Meen je dit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welke domme mening? Zeg nu eens specifiek wat ik verkeerd heb volgens jou.
`quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:10 schreef Drug het volgende:
wel grappig trouwens wat er werd gezegd dat het in de avond/nacht er zo gemoedelijk aan toe gaat
Kom zelden in ONZ.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:10 schreef Drug het volgende:
wel grappig trouwens wat er werd gezegd dat het in de avond/nacht er zo gemoedelijk aan toe gaat
Ja, sorry, maar dat is toch wat je zegt? Minder intelligent en minder efficiënt, hoe bedoel je dat dan?quote:
Aan een SC moet je gewoon zo weinig mogelijk doen. Alleen af en toe het vuurtje beetje opstoken zodat je notes kunt uitdelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:11 schreef Fylax het volgende:
HPLC jij was aangewezen door yvonne komop!!
Crewbashquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee
jij moet orde houden en dan dit
truste gquote:
Het is totaal niet wat ik zei, en dat weet je ook. Feit is dat het westen wel een prachtige beschaving neer heeft gezet, en Afrikanen niet. En dat was dus gericht tegen de opmerking dat de armoede van negers allemaal de schuld is van het westen, want dat is pertinente onzin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar dat is toch wat je zegt? Minder intelligent en minder efficiënt, hoe bedoel je dat dan?
Ik zal je mijn hielen laten zien als jij het op het lopen zetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als jij tegenwoordig mod bent heeft de modfanfare alweer een nieuwe droeftoeter gevonden
ahahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is totaal niet wat ik zei, en dat weet je ook. Feit is dat het westen wel een prachtige beschaving neer heeft gezet, en Afrikanen niet. En dat was dus gericht tegen de opmerking dat de armoede van negers allemaal de schuld is van het westen, want dat is pertinente onzin.
Ik wacht op je post.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:15 schreef kdricklamar het volgende:
In tuin zitten is eng man lijkt net een jungle dit
dan ren je juist van me wegquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal je mijn hielen laten zien als jij het op het lopen zet
Ja ik zei toch dat ik niet aandacht besteed aan mensen zoals jijquote:
komt omdat je buitenlanden bent dan denk je terug aan waar je vandaan komt gr gr jimmyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:15 schreef kdricklamar het volgende:
In tuin zitten is eng man lijkt net een jungle dit
Nee dat is ook niet zo, dat heeft ook met klimaat e.d. te maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:13 schreef JimmyDean het volgende:
En dat was dus gericht tegen de opmerking dat de armoede van negers allemaal de schuld is van het westen, want dat is pertinente onzin.
Oh wat zwak zeg. Wel dom en racist roepen, maar niet duidelijk kunnen maken wat er dan zo dom en racistisch aan is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:16 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja ik zei toch dat ik niet aandacht besteed aan mensen zoals jijdus dit is ook het laatste thx
Je bent de droeftoeter in de modfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een mod zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende mod.....die niemand zich zal herinneren.quote:
daar heeft jimmy ook regelmatig last van, dus hij zal dat vast begrijpenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:17 schreef deadprez het volgende:
Maar ik blijf een high school dropout dus ik mis soms ook gwn wat kennis.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
komt omdat je buitenlanden bent dan denk je terug aan waar je vandaan komt gr gr jimmy
haha deze manquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh wat zwak zeg. Wel dom en racist roepen, maar niet duidelijk kunnen maken wat er dan zo dom en racistisch aan is.
Bemoei je dan voortaan ook niet met me, goedkoop kind.
Laat nou ff, ik probeer het voor de verandering eens op een wat normalere manier, mss komen we dan eens ergens ipv deze herhaling van zetten steeds.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
daar heeft jimmy ook regelmatig last van, dus hij zal dat vast begrijpen
Ik heb het woord blank niet genoemd, maar je hoeft geen Einstein te zijn om te zien dat de westerse samenleving het een stuk beter heeft gedaan dan de afrikaanse. En daar zullen best redenen voor zijn inderdaad. Heb ook nooit gezegd dat het door ras komt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet zo, dat heeft ook met klimaat e.d. te maken.
Maar het gaat me nu puur en alleen om de opmerking dat blanken slimmer en efficiënter zijn.
Oké, ik trok het wellicht een beetje in het extreme door te doen alsof je op individueel niveau blanken slimmer noemt, maar ook gemiddeld genomen is het gewoon een absurde stelling en volgens mij ook verre van waar
Maar ik blijf een high school dropout dus ik mis soms ook gwn wat kennis.
nee, jimmy is alwetende boy dus jouw domme gezwam stelt niets voor jwtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laat nou ff, ik probeer het voor de verandering eens op een wat normalere manier, mss komen we dan eens ergens ipv deze herhaling van zetten steeds.
Waar wil je dan precies mee komen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laat nou ff, ik probeer het voor de verandering eens op een wat normalere manier, mss komen we dan eens ergens ipv deze herhaling van zetten steeds.
jijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:18 schreef JimmyDean het volgende:
Dus vraag me af wat er zo racistisch is.
Guus wil gewoon racist roepen, net als Kdrick. Kunnen niet eens benoemen wat er zo racistisch is, maar dat maakt allemaal niet uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee maar het woord 'neger' wel, dus ik vind niet dat je kunt ontkennen dat je er een rassenissue van maakte:quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb het woord blank niet genoemd, maar je hoeft geen Einstein te zijn om te zien dat de westerse samenleving het een stuk beter heeft gedaan dan de afrikaanse. En daar zullen best redenen voor zijn inderdaad. Heb ook nooit gezegd dat het door ras komt.
Dus vraag me af wat er zo racistisch is.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon slimmer en efficiënter gebleken. Niemand verbood negers om ook te handelen en een beschaving op te bouwen.
neger of afrikaan, boeiend. Afrikanen zijn wel zwart ja. Punt is dat ik niet zei dat het door ras komt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee maar het woord 'neger' wel, dus ik vind niet dat je kunt ontkennen dat je er een rassenissue van maakte:
[..]
haha racistje doet weer eens racistisch en wordt dan madquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Guus wil gewoon racist roepen, net als Kdrick. Kunnen niet eens benoemen wat er zo racistisch is, maar dat maakt allemaal niet uit.
En dat is allemaal maar normaal en leuk. Zonder enige basis iemand met 3 of 4 man uitschelden en afzeiken.
Nou ja, oké, laten we het daar dan maar op houden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
neger of afrikaan, boeiend. Afrikanen zijn wel zwart ja. Punt is dat ik niet zei dat het door ras komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |