stel je aan het is godverdomme zaterdagavond gun ze ook eens een pleziertjequote:Op zondag 28 augustus 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ewa.
Ik ben weer wakker.
Combinatie van verschrikkelijk benauwd in m`n kamer, en mensen 3 huizen verder op die het leuk vinden om gvd een feestje te geven
oh dat zou ik niet trekkenquote:
Blijven proberen tot het luktquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd in het afgelopen half uur..
Tuurlijk gun ik ze een pleziertje, zelf ook vaak zat feestjes gegevenquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stel je aan het is godverdomme zaterdagavond gun ze ook eens een pleziertje
Ja lekker.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee. Je moet niet met 'm DM'en - dan staat je beeldscherm vol - maar modden met Huge betekent rust.
Zo gaan feestjes meestal, zeker als het later wordt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tuurlijk gun ik ze een pleziertje, zelf ook vaak zat feestjes gegeven
Maar moet dit perse met keiharde muziek en gescheeuw?
Hield het zelf altijd rustig, we praatte wel, maar de muziek kwam nooit boven achtergrond volume uit, en dit lijkt nu wel de plaatselijke kroeg
anders ff langsgaanquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hield het zelf altijd rustig, we praatte wel, maar de muziek kwam nooit boven achtergrond volume uit, en dit lijkt nu wel de plaatselijke kroeg
Eens.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo gaan feestjes meestal, zeker als het later wordt.
Hmm...quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's alleen bij Frank zo hoor :0
Jouw scherm zou ik op een andere manier vullen
es kieke
Sja, misschien komt het omdat ik ouder word of zo (nu alquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo gaan feestjes meestal, zeker als het later wordt.
Haha. Oude man.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sja, misschien komt het omdat ik ouder word of zo (nu al) Maar hou ff rekening met de buurt.
Zeker omdat deze buurt vol zit met 65+ers, de halve wijk is bejaard hier..
Ik heb een jaar 2 etages boven een bar gewoond. Ik een gegeven moment gingen ze woesdagsavond karaokeavonden houden. Anderhalve maand later ben ik verhuist.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 28 augustus 2016 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het was in ieder geval geen grapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |