Aha. Ik ga morgenavond eens beginnen met Deus Ex Man Devided.quote:
Hopelijk hebben ze nu een knopje met delete posts + slotje + banaanvraagquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:09 schreef Amarantha het volgende:
Wel respect voor de mod's die telkens zijn topics moet opruimen (en sluiten).
Is ie al gekraakt dan?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Ik ga morgenavond eens beginnen met Deus Ex Man Devided.
Wie?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Ik ga morgenavond eens beginnen met Deus Ex Man Devided.
Omdat je drie uur lang zit te eten zeker? #Inkoppertjequote:Op zondag 28 augustus 2016 01:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als ik wat ga eten voor het slapen kom ik de eerste 3 uur niet in slaap, hoe doe je dat?
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je drie uur lang zit te eten zeker? #Inkoppertje
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Weet ik nie
Geen zin om te dokken
Gewoon iets lichts. Hartig dat wel. Geen zoetigheid. Smeerkaasje ofzo, paar komkommerschijfjes erbij. Dat soort dingen. Glaasje melk...quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als ik wat ga eten voor het slapen kom ik de eerste 3 uur niet in slaap, hoe doe je dat?
10 seconden googlequote:Op zondag 28 augustus 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het stom dat ik niet online kan zien hoe duur kipnuggets zijn bij de Burger King.
Ga je nu nog naar de burger king dan?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het stom dat ik niet online kan zien hoe duur kipnuggets zijn bij de Burger King.
verschilt per filiaalquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
9 voor 4 euro, wat duur.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
10 seconden google
King nuggets (6 stuks) ¤ 2,95
King nuggets (9 stuks) ¤ 3,95
https://www.fastfoodprijs.nl/burger-king/prijslijst-2016/quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:13 schreef Etsu het volgende:
Hallo.
Er zijn wat frustraties in ons appartement. Binnenkort een gesprek met z'n vieren en de baas van het slaapgebouw om tot een oplossing te komen.
Kan je ook een heel kipfilet voor door het zand rollenquote:
Nu alquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:13 schreef Etsu het volgende:
Hallo.
Er zijn wat frustraties in ons appartement. Binnenkort een gesprek met z'n vieren en de baas van het slaapgebouw om tot een oplossing te komen.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:13 schreef Etsu het volgende:
Hallo.
Wat is dat voor stom iets. 9 voor 4 euro, 20 voor 5.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
King nuggets (20 stuks) ¤ 4,95
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |