Al sla je me dood man, zit al een poosje niet meer op datingsites, ga die shit niet meer forceren, als het komt komt het, en gebeurd het niet gebeurd het niet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zitten op Badoo een beetje leuke dames?
een heel leven in m'n eentje lijkt me nogal deprimerendquote:Op zondag 28 augustus 2016 02:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Al sla je me dood man, zit al een poosje niet meer op datingsites, ga die shit niet meer forceren, als het komt komt het, en gebeurd het niet gebeurd het niet.
Ja, misschien is het dat ook wel, maar ga dat niet meer forceren, als er ooit wat op m`n pad komt dan gebeurd dat, en gebeurd het niet, ook prima.quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
een heel leven in m'n eentje lijkt me nogal deprimerend
tja je begint ook wel volwassen te worden zo langzamerhandquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
tja je begint ook wel volwassen te worden zo langzamerhand
dan kunnen 14-jarige chicks niet meer
Dan moet je ff wachten tot je 18 bent man. Iets anders valt er dan niet van te maken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 03:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar ik mag niet naar 18+ dingen?
waar fixen je leeftijdsgenoten danquote:Op zondag 28 augustus 2016 03:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar ik mag niet naar 18+ dingen?
achja, nog even wachten danquote:
wou gwn dat ik alleen durfdequote:Op zondag 28 augustus 2016 03:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
achja, nog even wachten dan
toen ik jouw leeftijd had ik nog nooit iemand aangeraakt bij wijze van spreken
LOL
Jawel, maar die zouden niet met mij willenquote:Op zondag 28 augustus 2016 03:09 schreef Amarantha het volgende:
Heb je geen klasgenoten om mee heen te gaan?
Ohquote:Op zondag 28 augustus 2016 03:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jawel, maar die zouden niet met mij willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |