"Houd je kutbek, autistische maagd" e.d. valt niet onder uitschelden iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of jij, het was een stuk leuker toen jij nog niet stoer moest doen door anderen uit te schelden.
ja boeit me niet ik wil morgen graag nog wel ergens in een sc kunnen postenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kutsfeer komt gewoon door Guus hoor.
Daar is geen woord aan gelogen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zelfs voor ONZ is dit enorme bagger.
quae seminaverit homo haec et metetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Houd je kutbek, autistische maagd" e.d. valt niet onder uitschelden idd
hypocriet fascistje jimmy gaat weer los hoor
Hmm goed punt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je weet dat op deze manier ze juist blijven doorgaan?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:28 schreef Impressme het volgende:
[..]
Daar is geen woord aan gelogen.
kquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quae seminaverit homo haec et metet
eheheh homoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quae seminaverit homo haec et metet
Wow, dat is snel?! Seizoen 5quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nashville begint in januari weer las ik net.
Doe nu niet zo vroom, jij zat ook lekker een kutsfeer te maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja boeit me niet ik wil morgen graag nog wel ergens in een sc kunnen posten
dus maakt me niet uit wie er begon, gewoon allebei ophouden
is omdat wij efficiënte beschaving hebben en die onz'ers allemaal dom zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
Dit is niet ONZ. Ja oké, officieel wel maar dit is gewoon een stukje FOK! dat geannexeerd is door KLB
lol het ligt weer eens aan iedereen behalve jimmyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe nu niet zo vroom, jij zat ook lekker een kutsfeer te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |