Met mijn suikerbuik?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:10 schreef Catkiller het volgende:
Braddie moet gaan slapen met zijn suikerbuik

Afpersingquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is dat voor stom iets. 9 voor 4 euro, 20 voor 5.
wrm ga je naar tenten zoals mac, bk, kfcquote:

Ik doe dat zo héél af en toe.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
wrm ga je naar tenten zoals mac, bk, kfc

Ik heb 'm vanmiddag zelfs al opnieuw geüpload, maar met een titel met een hoger clickbaitgehalte en een andere thumbnailquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dit filmpje doet het op mijn kanaal trouwens ook best goed
zet mezelf compleet voor lul, maar dat hoort er bij

quote:
Nou.quote:

los het gewoon op met zeepjes in kussenslopenquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Nou.
Als we binnenkomen, hebben we nog een klein halletje met twee deuren en de badkamer. Een flamorante gay hiernaast heeft de hal versierd met gekleurde lichtjes. Hij houdt er niet van dat de gewone lamp wordt gebruikt, dus dat moet uit van hem.
Ik vind het niet mooi, net als de andere jongen van hiernaast. Mijn roommate heeft Usher, dus die vindt het ook niks.
Punt is dat hij niet met ons heeft gecommuniceerd, en het maar gewoon doet alsof het zijn huis is en denkt dat hij er alleen woont.
Vannacht moest ik naar de wc, maar ik kon niet gaan want hij stond onder de douche. Niets aan de hand zou je denken, dan wacht ik wel even tot die klaar was.
Maar na 45 minuten was ik het zat en heb ik op een papier geschreven dat hij hier niet alleen woont en het onder de badkamerdeur geschoven, en heb ik in de wasbak gepist en ben ik toen weer gaan slapen.
Hij vindt het tapijt erg vies ruiken, dus heeft hij zo'n dingetje wat je in zo'n stopcontact moet stoppen dat zogenaamd een lekker geurtje moet verspreiden. Ik en mijn roommate vinden het maar niks en kunnen het ruiken in onze kamer. Ook zonder overleg.
Vanavond deed ik de kamerdeur open, toen zag ik dat hij de hal nog meer had versierd met pronkstukken dat ook gekleurde lichtjes moet geven.
Dat was de laatste druppel voor mij en heb ik geklaagd, en nu moeten we met z'n vieren samenzitten binnenkort.

jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:22 schreef hugecooll het volgende:
flamorant = flamboyant?
ff verder lezen

Nee, een stop in gedaan en toen ingepist. Niet meer naar omgekeken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:24 schreef hugecooll het volgende:
Intolerantie alom dus
Heb je je plasje wel doorgespoeld?

Speciaal nog even voor de telefoon gekeken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij vraagt mij iets, neem ik de tijd om het te tikken, ga jij slapen. Doei he, Frank.
 En nu ben ik er echt van door etsu
  En nu ben ik er echt van door etsu  

Dat komt vast nog wel, als hij niet even heel snel normaal doet met z'n gekleurde lichtjes en geurtjes.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Speciaal nog even voor de telefoon gekeken.
Ik persoonlijk heb weleens ruzies gezien vanwege ergere dingenEn nu ben ik er echt van door etsu

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |