Dat was gisteren. Maar misschien is hij nog bezig.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
dp heeft of had een techno feest. Zou wel 12 uur duren zei hij
bijslapen mssquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was gisteren. Maar misschien is hij nog bezig.
hejje al een wandelvlog geüpload?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Net maar ff een rondje wezen wandelen.
Zo lekker als ik mij eergister in m`n vel voelde zitten, zo beroerd voel ik me nu... achteradem, beetje down...En hoe dat nou kan?
Staat met 5 minuten online.quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hejje al een wandelvlog geüpload?
Ja, echt klotequote:Op zondag 28 augustus 2016 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Ben even aan het inlezen over Bam Margera, sneu dat die echt helemaal padje af is door alcohol en depressie.
Je gaat niet weer fucken met die titel hurr btwquote:
Nee, ik nam je tip van laatst van harte, hou de titel nu zoquote:Op zondag 28 augustus 2016 02:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je gaat niet weer fucken met die titel hurr btw
Ja heb je wel gelijk in! Ga maandag ff de buurman aanspreken of 'ie nog een fiets heeft staan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:09 schreef hugecooll het volgende:
Maar srs als je gaat lopen barbecueën en lekker gaat zitten bunkeren, werk dan ook wat harder om het er weer af te krijgen i.p.v. zo'n halfbakken wandelingetje af en toe
Gewoon je fietsje pakken en een rondje om de stad doen of zo
Fietsautist? Die gast uit groningen was dat tochquote:Op zondag 28 augustus 2016 02:10 schreef hugecooll het volgende:
Kan je eventueel combineren met het maken van fietsautistachtige filmpjes
#youtubemonies
Ja kan welquote:Op zondag 28 augustus 2016 02:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Fietsautist? Die gast uit groningen was dat toch
Oh toch maar wel?quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja heb je wel gelijk in! Ga maandag ff de buurman aanspreken of 'ie nog een fiets heeft staan.
En onnodig toeteren deed hij ook al, kan hij dat nu met een fietsbel gaan doen. Wel lastiger ontkomen als je mensen kwaad maakt die vragen of je door gaat fietsen of af wil stappen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja kan welMaar jij klaagt ook wat af als je in je auto zit, dus kan dan mooi op je fiets
Maar da's dan weer wel goed voor je conditiequote:Op zondag 28 augustus 2016 02:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En onnodig toeteren deed hij ook al, kan hij dat nu met een fietsbel gaan doen. Wel lastiger ontkomen als je mensen kwaad maakt die vragen of je door gaat fietsen of af wil stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |