Aha. Ik ga morgenavond eens beginnen met Deus Ex Man Devided.quote:

Hopelijk hebben ze nu een knopje met delete posts + slotje + banaanvraagquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:09 schreef Amarantha het volgende:
Wel respect voor de mod's die telkens zijn topics moet opruimen (en sluiten).

Is ie al gekraakt dan?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Ik ga morgenavond eens beginnen met Deus Ex Man Devided.

Wie?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Ik ga morgenavond eens beginnen met Deus Ex Man Devided.

Omdat je drie uur lang zit te eten zeker? #Inkoppertjequote:Op zondag 28 augustus 2016 01:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als ik wat ga eten voor het slapen kom ik de eerste 3 uur niet in slaap, hoe doe je dat?

quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je drie uur lang zit te eten zeker? #Inkoppertje

quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Weet ik nie
Geen zin om te dokken

Gewoon iets lichts. Hartig dat wel. Geen zoetigheid. Smeerkaasje ofzo, paar komkommerschijfjes erbij. Dat soort dingen. Glaasje melk...quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als ik wat ga eten voor het slapen kom ik de eerste 3 uur niet in slaap, hoe doe je dat?

10 seconden googlequote:Op zondag 28 augustus 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het stom dat ik niet online kan zien hoe duur kipnuggets zijn bij de Burger King.

Ga je nu nog naar de burger king dan?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het stom dat ik niet online kan zien hoe duur kipnuggets zijn bij de Burger King.

verschilt per filiaalquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:

9 voor 4 euro, wat duur.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
10 seconden google
King nuggets (6 stuks) ¤ 2,95
King nuggets (9 stuks) ¤ 3,95

https://www.fastfoodprijs.nl/burger-king/prijslijst-2016/quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:

Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:13 schreef Etsu het volgende:
Hallo.
Er zijn wat frustraties in ons appartement. Binnenkort een gesprek met z'n vieren en de baas van het slaapgebouw om tot een oplossing te komen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |