los het gewoon op met zeepjes in kussenslopenquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Nou.
Als we binnenkomen, hebben we nog een klein halletje met twee deuren en de badkamer. Een flamorante gay hiernaast heeft de hal versierd met gekleurde lichtjes. Hij houdt er niet van dat de gewone lamp wordt gebruikt, dus dat moet uit van hem.
Ik vind het niet mooi, net als de andere jongen van hiernaast. Mijn roommate heeft Usher, dus die vindt het ook niks.
Punt is dat hij niet met ons heeft gecommuniceerd, en het maar gewoon doet alsof het zijn huis is en denkt dat hij er alleen woont.
Vannacht moest ik naar de wc, maar ik kon niet gaan want hij stond onder de douche. Niets aan de hand zou je denken, dan wacht ik wel even tot die klaar was.
Maar na 45 minuten was ik het zat en heb ik op een papier geschreven dat hij hier niet alleen woont en het onder de badkamerdeur geschoven, en heb ik in de wasbak gepist en ben ik toen weer gaan slapen.
Hij vindt het tapijt erg vies ruiken, dus heeft hij zo'n dingetje wat je in zo'n stopcontact moet stoppen dat zogenaamd een lekker geurtje moet verspreiden. Ik en mijn roommate vinden het maar niks en kunnen het ruiken in onze kamer. Ook zonder overleg.
Vanavond deed ik de kamerdeur open, toen zag ik dat hij de hal nog meer had versierd met pronkstukken dat ook gekleurde lichtjes moet geven.
Dat was de laatste druppel voor mij en heb ik geklaagd, en nu moeten we met z'n vieren samenzitten binnenkort.
jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:22 schreef hugecooll het volgende:
flamorant = flamboyant?
ff verder lezen
Nee, een stop in gedaan en toen ingepist. Niet meer naar omgekeken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:24 schreef hugecooll het volgende:
Intolerantie alom dus
Heb je je plasje wel doorgespoeld?
Speciaal nog even voor de telefoon gekeken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij vraagt mij iets, neem ik de tijd om het te tikken, ga jij slapen. Doei he, Frank.
Dat komt vast nog wel, als hij niet even heel snel normaal doet met z'n gekleurde lichtjes en geurtjes.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Speciaal nog even voor de telefoon gekeken.
Ik persoonlijk heb weleens ruzies gezien vanwege ergere dingenEn nu ben ik er echt van door etsu
Ik wil ook regen en zoquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:28 schreef Kurovski het volgende:
Gaat flink tekeer in het oosten des lands. Hier lijkt het rustig te blijven.
Een verfrissend buitje zou niet verkeerd zijn indd, maar helaas.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:39 schreef hugecooll het volgende:
is dp z'n druks nog aant schoonmaken of wa
Misschien is hij aan het slapen. Nee geen idee.quote:
Yessssquote:
wss aant gamenquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Misschien is hij aan het slapen. Nee geen idee.
Dat was gisteren. Maar misschien is hij nog bezig.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
dp heeft of had een techno feest. Zou wel 12 uur duren zei hij
bijslapen mssquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was gisteren. Maar misschien is hij nog bezig.
hejje al een wandelvlog geüpload?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Net maar ff een rondje wezen wandelen.
Zo lekker als ik mij eergister in m`n vel voelde zitten, zo beroerd voel ik me nu... achteradem, beetje down...En hoe dat nou kan?
Staat met 5 minuten online.quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hejje al een wandelvlog geüpload?
Ja, echt klotequote:Op zondag 28 augustus 2016 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Ben even aan het inlezen over Bam Margera, sneu dat die echt helemaal padje af is door alcohol en depressie.
Je gaat niet weer fucken met die titel hurr btwquote:
Nee, ik nam je tip van laatst van harte, hou de titel nu zoquote:Op zondag 28 augustus 2016 02:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je gaat niet weer fucken met die titel hurr btw
Ja heb je wel gelijk in! Ga maandag ff de buurman aanspreken of 'ie nog een fiets heeft staan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:09 schreef hugecooll het volgende:
Maar srs als je gaat lopen barbecueën en lekker gaat zitten bunkeren, werk dan ook wat harder om het er weer af te krijgen i.p.v. zo'n halfbakken wandelingetje af en toe
Gewoon je fietsje pakken en een rondje om de stad doen of zo
Fietsautist? Die gast uit groningen was dat tochquote:Op zondag 28 augustus 2016 02:10 schreef hugecooll het volgende:
Kan je eventueel combineren met het maken van fietsautistachtige filmpjes
#youtubemonies
Ja kan welquote:Op zondag 28 augustus 2016 02:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Fietsautist? Die gast uit groningen was dat toch
Oh toch maar wel?quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja heb je wel gelijk in! Ga maandag ff de buurman aanspreken of 'ie nog een fiets heeft staan.
En onnodig toeteren deed hij ook al, kan hij dat nu met een fietsbel gaan doen. Wel lastiger ontkomen als je mensen kwaad maakt die vragen of je door gaat fietsen of af wil stappen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja kan welMaar jij klaagt ook wat af als je in je auto zit, dus kan dan mooi op je fiets
Maar da's dan weer wel goed voor je conditiequote:Op zondag 28 augustus 2016 02:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En onnodig toeteren deed hij ook al, kan hij dat nu met een fietsbel gaan doen. Wel lastiger ontkomen als je mensen kwaad maakt die vragen of je door gaat fietsen of af wil stappen.
quote:
ja maar hoe danquote:Op zondag 28 augustus 2016 02:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gewoon tijdens uitgaan fixen
ben je smooth genoeg voor
Met je mattie M.quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar hoe dan
jk g niet in mn ee tje uitgaan
En dit!quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:53 schreef Amarantha het volgende:
Fylax typ alsjeblieft een keer normaal 's nachts..
Al sla je me dood man, zit al een poosje niet meer op datingsites, ga die shit niet meer forceren, als het komt komt het, en gebeurd het niet gebeurd het niet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zitten op Badoo een beetje leuke dames?
een heel leven in m'n eentje lijkt me nogal deprimerendquote:Op zondag 28 augustus 2016 02:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Al sla je me dood man, zit al een poosje niet meer op datingsites, ga die shit niet meer forceren, als het komt komt het, en gebeurd het niet gebeurd het niet.
Ja, misschien is het dat ook wel, maar ga dat niet meer forceren, als er ooit wat op m`n pad komt dan gebeurd dat, en gebeurd het niet, ook prima.quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
een heel leven in m'n eentje lijkt me nogal deprimerend
tja je begint ook wel volwassen te worden zo langzamerhandquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
tja je begint ook wel volwassen te worden zo langzamerhand
dan kunnen 14-jarige chicks niet meer
Dan moet je ff wachten tot je 18 bent man. Iets anders valt er dan niet van te maken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 03:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar ik mag niet naar 18+ dingen?
waar fixen je leeftijdsgenoten danquote:Op zondag 28 augustus 2016 03:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar ik mag niet naar 18+ dingen?
achja, nog even wachten danquote:
wou gwn dat ik alleen durfdequote:Op zondag 28 augustus 2016 03:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
achja, nog even wachten dan
toen ik jouw leeftijd had ik nog nooit iemand aangeraakt bij wijze van spreken
LOL
Jawel, maar die zouden niet met mij willenquote:Op zondag 28 augustus 2016 03:09 schreef Amarantha het volgende:
Heb je geen klasgenoten om mee heen te gaan?
Ohquote:Op zondag 28 augustus 2016 03:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jawel, maar die zouden niet met mij willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |