Meen je dit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welke domme mening? Zeg nu eens specifiek wat ik verkeerd heb volgens jou.
`quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:10 schreef Drug het volgende:
wel grappig trouwens wat er werd gezegd dat het in de avond/nacht er zo gemoedelijk aan toe gaat
Kom zelden in ONZ.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:10 schreef Drug het volgende:
wel grappig trouwens wat er werd gezegd dat het in de avond/nacht er zo gemoedelijk aan toe gaat
Ja, sorry, maar dat is toch wat je zegt? Minder intelligent en minder efficiënt, hoe bedoel je dat dan?quote:
Aan een SC moet je gewoon zo weinig mogelijk doen. Alleen af en toe het vuurtje beetje opstoken zodat je notes kunt uitdelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:11 schreef Fylax het volgende:
HPLC jij was aangewezen door yvonne komop!!
Crewbashquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee
jij moet orde houden en dan dit
truste gquote:
Het is totaal niet wat ik zei, en dat weet je ook. Feit is dat het westen wel een prachtige beschaving neer heeft gezet, en Afrikanen niet. En dat was dus gericht tegen de opmerking dat de armoede van negers allemaal de schuld is van het westen, want dat is pertinente onzin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar dat is toch wat je zegt? Minder intelligent en minder efficiënt, hoe bedoel je dat dan?
Ik zal je mijn hielen laten zien als jij het op het lopen zetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als jij tegenwoordig mod bent heeft de modfanfare alweer een nieuwe droeftoeter gevonden
ahahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is totaal niet wat ik zei, en dat weet je ook. Feit is dat het westen wel een prachtige beschaving neer heeft gezet, en Afrikanen niet. En dat was dus gericht tegen de opmerking dat de armoede van negers allemaal de schuld is van het westen, want dat is pertinente onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |