haha okquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zijn jouw woorden dit, kleuter.
Neem het niet eens serieus, maak me soms wel ernstig zorgen om mensen die zo denkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Leuk toch, dat hij hier gewoon doodleuk zegt dat jij dommer bent en niet in staat bent om een beschaving op te bouwen, omdat je toevallig een andere huidskleur hebt.
kennelijk niet, vraag maar aan jimmyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:02 schreef kdricklamar het volgende:
Maar beseffen egoïstische gierige mensen eigenlijk wel dat ze egoïstisch en gierig zijn?
Jammer dat je alleen geen argumenten of feiten hebt om je geroeptoeter te onderbouwen. Hier is een feit: miljoenen afrikanen aan de grens die gebruik willen maken van westerse sociale voorzieningen. Gaat dat goed? Ja of nee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:02 schreef kdricklamar het volgende:
Eens met Guus geluk je bent tevens de moeite niet waard om op te reageren inhoudelijk
Mensen zoals jij blijven zo dom voor altijd
Wat een schandelijke leugen is dit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Leuk toch, dat hij hier gewoon doodleuk zegt dat jij dommer bent en niet in staat bent om een beschaving op te bouwen, omdat je toevallig een andere huidskleur hebt.
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:02 schreef kdricklamar het volgende:
Maar beseffen egoïstische gierige mensen eigenlijk wel dat ze egoïstisch en gierig zijn?
Maar beseffen ze dat wel zelf?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dat noemen ze realistisch en dan is het oké, ofzo
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:03 schreef JimmyDean het volgende:
Wat een schandelijke leugen is dit.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon slimmer en efficiënter gebleken. Niemand verbood negers om ook te handelen en een beschaving op te bouwen.
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Maar beseffen ze dat wel zelf?
mss maar beter als het net uit isquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
Ik wilde even update geven dat we hebben afgesproken 100% geen contaxt meer te hebben...
Heb ik ook niet gezegd, smerig leugenachtig kindquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jimmy: negers zijn inferieur
De rest: racist
Jimmy: dat heb ik nooit gezegd!!!
Ik geloof dat ik vrij normaal reageer, volgens mij heb ik het woord racist niet eens gebruikt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:04 schreef JimmyDean het volgende:
Ook lekker met z'n vieren racist gaan schreeuwen
Nee.quote:
Oei, zal wel lastig zijn geweest...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
Ik wilde even update geven dat we hebben afgesproken 100% geen contaxt meer te hebben...
welke vier?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:04 schreef JimmyDean het volgende:
Oke DP. Gewoon weer een ouderwetse bash zonder te lezen wat ik zeg, en bewust mijn woorden verdraaien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik vrij normaal reageer, volgens mij heb ik het woord racist niet eens gebruikt.
Ik herhaalde wat jij postte.
ja, dat is vast en zeker een vuile samenzwering tegen jou en geenszins iets dat gewoon uit je posts naar voren komtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:04 schreef JimmyDean het volgende:
wow meteen schelden ipv op de inhoud in te gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gezegd, smerig leugenachtig kind
Oke, wie verbood Negers dan een beschaving op te bouwen van pak 'm beet 2000 voor christus tot 1500 na christus?quote:
Hij is de slimste van de SC hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:02 schreef kdricklamar het volgende:
Eens met Guus geluk je bent tevens de moeite niet waard om op te reageren inhoudelijk
Mensen zoals jij blijven zo dom voor altijd
niet gelezen wat hier staat omdat het wss toch wel weer racistische onzin isquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke DP. Gewoon weer een ouderwetse bash zonder te lezen wat ik zeg, en bewust mijn woorden verdraaien.
Waar doe ik dat? Als dat zo is, bied ik daar direct mijn excuses voor aan. Ik weet ook dat ik al weer aan de tweede nacht wakker bezig ben en niet altijd even helder en geconcentreerd alles lees.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke DP. Gewoon weer een ouderwetse bash zonder te lezen wat ik zeg, en bewust mijn woorden verdraaien.
welke vier??quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:04 schreef JimmyDean het volgende:
Ja dat doe je. Guus en Kendrick zijn te dom of te zelfingenomen om te kunnen lezen wat ik schrijf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar doe ik dat? Als dat zo is, bied ik daar direct mijn excuses voor aan. Ik weet ook dat ik al weer aan de tweede nacht wakker bezig ben en niet altijd even helder en geconcentreerd alles lees.
Dat doe je niet, maar fascistje jimmy gaat nogal graag in de slachtofferrolquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar doe ik dat? Als dat zo is, bied ik daar direct mijn excuses voor aan. Ik weet ook dat ik al weer aan de tweede nacht wakker bezig ben en niet altijd even helder en geconcentreerd alles lees.
Ja.. Ik had nog voorgesteld om wel gewoon normaal te blijven praten, en dat ik zou stoppen met haar schuldgevoelens geven en mijn verdriet bij haar te uiten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oei, zal wel lastig zijn geweest...Gaat het?
lol deze manquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat doe je. Guus en Kendrick zijn te dom of te zelfingenomen om te kunnen lezen wat ik schrijf.
Heeft ze ook gelijk in denk ik, is voor jou ook makkelijker al voelt dat nu niet zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja.. Ik had nog voorgesteld om wel gewoon normaal te blijven praten, en dat ik zou stoppen met haar schuldgevoelens geven en mijn verdriet bij haar te uiten.
Maar ze zei dat het 't beste was als we gewoon even voor een tijd helemaal niet meer zouden prattwn
echt hè, slaapzequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:04 schreef Drug het volgende:
maar fuck dit, is geen discussie maar schreeuwen van meningen, geen zin
doei xoxo
Maar waar? Welke post?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat doe je. Guus en Kendrick zijn te dom of te zelfingenomen om te kunnen lezen wat ik schrijf.
je loopt gewoon weer ordinair te schelden zonder iets inhoudelijks te meldenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat ik schrijf man, mongool.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
man man manquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:09 schreef JimmyDean het volgende:
Gluiperig vies stokerig tyfushoertje, die Guus.
wow fucking stoer deze manquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan nog veel naarder als je dat wilt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:10 schreef Drug het volgende:
wel grappig trouwens wat er werd gezegd dat het in de avond/nacht er zo gemoedelijk aan toe gaat
Welke domme mening? Zeg nu eens specifiek wat ik verkeerd heb volgens jou.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:10 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Domme meningen bdl ik
Boeit me niet of die goed kan rekenen of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |