de keuken opgeruimd moest worden wist ik ook niet evht previes wat ik allemaal kon doen, zelfstandig werken lukt me niet echt klote
Retweet!quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:04 schreef hugecooll het volgende:
Niet te veel nadenken over hoe je misschien overkomt op anderen dima, komt goed
joun hoofd is overdreven lhbtquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
oh ja, was ook zo overdreven lhbt
En idd frank
Ha ha haquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Godver, Tong WEER een banMan oh man.
Zo, het is alweer vijf over een inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Retweet!
Huge zit vol wijsheden om 5 over 1
mwa tof.. Stilletjes, saai , niet echt moeilijk in omgang jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels van verschillende mensen gelezen dat je een heel toffe gozer bent, dus het zal allemaal wel loslopen dima
de onwetendheidquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:06 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij gaat hij voor de titel "vaakst gebande user van 2016"
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
joun hoofd is overdreven lhbt
Ik ga ook zo, maar eet altijd wat voor het slapen gaan.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Godver, Tong WEER een banMan oh man.
Gaat hard man.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo, het is alweer vijf over een inderdaad.
Als ik wat ga eten voor het slapen kom ik de eerste 3 uur niet in slaap, hoe doe je dat?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ga ook zo, maar eet altijd wat voor het slapen gaan.
Dat doet Frank met veel plezierquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:09 schreef Amarantha het volgende:
Wel respect voor de mod's die telkens zijn topics moet opruimen (en sluiten).
Aha. Ik ga morgenavond eens beginnen met Deus Ex Man Devided.quote:
Hopelijk hebben ze nu een knopje met delete posts + slotje + banaanvraagquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:09 schreef Amarantha het volgende:
Wel respect voor de mod's die telkens zijn topics moet opruimen (en sluiten).
Is ie al gekraakt dan?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Ik ga morgenavond eens beginnen met Deus Ex Man Devided.
Wie?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Ik ga morgenavond eens beginnen met Deus Ex Man Devided.
Omdat je drie uur lang zit te eten zeker? #Inkoppertjequote:Op zondag 28 augustus 2016 01:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als ik wat ga eten voor het slapen kom ik de eerste 3 uur niet in slaap, hoe doe je dat?
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je drie uur lang zit te eten zeker? #Inkoppertje
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Weet ik nie
Geen zin om te dokken
Gewoon iets lichts. Hartig dat wel. Geen zoetigheid. Smeerkaasje ofzo, paar komkommerschijfjes erbij. Dat soort dingen. Glaasje melk...quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als ik wat ga eten voor het slapen kom ik de eerste 3 uur niet in slaap, hoe doe je dat?
10 seconden googlequote:Op zondag 28 augustus 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het stom dat ik niet online kan zien hoe duur kipnuggets zijn bij de Burger King.
Ga je nu nog naar de burger king dan?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het stom dat ik niet online kan zien hoe duur kipnuggets zijn bij de Burger King.
verschilt per filiaalquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
9 voor 4 euro, wat duur.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
10 seconden google
King nuggets (6 stuks) ¤ 2,95
King nuggets (9 stuks) ¤ 3,95
https://www.fastfoodprijs.nl/burger-king/prijslijst-2016/quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:13 schreef Etsu het volgende:
Hallo.
Er zijn wat frustraties in ons appartement. Binnenkort een gesprek met z'n vieren en de baas van het slaapgebouw om tot een oplossing te komen.
Kan je ook een heel kipfilet voor door het zand rollenquote:
Nu alquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:13 schreef Etsu het volgende:
Hallo.
Er zijn wat frustraties in ons appartement. Binnenkort een gesprek met z'n vieren en de baas van het slaapgebouw om tot een oplossing te komen.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:13 schreef Etsu het volgende:
Hallo.
Wat is dat voor stom iets. 9 voor 4 euro, 20 voor 5.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
King nuggets (20 stuks) ¤ 4,95
Met mijn suikerbuik?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:10 schreef Catkiller het volgende:
Braddie moet gaan slapen met zijn suikerbuik
Afpersingquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is dat voor stom iets. 9 voor 4 euro, 20 voor 5.
wrm ga je naar tenten zoals mac, bk, kfcquote:
Ik doe dat zo héél af en toe.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
wrm ga je naar tenten zoals mac, bk, kfc
Ik heb 'm vanmiddag zelfs al opnieuw geüpload, maar met een titel met een hoger clickbaitgehalte en een andere thumbnailquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dit filmpje doet het op mijn kanaal trouwens ook best goed![]()
zet mezelf compleet voor lul, maar dat hoort er bij
quote:
Nou.quote:
los het gewoon op met zeepjes in kussenslopenquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Nou.
Als we binnenkomen, hebben we nog een klein halletje met twee deuren en de badkamer. Een flamorante gay hiernaast heeft de hal versierd met gekleurde lichtjes. Hij houdt er niet van dat de gewone lamp wordt gebruikt, dus dat moet uit van hem.
Ik vind het niet mooi, net als de andere jongen van hiernaast. Mijn roommate heeft Usher, dus die vindt het ook niks.
Punt is dat hij niet met ons heeft gecommuniceerd, en het maar gewoon doet alsof het zijn huis is en denkt dat hij er alleen woont.
Vannacht moest ik naar de wc, maar ik kon niet gaan want hij stond onder de douche. Niets aan de hand zou je denken, dan wacht ik wel even tot die klaar was.
Maar na 45 minuten was ik het zat en heb ik op een papier geschreven dat hij hier niet alleen woont en het onder de badkamerdeur geschoven, en heb ik in de wasbak gepist en ben ik toen weer gaan slapen.
Hij vindt het tapijt erg vies ruiken, dus heeft hij zo'n dingetje wat je in zo'n stopcontact moet stoppen dat zogenaamd een lekker geurtje moet verspreiden. Ik en mijn roommate vinden het maar niks en kunnen het ruiken in onze kamer. Ook zonder overleg.
Vanavond deed ik de kamerdeur open, toen zag ik dat hij de hal nog meer had versierd met pronkstukken dat ook gekleurde lichtjes moet geven.
Dat was de laatste druppel voor mij en heb ik geklaagd, en nu moeten we met z'n vieren samenzitten binnenkort.
jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:22 schreef hugecooll het volgende:
flamorant = flamboyant?
ff verder lezen
Nee, een stop in gedaan en toen ingepist. Niet meer naar omgekeken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:24 schreef hugecooll het volgende:
Intolerantie alom dus
Heb je je plasje wel doorgespoeld?
Speciaal nog even voor de telefoon gekeken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij vraagt mij iets, neem ik de tijd om het te tikken, ga jij slapen. Doei he, Frank.
Dat komt vast nog wel, als hij niet even heel snel normaal doet met z'n gekleurde lichtjes en geurtjes.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Speciaal nog even voor de telefoon gekeken.
Ik persoonlijk heb weleens ruzies gezien vanwege ergere dingenEn nu ben ik er echt van door etsu
Ik wil ook regen en zoquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:28 schreef Kurovski het volgende:
Gaat flink tekeer in het oosten des lands. Hier lijkt het rustig te blijven.
Een verfrissend buitje zou niet verkeerd zijn indd, maar helaas.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:39 schreef hugecooll het volgende:
is dp z'n druks nog aant schoonmaken of wa
Misschien is hij aan het slapen. Nee geen idee.quote:
Yessssquote:
wss aant gamenquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Misschien is hij aan het slapen. Nee geen idee.
Dat was gisteren. Maar misschien is hij nog bezig.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
dp heeft of had een techno feest. Zou wel 12 uur duren zei hij
bijslapen mssquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was gisteren. Maar misschien is hij nog bezig.
hejje al een wandelvlog geüpload?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Net maar ff een rondje wezen wandelen.
Zo lekker als ik mij eergister in m`n vel voelde zitten, zo beroerd voel ik me nu... achteradem, beetje down...En hoe dat nou kan?
Staat met 5 minuten online.quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hejje al een wandelvlog geüpload?
Ja, echt klotequote:Op zondag 28 augustus 2016 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Ben even aan het inlezen over Bam Margera, sneu dat die echt helemaal padje af is door alcohol en depressie.
Je gaat niet weer fucken met die titel hurr btwquote:
Nee, ik nam je tip van laatst van harte, hou de titel nu zoquote:Op zondag 28 augustus 2016 02:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je gaat niet weer fucken met die titel hurr btw
Ja heb je wel gelijk in! Ga maandag ff de buurman aanspreken of 'ie nog een fiets heeft staan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:09 schreef hugecooll het volgende:
Maar srs als je gaat lopen barbecueën en lekker gaat zitten bunkeren, werk dan ook wat harder om het er weer af te krijgen i.p.v. zo'n halfbakken wandelingetje af en toe
Gewoon je fietsje pakken en een rondje om de stad doen of zo
Fietsautist? Die gast uit groningen was dat tochquote:Op zondag 28 augustus 2016 02:10 schreef hugecooll het volgende:
Kan je eventueel combineren met het maken van fietsautistachtige filmpjes
#youtubemonies
Ja kan welquote:Op zondag 28 augustus 2016 02:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Fietsautist? Die gast uit groningen was dat toch
Oh toch maar wel?quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja heb je wel gelijk in! Ga maandag ff de buurman aanspreken of 'ie nog een fiets heeft staan.
En onnodig toeteren deed hij ook al, kan hij dat nu met een fietsbel gaan doen. Wel lastiger ontkomen als je mensen kwaad maakt die vragen of je door gaat fietsen of af wil stappen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja kan welMaar jij klaagt ook wat af als je in je auto zit, dus kan dan mooi op je fiets
Maar da's dan weer wel goed voor je conditiequote:Op zondag 28 augustus 2016 02:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En onnodig toeteren deed hij ook al, kan hij dat nu met een fietsbel gaan doen. Wel lastiger ontkomen als je mensen kwaad maakt die vragen of je door gaat fietsen of af wil stappen.
quote:
ja maar hoe danquote:Op zondag 28 augustus 2016 02:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gewoon tijdens uitgaan fixen
ben je smooth genoeg voor
Met je mattie M.quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar hoe dan
jk g niet in mn ee tje uitgaan
En dit!quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:53 schreef Amarantha het volgende:
Fylax typ alsjeblieft een keer normaal 's nachts..
Al sla je me dood man, zit al een poosje niet meer op datingsites, ga die shit niet meer forceren, als het komt komt het, en gebeurd het niet gebeurd het niet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zitten op Badoo een beetje leuke dames?
een heel leven in m'n eentje lijkt me nogal deprimerendquote:Op zondag 28 augustus 2016 02:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Al sla je me dood man, zit al een poosje niet meer op datingsites, ga die shit niet meer forceren, als het komt komt het, en gebeurd het niet gebeurd het niet.
Ja, misschien is het dat ook wel, maar ga dat niet meer forceren, als er ooit wat op m`n pad komt dan gebeurd dat, en gebeurd het niet, ook prima.quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
een heel leven in m'n eentje lijkt me nogal deprimerend
tja je begint ook wel volwassen te worden zo langzamerhandquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
tja je begint ook wel volwassen te worden zo langzamerhand
dan kunnen 14-jarige chicks niet meer
Dan moet je ff wachten tot je 18 bent man. Iets anders valt er dan niet van te maken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 03:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar ik mag niet naar 18+ dingen?
waar fixen je leeftijdsgenoten danquote:Op zondag 28 augustus 2016 03:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar ik mag niet naar 18+ dingen?
achja, nog even wachten danquote:
wou gwn dat ik alleen durfdequote:Op zondag 28 augustus 2016 03:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
achja, nog even wachten dan
toen ik jouw leeftijd had ik nog nooit iemand aangeraakt bij wijze van spreken
LOL
Jawel, maar die zouden niet met mij willenquote:Op zondag 28 augustus 2016 03:09 schreef Amarantha het volgende:
Heb je geen klasgenoten om mee heen te gaan?
Ohquote:Op zondag 28 augustus 2016 03:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jawel, maar die zouden niet met mij willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |