Met die twee broers is dat toch? En die prachtige wagen?quote:
Ye, Dean & Samquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met die twee broers is dat toch? En die prachtige wagen?
Zonder die karaoke was het geen probleem en het was verder een leuke woning. Maarja, moest elke ochtend om 6 uur op en tot 1 uur karaoke werkt dan niet echt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
kan ik mij wel wat bij voorstellen, maar, waarom dan ook boven een bar wonen Niels?
zo slecht geacteerd en verhaallijn gaat helemaal nergens overquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een van de betere series binnen dat genre
yequote:
Sense8 was wel heul traagjes en voor 1 seizoen zwaar ondermaats. Moeten ze echt meer mee doen om het oké te makenquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zo slecht geacteerd en verhaallijn gaat helemaal nergens over
vind sense8 dan wel cool, heb normaal een hekel aan dat soort series
Het is inderdaad wel wat ver gezocht vaak.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zo slecht geacteerd en verhaallijn gaat helemaal nergens over
vind sense8 dan wel cool, heb normaal een hekel aan dat soort series
Nee kan ik mij goed voorstellen!quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zonder die karaoke was het geen probleem en het was verder een leuke woning. Maarja, moest elke ochtend om 6 uur op en tot 1 uur karaoke werkt dan niet echt.
Ik vind dat altijd wel leuk die serie, ook weer wachten op een nieuw seizoen. The Darkness is immers met God op een familievakantie.quote:
Staat in WEBquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan het niet meer vinden in GAM
maar er zat wel een panseksuele orgyscene in dus boeiequote:Op zondag 28 augustus 2016 00:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ye
[..]
Sense8 was wel heul traagjes en voor 1 seizoen zwaar ondermaats. Moeten ze echt meer mee doen om het oké te maken
nja het werk zelf viel me opzich reuze mee, ik stond daar met iemand anders en tijdens piekdrukte viel het me opzich ook wel meequote:Op zondag 28 augustus 2016 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu al genoeg van de spoelkeuken?
Je werkt daar pas een dag gozer, natuurlijk is het even wennen. In loop van tijd weet je steeds beter wat je moet doen en gaat het ook sneller. Je moet niet gelijk meteen opgeven omdat het bij eerste keer niet perfect gaat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja het werk zelf viel me opzich reuze mee, ik stond daar met iemand anders en tijdens piekdrukte viel het me opzich ook wel mee
Maar als ik daar in mn eentje zou staan zou ik het niet redden
Er waren ook momenten dat er ff niks te doen was en kwist me toen geen houding te geven, stond daar maar een beetje
En toen het klaar was en de keuken opgeruimd moest worden wist ik ook niet evht previes wat ik allemaal kon doen, zelfstandig werken lukt me niet echt klote
nja ik ben nu alles alweer vergeten wat ik gedaan heb ofzoquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je werkt daar pas een dag gozer, natuurlijk is het even wennen. In loop van tijd weet je steeds beter wat je moet doen en gaat het ook sneller. Je moet niet gelijk meteen opgeven omdat het bij eerste keer niet perfect gaat.
Wat denk je dan? Dat je later bij je eerste dag op je nieuwe kantoorbaan alles gelijk weet. Natuurlijk niet
Welnee, als je daar staat weet je heus wel wat je moet doen, anders leer je het nog een keer.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja ik ben nu alles alweer vergeten wat ik gedaan heb ofzo
quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je werkt daar pas een dag gozer, natuurlijk is het even wennen. In loop van tijd weet je steeds beter wat je moet doen en gaat het ook sneller. Je moet niet gelijk meteen opgeven omdat het bij eerste keer niet perfect gaat.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat denk je dan? Dat je later bij je eerste dag op je nieuwe kantoorbaan alles gelijk weet. Natuurlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |