Daar sta ik om bekendquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Humor van bovenste plank dit
Zo, zijn de BH-perikelen weer opgelost?quote:
Oh jee. Je moet niet met 'm DM'en - dan staat je beeldscherm vol - maar modden met Huge betekent rust.quote:
Vroeger ging ik elk weekend uit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
achja dat heb je soms
of eigenlijk niet
Bedoel je dan bustehouder of BozeHaas?quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo, zijn de BH-perikelen weer opgelost?
BozeHaas natuurlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedoel je dan bustehouder of BozeHaas?
stel je aan het is godverdomme zaterdagavond gun ze ook eens een pleziertjequote:Op zondag 28 augustus 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ewa.
Ik ben weer wakker.
Combinatie van verschrikkelijk benauwd in m`n kamer, en mensen 3 huizen verder op die het leuk vinden om gvd een feestje te geven
oh dat zou ik niet trekkenquote:
Blijven proberen tot het luktquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd in het afgelopen half uur..
Tuurlijk gun ik ze een pleziertje, zelf ook vaak zat feestjes gegevenquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stel je aan het is godverdomme zaterdagavond gun ze ook eens een pleziertje
Ja lekker.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee. Je moet niet met 'm DM'en - dan staat je beeldscherm vol - maar modden met Huge betekent rust.
Zo gaan feestjes meestal, zeker als het later wordt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tuurlijk gun ik ze een pleziertje, zelf ook vaak zat feestjes gegeven
Maar moet dit perse met keiharde muziek en gescheeuw?
Hield het zelf altijd rustig, we praatte wel, maar de muziek kwam nooit boven achtergrond volume uit, en dit lijkt nu wel de plaatselijke kroeg
anders ff langsgaanquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hield het zelf altijd rustig, we praatte wel, maar de muziek kwam nooit boven achtergrond volume uit, en dit lijkt nu wel de plaatselijke kroeg
Eens.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo gaan feestjes meestal, zeker als het later wordt.
Hmm...quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's alleen bij Frank zo hoor :0
Jouw scherm zou ik op een andere manier vullen
es kieke
Sja, misschien komt het omdat ik ouder word of zo (nu alquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo gaan feestjes meestal, zeker als het later wordt.
Haha. Oude man.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sja, misschien komt het omdat ik ouder word of zo (nu al) Maar hou ff rekening met de buurt.
Zeker omdat deze buurt vol zit met 65+ers, de halve wijk is bejaard hier..
Ik heb een jaar 2 etages boven een bar gewoond. Ik een gegeven moment gingen ze woesdagsavond karaokeavonden houden. Anderhalve maand later ben ik verhuist.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 28 augustus 2016 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het was in ieder geval geen grapje.
Viel mee.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
NeeHet klonk ook wat schunniger dan bedoeld
Ah, de voorzitter is ook gearriveerdquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:43 schreef spiritusbus het volgende:
Is de mongolenbijeenkomst weer geopend?
kan ik mij wel wat bij voorstellen, maar, waarom dan ook boven een bar wonen Niels?quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb een jaar 2 etages boven een bar gewoond. Ik een gegeven moment gingen ze woesdagsavond karaokeavonden houden. Anderhalve maand later ben ik verhuist.
als je geen lawaai maakt is het geen feestjequote:Op zondag 28 augustus 2016 00:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Omdat onder een bar niet konquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
kan ik mij wel wat bij voorstellen, maar, waarom dan ook boven een bar wonen Niels?
Er liep hier net een grote krekel over m'n scherm. Dat doet ie nu niet meer :0quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Allemaal spinnen ineens in mijn kamer.
Gadverdamme.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Er liep hier net een grote krekel over m'n scherm. Dat doet ie nu niet meer :0
quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Er liep hier net een grote krekel over m'n scherm. Dat doet ie nu niet meer :0
En daarna een tostivlog maken... Klik nooit meer op zijn filmpjes nuquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bah kak jij in je keuken? Wat smerig zeg
Het is Dima he... Zelfs ik heb meer ruggengraat dan die man.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent net een dag bezig daar Dima...
Dean Winchester uit Supernaturalquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt geen idee waar dit vandaan komt
Maak geen eetvlogs hoor ;squote:Op zondag 28 augustus 2016 00:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
En daarna een tostivlog maken... Klik nooit meer op zijn filmpjes nu
Met die twee broers is dat toch? En die prachtige wagen?quote:
Ye, Dean & Samquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met die twee broers is dat toch? En die prachtige wagen?
Zonder die karaoke was het geen probleem en het was verder een leuke woning. Maarja, moest elke ochtend om 6 uur op en tot 1 uur karaoke werkt dan niet echt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
kan ik mij wel wat bij voorstellen, maar, waarom dan ook boven een bar wonen Niels?
zo slecht geacteerd en verhaallijn gaat helemaal nergens overquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een van de betere series binnen dat genre
yequote:
Sense8 was wel heul traagjes en voor 1 seizoen zwaar ondermaats. Moeten ze echt meer mee doen om het oké te makenquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zo slecht geacteerd en verhaallijn gaat helemaal nergens over
vind sense8 dan wel cool, heb normaal een hekel aan dat soort series
Het is inderdaad wel wat ver gezocht vaak.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zo slecht geacteerd en verhaallijn gaat helemaal nergens over
vind sense8 dan wel cool, heb normaal een hekel aan dat soort series
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |