niet zo projecteren jimmyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou je kutbek, autistische maagd.
Je valt in herhaling, snolletje. Je wil toch niet op me reageren? Graag zo houden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:21 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Heb hier geen zin in tbh wat bereik ik hiermee niks want je blijft even dom
ironischquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:22 schreef kdricklamar het volgende:
Wilde dombos tyoen maar begreep niet hoe je topic opende
Dit is wel heel aparte logica hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:22 schreef kdricklamar het volgende:
Jimmy is zeker oud ofzo dat die zo doet
nee, gewoon mentaal gestoordquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:22 schreef kdricklamar het volgende:
Hou ook op dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:22 schreef kdricklamar het volgende:
Echt zo'n suffe oude man lijkt me die altijd klaagt om asielzoekersquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is wel heel aparte logica hoor
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:22 schreef kdricklamar het volgende:
Wilde dombos tyoen maar begreep niet hoe je topic opende
Nee hoor, hij is jonger dan ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Echt zo'n suffe oude man lijkt me die altijd klaagt om asielzoekers
Is dat nou waar wat hij typte? Het was wel erg gedetailleerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb je je maagdelijkheid al verloren? Misschien kan je dima om tips vragen.
Vraag me oprecht af waarom je door blijft gaan, je had er toch geen zin in? Of had je er alleen maar geen zin in toen ik je om een post met enige inhoud vroeg?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Echt zo'n suffe oude man lijkt me die altijd klaagt om asielzoekers
Ja sowieso waar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat nou waar wat hij typte? Het was wel erg gedetailleerd
jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb je je maagdelijkheid al verloren? Misschien kan je dima om tips vragen.
Jammer dat Guus hier weer post, haalt de lol er weer af voor me.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:25 schreef deadprez het volgende:
Nou ja, we hebben wel vooruitgang geboekt. Jimmy en ik hebben het er zonder fittie vanaf gebracht.
Tis een stap in de goeie richting
Hij heeft me pics gestuurd van de hoer die hij had uitgekozen enzo. en ik wist dat ie het ging doen.quote:
mooi, ga maar weer weg danquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jammer dat Guus hier weer post, haalt de lol er weer af voor me.
Nee doe gwn allebei een beetje chill ofzo.quote:
Of jij, het was een stuk leuker toen jij nog niet stoer moest doen door anderen uit te schelden.quote:
Gvdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij heeft me pics gestuurd van de hoer die hij had uitgekozen enzo. en ik wist dat ie het ging doen.
Kutsfeer komt gewoon door Guus hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee doe gwn allebei een beetje chill ofzo.
Weet ik veelquote:
[quote]quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zelfs voor ONZ is dit enorme bagger.
"Houd je kutbek, autistische maagd" e.d. valt niet onder uitschelden iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of jij, het was een stuk leuker toen jij nog niet stoer moest doen door anderen uit te schelden.
ja boeit me niet ik wil morgen graag nog wel ergens in een sc kunnen postenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kutsfeer komt gewoon door Guus hoor.
Daar is geen woord aan gelogen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zelfs voor ONZ is dit enorme bagger.
quae seminaverit homo haec et metetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Houd je kutbek, autistische maagd" e.d. valt niet onder uitschelden idd
hypocriet fascistje jimmy gaat weer los hoor
Hmm goed punt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je weet dat op deze manier ze juist blijven doorgaan?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:28 schreef Impressme het volgende:
[..]
Daar is geen woord aan gelogen.
kquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quae seminaverit homo haec et metet
eheheh homoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quae seminaverit homo haec et metet
Wow, dat is snel?! Seizoen 5quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nashville begint in januari weer las ik net.
Doe nu niet zo vroom, jij zat ook lekker een kutsfeer te maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja boeit me niet ik wil morgen graag nog wel ergens in een sc kunnen posten
dus maakt me niet uit wie er begon, gewoon allebei ophouden
is omdat wij efficiënte beschaving hebben en die onz'ers allemaal dom zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
Dit is niet ONZ. Ja oké, officieel wel maar dit is gewoon een stukje FOK! dat geannexeerd is door KLB
lol het ligt weer eens aan iedereen behalve jimmyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe nu niet zo vroom, jij zat ook lekker een kutsfeer te maken.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe nu niet zo vroom, jij zat ook lekker een kutsfeer te maken.
Vond ze in de Gym altijd wel slimquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
is omdat wij efficiënte beschaving hebben en die onz'ers allemaal dom zijn
Het lag niet aan mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
lol het ligt weer eens aan iedereen behalve jimmy
Hayden hele seizoen, Connie heeft voor 10 van de 22 afleveringen getekend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wow, dat is snel?! Seizoen 5Ook met alle andere cast leden erbij?
Ja, best lekker wel! Tikkeltje aan de warme kant misschienquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
jawel eigenlijk, echt chille zomer man.
Het ligt aan jou ja, want jij loopt geniepig te stoken en begint met racist te roepen, daarbij kdrick opjuttend, een eenvoudig beinvloedbaar kind die niet weet hoe een post te lezen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
lol het ligt weer eens aan iedereen behalve jimmy
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hayden hele seizoen, Connie heeft voor 10 van de 22 afleveringen getekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2016 01:32:20 ]
Daar koop ik niks voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]t was niet serieus, die post
Maar ja, geloof wel dat ik daarna dat ook direct veranderd heb.
ja iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
jij was verantwoordelijk en het ging mis
allemaal jouw schuld
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Dan missen we gewoon Rayna 12 afleveringen
Hoe gaan ze dat met de verhaallijn doen vraag ik mij af? Misschien net zoals bij het eind van Seizoen 1?
Geen idee, ben nog steeds niet bij met laatste seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het ligt aan jou ja, want jij loopt geniepig te stoken en begint met racist te roepen, daarbij kdrick opjuttend, een eenvoudig beinvloedbaar kind die niet weet hoe een post te lezen.
Gvd, lijk Obama welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
jij was verantwoordelijk en het ging mis
allemaal jouw schuld
warm is goed, kan alleen niet slapen nu. Ben je nog een beetje aan het rondracen met de Bradgemobiel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, best lekker wel! Tikkeltje aan de warme kant misschien
Oh, en je denkt dat dit helemaal vlekkeloos gaat ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef HPLC het volgende:
Jongens en dame, ik ga slapen. Ik draag hierbij mijn modtaak over aan Braddie. Succes kerel
hplc kan het niet meer aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef HPLC het volgende:
Jongens en dame, ik ga slapen. Ik draag hierbij mijn modtaak over aan Braddie. Succes kerel
Ja doe dat nou even kijken danquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, ben nog steeds niet bij met laatste seizoen
Oké, zal nog eens moeite doen om jouw shit te begrijpen dan.quote:
trustenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef HPLC het volgende:
Heb niet veel brandstof meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
warm is goed, kan alleen niet slapen nu. Ben je nog een beetje aan het rondracen met de Bradgemobiel?
haha goeie grap weer jimmy!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jammer dat jij het nog wel aankan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |