niet zo projecteren jimmyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou je kutbek, autistische maagd.
Je valt in herhaling, snolletje. Je wil toch niet op me reageren? Graag zo houden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:21 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Heb hier geen zin in tbh wat bereik ik hiermee niks want je blijft even dom
ironischquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:22 schreef kdricklamar het volgende:
Wilde dombos tyoen maar begreep niet hoe je topic opende
Dit is wel heel aparte logica hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:22 schreef kdricklamar het volgende:
Jimmy is zeker oud ofzo dat die zo doet
nee, gewoon mentaal gestoordquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:22 schreef kdricklamar het volgende:
Hou ook op dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:22 schreef kdricklamar het volgende:
Echt zo'n suffe oude man lijkt me die altijd klaagt om asielzoekersquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is wel heel aparte logica hoor
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:22 schreef kdricklamar het volgende:
Wilde dombos tyoen maar begreep niet hoe je topic opende
Nee hoor, hij is jonger dan ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Echt zo'n suffe oude man lijkt me die altijd klaagt om asielzoekers
Is dat nou waar wat hij typte? Het was wel erg gedetailleerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb je je maagdelijkheid al verloren? Misschien kan je dima om tips vragen.
Vraag me oprecht af waarom je door blijft gaan, je had er toch geen zin in? Of had je er alleen maar geen zin in toen ik je om een post met enige inhoud vroeg?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Echt zo'n suffe oude man lijkt me die altijd klaagt om asielzoekers
Ja sowieso waar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat nou waar wat hij typte? Het was wel erg gedetailleerd
jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb je je maagdelijkheid al verloren? Misschien kan je dima om tips vragen.
Jammer dat Guus hier weer post, haalt de lol er weer af voor me.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:25 schreef deadprez het volgende:
Nou ja, we hebben wel vooruitgang geboekt. Jimmy en ik hebben het er zonder fittie vanaf gebracht.
Tis een stap in de goeie richting
Hij heeft me pics gestuurd van de hoer die hij had uitgekozen enzo. en ik wist dat ie het ging doen.quote:
mooi, ga maar weer weg danquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jammer dat Guus hier weer post, haalt de lol er weer af voor me.
Nee doe gwn allebei een beetje chill ofzo.quote:
Of jij, het was een stuk leuker toen jij nog niet stoer moest doen door anderen uit te schelden.quote:
Gvdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij heeft me pics gestuurd van de hoer die hij had uitgekozen enzo. en ik wist dat ie het ging doen.
Kutsfeer komt gewoon door Guus hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee doe gwn allebei een beetje chill ofzo.
Weet ik veelquote:
[quote]quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zelfs voor ONZ is dit enorme bagger.
"Houd je kutbek, autistische maagd" e.d. valt niet onder uitschelden iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of jij, het was een stuk leuker toen jij nog niet stoer moest doen door anderen uit te schelden.
ja boeit me niet ik wil morgen graag nog wel ergens in een sc kunnen postenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kutsfeer komt gewoon door Guus hoor.
Daar is geen woord aan gelogen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zelfs voor ONZ is dit enorme bagger.
quae seminaverit homo haec et metetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Houd je kutbek, autistische maagd" e.d. valt niet onder uitschelden idd
hypocriet fascistje jimmy gaat weer los hoor
Hmm goed punt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je weet dat op deze manier ze juist blijven doorgaan?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:28 schreef Impressme het volgende:
[..]
Daar is geen woord aan gelogen.
kquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quae seminaverit homo haec et metet
eheheh homoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quae seminaverit homo haec et metet
Wow, dat is snel?! Seizoen 5quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nashville begint in januari weer las ik net.
Doe nu niet zo vroom, jij zat ook lekker een kutsfeer te maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja boeit me niet ik wil morgen graag nog wel ergens in een sc kunnen posten
dus maakt me niet uit wie er begon, gewoon allebei ophouden
is omdat wij efficiënte beschaving hebben en die onz'ers allemaal dom zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
Dit is niet ONZ. Ja oké, officieel wel maar dit is gewoon een stukje FOK! dat geannexeerd is door KLB
lol het ligt weer eens aan iedereen behalve jimmyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe nu niet zo vroom, jij zat ook lekker een kutsfeer te maken.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe nu niet zo vroom, jij zat ook lekker een kutsfeer te maken.
Vond ze in de Gym altijd wel slimquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
is omdat wij efficiënte beschaving hebben en die onz'ers allemaal dom zijn
Het lag niet aan mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
lol het ligt weer eens aan iedereen behalve jimmy
Hayden hele seizoen, Connie heeft voor 10 van de 22 afleveringen getekend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wow, dat is snel?! Seizoen 5Ook met alle andere cast leden erbij?
Ja, best lekker wel! Tikkeltje aan de warme kant misschienquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
jawel eigenlijk, echt chille zomer man.
Het ligt aan jou ja, want jij loopt geniepig te stoken en begint met racist te roepen, daarbij kdrick opjuttend, een eenvoudig beinvloedbaar kind die niet weet hoe een post te lezen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
lol het ligt weer eens aan iedereen behalve jimmy
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hayden hele seizoen, Connie heeft voor 10 van de 22 afleveringen getekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2016 01:32:20 ]
Daar koop ik niks voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]t was niet serieus, die post
Maar ja, geloof wel dat ik daarna dat ook direct veranderd heb.
ja iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
jij was verantwoordelijk en het ging mis
allemaal jouw schuld
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Dan missen we gewoon Rayna 12 afleveringen
Hoe gaan ze dat met de verhaallijn doen vraag ik mij af? Misschien net zoals bij het eind van Seizoen 1?
Geen idee, ben nog steeds niet bij met laatste seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het ligt aan jou ja, want jij loopt geniepig te stoken en begint met racist te roepen, daarbij kdrick opjuttend, een eenvoudig beinvloedbaar kind die niet weet hoe een post te lezen.
Gvd, lijk Obama welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
jij was verantwoordelijk en het ging mis
allemaal jouw schuld
warm is goed, kan alleen niet slapen nu. Ben je nog een beetje aan het rondracen met de Bradgemobiel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, best lekker wel! Tikkeltje aan de warme kant misschien
Oh, en je denkt dat dit helemaal vlekkeloos gaat ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef HPLC het volgende:
Jongens en dame, ik ga slapen. Ik draag hierbij mijn modtaak over aan Braddie. Succes kerel
hplc kan het niet meer aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef HPLC het volgende:
Jongens en dame, ik ga slapen. Ik draag hierbij mijn modtaak over aan Braddie. Succes kerel
Ja doe dat nou even kijken danquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, ben nog steeds niet bij met laatste seizoen
Oké, zal nog eens moeite doen om jouw shit te begrijpen dan.quote:
trustenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef HPLC het volgende:
Heb niet veel brandstof meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
warm is goed, kan alleen niet slapen nu. Ben je nog een beetje aan het rondracen met de Bradgemobiel?
haha goeie grap weer jimmy!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jammer dat jij het nog wel aankan.
Lijkt me niet meer dan normaal dat je gewoon ingaat op wat ik schrijf ipv meteen een fictief een foutief beeld neerzetten van iemand en daar dan op gaan lopen schelden. Maar ja, dat is mijn mening. Blijkbaar is dat in deze omgeving heel vreemd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, zal nog eens moeite doen om jouw shit te begrijpen dan.
Wanneer hoor je dat van DHL?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb niet veel brandstof meerMaar als ik word aangenomen bij DHL maak ik denk ik wel 200 - 300 kilometer per dag in de Swingeaux.
Die hitte is op zich wel te doen, het is inderdaad voornamelijk de hitte men.
Nice.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik moet er de 3e op Sollicitatie komen![]()
Waar heb ik gescholden? En ik ging in op wat je schreef, maar ik zei al dat ik het dan wel verkeerd zal begrijpen en dat het weinig nut heeft verder. Dus kap nu ook gewoonquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan normaal dat je gewoon ingaat op wat ik schrijf ipv meteen een fictief een foutief beeld neerzetten van iemand en daar dan op gaan lopen schelden. Maar ja, dat is mijn mening. Blijkbaar is dat in deze omgeving heel vreemd.
Algemene sfeer van deze avond.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar heb ik gescholden? En ik ging in op wat je schreef, maar ik zei al dat ik het dan wel verkeerd zal begrijpen en dat het weinig nut heeft verder. Dus kap nu ook gewoon
Ja maat, daar ben ik niet verantwoordelijk voor.quote:
Deels wel. Zie je zelf ook wel in lijkt me.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maat, daar ben ik niet verantwoordelijk voor.
Hij loopt nu achter me aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben je al verkracht door die gekke Chinees?
sorry ik ga al naar huisquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:36 schreef Amarantha het volgende:
Er staat iets te miauwen voor mijn deur.
Gelukkig maar, dat gemiauw voor mijn kamerdeur 's nachts is irritant.quote:
Oké Jimmy. Mijn welgemeende excuses dat ik bijgedragen heb aan het creëren van een onprettige sfeer waardoor de gemoederen hoog opliepen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Deels wel. Zie je zelf ook wel in lijkt me.
Veelgehoorde klacht bij Guus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat gemiauw voor mijn kamerdeur 's nachts is irritant.
Oke DP, ik hoop dat je er ook iets van leert.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké Jimmy. Mijn welgemeende excuses dat ik bijgedragen heb aan het creëren van een onprettige sfeer waardoor de gemoederen hoog opliepen.
En nou godverdomme klaar hoor.
slik anders meteen zijn pik johquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:39 schreef deadprez het volgende:
Oké Jimmy. Mijn welgemeende excuses dat ik bijgedragen heb aan het creëren van een onprettige sfeer waardoor de gemoederen hoog opliepen.
Dat kan ik niet garanderen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke DP, ik hoop dat je er ook iets van leert.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke DP, ik hoop dat je er ook iets van leert.
Gaat wel goed komen, maar alsnog succes!quote:
zie jimmy hier een onprettige sfeer creëren danquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, zou wel chill zijn. Al was krantenbezorgen op een fietsje iets gezonder geweest he...
Jullie zouden jezelf allebei eens niet zo godsgruwelijk serieus moeten nemen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
slik anders meteen zijn pik joh
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jullie zouden jezelf allebei eens niet zo godsgruwelijk serieus moeten nemen.
Echt.
Ghehe, ja dat sowieso welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, zou wel chill zijn. Al was krantenbezorgen op een fietsje iets gezonder geweest he...
Dacht dat Guus gewoon een doodirritante troll was die mij expres een avond loopt te jennen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt.
ik hoop dat wij hier iets van lerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt.
Met dit weer moet je je sowieso niet te veel bewegen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ghehe, ja dat sowieso wel![]()
Maar met de beweging komt het wel goed hoor schat ik, het is vrij fysiek werk!
En je moet wel je youtube series hoog houden, dus lopen komt ook nog wel genoeg voorbij!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ghehe, ja dat sowieso wel![]()
Maar met de beweging komt het wel goed hoor schat ik, het is vrij fysiek werk!
daar ging het misquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dacht dat Guus gewoon een doodirritante troll was die mij expres een avond loopt te jennen.
Dat is zeer zeker waar, vind het zweten niet erg, maar wil mijzelf wel beperken tot een straal van 1,5 kilometerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Met dit weer moet je je sowieso niet te veel bewegen.
Ik ben diep onder de indruk iig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik hoop dat wij hier iets van leren
Heb veel te veel gelopen vanmiddag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar, vind het zweten niet erg, maar wil mijzelf wel beperken tot een straal van 1,5 kilometer
lekker wezen wandelen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb veel te veel gelopen vanmiddag.
oh vind het nu wel chill eiglkquote:
denk dat als je je eigen post terugleest wel duidelijk wordt dat pathetisch meer een term is die voor jou postgedrag opgaat, al ik zelfreflectie natuurlijk iets dat jou volkomen vreemd isquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jouw gedrag inderdaad. Maar je bent dan ook een kind.
Ja, wil sowieso wel een vloggende koerier worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En je moet wel je youtube series hoog houden, dus lopen komt ook nog wel genoeg voorbij!
Specifiek welke post was racistisch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
denk dat als je je eigen post terugleest wel duidelijk wordt dat pathetisch meer een term is die voor jou postgedrag opgaat, al ik zelfreflectie natuurlijk iets dat jou volkomen vreemd is
vandaar ook de 'ik ben geen racist'
via het zandpad?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
van het station naar het terras
doe normaal gekquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:46 schreef deadprez het volgende:
boh zin om ket te proberen zal k gwn doen
Jammer dat je je klanten wss niet kan filmenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, wil sowieso wel een vloggende koerier worden.
Lijkt me lachen jusit!
huh, hoezo?quote:
hier een overzichtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Specifiek welke post was racistisch?
valt toch wel meequote:
waarom kan je niet gewoon een post van zojuist laten zien en even toelichten waarom die racistisch is?quote:
De rijdende vloggerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, wil sowieso wel een vloggende koerier worden.
Lijkt me lachen jusit!
oh, ripquote:
ja, dat is dus discussieren op jouw niveauquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:48 schreef JimmyDean het volgende:
Wel roepen, maar niet kunnen onderbouwen.
hè Guus leuk dat jij er weer bentquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja, dat is dus discussieren op jouw niveau
Nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja, dat is dus discussieren op jouw niveau
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hè Guus leuk dat jij er weer bent
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:50 schreef deadprez het volgende:
en dan dadelijk gaan jullie allebei slapen en zit ik hier met een dood topic omdat jullie iedereen weggejaagd hebben
Gelukkigquote:
Ik vind je gedrag wel oprecht storend ja. Zeker omdat het echt weer tof was in de SC, totdat jij de boel weer komt verzieken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
het zit een beetje diep bij jimmy
ja, daarom ging die dichtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind je gedrag wel oprecht storend ja. Zeker omdat het echt weer tof was in de SC, totdat jij de boel weer komt verzieken.
Ja, maar ik dacht dat iedereen buiten die twee al weer weg wasquote:
Was gewoon weer gezellig. Vraag DPquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja, daarom ging die dicht
jij bent echt dom he?
twitter:jesseklaver twitterde op donderdag 25-08-2016 om 22:21:00Dat kan korter Geert. #verkiezingsprogramma https://t.co/3qXnKZcef8 reageer retweet
Nou, dat klinkt ook niet echt gemeendquote:
En als hij nou over de inhoud begon was het tot daar aan toe. Maar Guus ziet mijn username en roept meteen racist, wat ik ook post.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:55 schreef deadprez het volgende:
guus gaat gwn altijd meteen de aanval in als hij fittie met iemand heeft, ook al is er helemaal geen discussie bezig over t onderwerp waar fittie over ging
Oh zo was het wel bedoeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:55 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt ook niet echt gemeend
yeah maar we moeten gewoon politiek en zo vermijdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was gewoon weer gezellig. Vraag DP
nee, klopt, stiekem ben jij heel erg intelligent, jimmyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:55 schreef JimmyDean het volgende:
Ook merkwaardig dat je bij elke post die je doet even moet toevoegen hoe dom ik volgens jou wel niet ben. Alsof je er niet echt zeker van bent.
Die kunnen samen een SC vullen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat iedereen buiten die twee al weer weg was
Ja dat klopt. Hebben de meeste users wel gewoon door hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee, klopt, stiekem ben jij heel erg intelligent, jimmy
ah, racistje kruipt weer in de slachtofferrolquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En als hij nou over de inhoud begon was het tot daar aan toe. Maar Guus ziet mijn username en roept meteen racist, wat ik ook post.
Nee dank jequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kunnen samen een SC vullen.
zo intelligent dat zelfs sarcasme je boven de pet gaat iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Hebben de meeste users wel gewoon door hoor.
Dank je voor het onderstrepen van mijn punt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ah, racistje kruipt weer in de slachtofferrol
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
zo intelligent dat zelfs sarcasme je boven de pet gaat idd
echt dom jij
ik wil niet in een sc zonder jou pietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kunnen samen een SC vullen.
hahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:58 schreef deadprez het volgende:
ik vind jimmy ook een intelligente gast
Daar moet ik eerst nog even over nadenken hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik wil niet in een sc zonder jou piet
oke Guusquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
zou reageerden de doktoren ook nadat je moeder je gebaard had
dit kloptquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:00 schreef JimmyDean het volgende:
Guus weet eigenlijk vrij weinig, maar hij verbloemt zijn gebrek aan inhoud, kennis en diepgang door een bijzonder grote bek en door de aandacht altijd bij de ander te leggen, zodat daarop gescholden kan worden en Guusje zelf zijn opmerkingen niet hoeft toe te lichten, laat staan te verdedigen.
En?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:02 schreef deadprez het volgende:
weenie of ik nou para ben van de pep of wazige shit hoor beneden terwijl iedereen slaapt
brb voor de zekerheid
jaquote:
je moet sws nooit op linkjes klikken hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:09 schreef deadprez het volgende:
Ik ga niet klikken, denk dat ik nog liever inbrekers tegen het lijf was gelopen dan dat te luisteren
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Hahahaha dit is echt heel slecht, zelfs voor Lange Frans.
tuurlijk welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet sws nooit op linkjes klikken hier
weet amper wie het is, buiten dat het de zoon van dries roelvink isquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:15 schreef deadprez het volgende:
geklikt, naar het midden geskipt, besloten dat ik niet meer op ama's youtubelinks ga klikken vannacht
eigen schuldquote:
hij had film van pijpende chick gepost terwijl die chick dat helemaal niet wildequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet amper wie het is, buiten dat het de zoon van dries roelvink is
maar die naam ken ik ook alleen van FOK!
oh ja, dat tokkietafereelquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hij had film van pijpende chick gepost terwijl die chick dat helemaal niet wilde
dat laatste gebeurt nu eenmaal somsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:18 schreef deadprez het volgende:
achterlijk om op internet te zetten achterlijk van dat wijf om hem midden op een fissa (? toch) af te zuigen
allemaal kansloos gwn
weenie op wat voor feestjes jij komt maar dat heb ik nog nooit zien gebeurenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat laatste gebeurt nu eenmaal soms
was trouwens echt een lelijke chickquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie op wat voor feestjes jij komt maar dat heb ik nog nooit zien gebeuren
tis ook nie alsof iemand nog stijve zou kunnen krijgen
tsjaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:23 schreef BoneThugss het volgende:
Gezellig weer hier, straks gooien ze deze ook dicht.😠
dat zal bestquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was trouwens echt een lelijke chick
Moest lachen om PVV verkiezingsprogramma.quote:
Je pijpt toch ook niet iemand met 10 man erbij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was trouwens echt een lelijke chick
ja echt hequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Moest lachen om PVV verkiezingsprogramma.
nee dat doe ik liever wat discreetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je pijpt toch ook niet iemand met 10 man erbij.
wat?quote:
Haha.😂quote:
oh sry overheen gelezenquote:
Zeer goed, wanneer heb je tijd?😂quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee dat doe ik liever wat discreet
mooi zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha.😂
Hier net een AZC open voor 800 man ongeveer, zitten er nou 30. Noodopvang is leeg ook goed voor 400 man.
Nee, blijf gwnquote:
stfuquote:
Pff, heb al met paar jonko gerookt, chille lui verder, zo'n AZC wil je echt niet in wonen.quote:
heb je gelezen dat in Duitsland meisjes in zwembaden plaktattoos krijgen om aan te geven dat ze niet verkracht willen wordenquote:
Goed zo.😊quote:
gaan ze lekker terugquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Pff, heb al met paar jonko gerookt, chille lui verder, zo'n AZC wil je echt niet in wonen.
4 man op kamer met 4 lockers.
nee maar was er niet ook zo'n verhaal uit zweden met armbandjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je gelezen dat in Duitsland meisjes in zwembaden plaktattoos krijgen om aan te geven dat ze niet verkracht willen worden
ik heb geen ijsjesquote:
Makkelijk lullen op je zolderkamer.quote:
ja zelfde principequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar was er niet ook zo'n verhaal uit zweden met armbandjes
Voor wat hoort wat, dussss?quote:
doe normaal gastquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja zelfde principe
Iets zegt me dat de nobele wilde zijn dierlijke instincten niet laat bedwingen door zoiets
jaquote:
ha-ha zolderkamerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Makkelijk lullen op je zolderkamer.
Wat een kwets man.😂quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja zelfde principe
Iets zegt me dat de nobele wilde zijn dierlijke instincten niet laat bedwingen door zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |