Viel mee.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
NeeHet klonk ook wat schunniger dan bedoeld
Ah, de voorzitter is ook gearriveerdquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:43 schreef spiritusbus het volgende:
Is de mongolenbijeenkomst weer geopend?
kan ik mij wel wat bij voorstellen, maar, waarom dan ook boven een bar wonen Niels?quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb een jaar 2 etages boven een bar gewoond. Ik een gegeven moment gingen ze woesdagsavond karaokeavonden houden. Anderhalve maand later ben ik verhuist.
als je geen lawaai maakt is het geen feestjequote:Op zondag 28 augustus 2016 00:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tuurlijk gun ik ze een pleziertje, zelf ook vaak zat feestjes gegeven
Maar moet dit perse met keiharde muziek en gescheeuw?
Hield het zelf altijd rustig, we praatte wel, maar de muziek kwam nooit boven achtergrond volume uit, en dit lijkt nu wel de plaatselijke kroeg
Omdat onder een bar niet konquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
kan ik mij wel wat bij voorstellen, maar, waarom dan ook boven een bar wonen Niels?
Er liep hier net een grote krekel over m'n scherm. Dat doet ie nu niet meer :0quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Allemaal spinnen ineens in mijn kamer.
Gadverdamme.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Er liep hier net een grote krekel over m'n scherm. Dat doet ie nu niet meer :0
quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Er liep hier net een grote krekel over m'n scherm. Dat doet ie nu niet meer :0
En daarna een tostivlog maken... Klik nooit meer op zijn filmpjes nuquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bah kak jij in je keuken? Wat smerig zeg
Het is Dima he... Zelfs ik heb meer ruggengraat dan die man.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent net een dag bezig daar Dima...
Dean Winchester uit Supernaturalquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt geen idee waar dit vandaan komt
Maak geen eetvlogs hoor ;squote:Op zondag 28 augustus 2016 00:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
En daarna een tostivlog maken... Klik nooit meer op zijn filmpjes nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |