oh ja, was ook zo overdreven lhbtquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maar er zat wel een panseksuele orgyscene in dus boeie
Ik heb inmiddels van verschillende mensen gelezen dat je een heel toffe gozer bent, dus het zal allemaal wel loslopen dimaquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja het werk zelf viel me opzich reuze mee, ik stond daar met iemand anders en tijdens piekdrukte viel het me opzich ook wel mee
Maar als ik daar in mn eentje zou staan zou ik het niet redden
Er waren ook momenten dat er ff niks te doen was en kwist me toen geen houding te geven, stond daar maar een beetje
En toen het klaar was en de keuken opgeruimd moest worden wist ik ook niet evht previes wat ik allemaal kon doen, zelfstandig werken lukt me niet echt klote
Retweet!quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:04 schreef hugecooll het volgende:
Niet te veel nadenken over hoe je misschien overkomt op anderen dima, komt goed
joun hoofd is overdreven lhbtquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
oh ja, was ook zo overdreven lhbt
En idd frank
Ha ha haquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Godver, Tong WEER een banMan oh man.
Zo, het is alweer vijf over een inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Retweet!
Huge zit vol wijsheden om 5 over 1
mwa tof.. Stilletjes, saai , niet echt moeilijk in omgang jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels van verschillende mensen gelezen dat je een heel toffe gozer bent, dus het zal allemaal wel loslopen dima
de onwetendheidquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:06 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij gaat hij voor de titel "vaakst gebande user van 2016"
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
joun hoofd is overdreven lhbt
Ik ga ook zo, maar eet altijd wat voor het slapen gaan.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Godver, Tong WEER een banMan oh man.
Gaat hard man.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo, het is alweer vijf over een inderdaad.
Als ik wat ga eten voor het slapen kom ik de eerste 3 uur niet in slaap, hoe doe je dat?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ga ook zo, maar eet altijd wat voor het slapen gaan.
Dat doet Frank met veel plezierquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:09 schreef Amarantha het volgende:
Wel respect voor de mod's die telkens zijn topics moet opruimen (en sluiten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |